Τα μέλη του Δ.Σ. ΕΛΜΕ Άρτας και το σύνολο των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας σε συλλυπητήριο μήνυμά τους, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια του μαθητή του ΕΠΑΛ της πόλης, Βαγγελη Δ., που έφυγε τόσο πρόωρα και αναπάντεχα από τη ζωή. Το τραγικό αυτό γεγονός, προκαλεί σε όλους μας αισθήματα οδύνης, που δεν μπορούν να εκφραστούν με λόγια, ειδικά όταν αυτά προσπαθούν να περιγράψουν την απώλεια ενός νέου 19 ετών που μόλις εισήχθη στην Ιατρική σχολή Αθηνών.

Σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος της Άρτας, μαθητές και γονείς, συμμετέχει στο πένθος , συμπαρίσταται στην οικογένεια του μαθητή μας και ειδικά στη μητέρα του και συνάδερφο Σωτηρία Μ.

Καλό Παράδεισο, αγαπημένε μας Βαγγέλη.

Σε ανακοίνωση του ο Δήμος Ιωαννιτών συγχαίρει τον Γ. Τζαχρήστα για τη διάκρισή του στη βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων. Συγκεκριμένα αναφέρει: "Μεγάλη διάκριση και τιμή για την πόλη των Ιωαννίνων αποτελεί η κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου στην 24η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων, από τον μαθητή του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων Γιώργο Τζαχρήστα.

Ο Γιώργος Τζαχρήστας μαζί με έξι ακόμη Έλληνες μαθητές κατάφεραν να διακριθούν σε ένα πολύ δύσκολο διαγωνισμό, συνεχίζοντας τη μεγάλη παράδοση των επιτυχιών των ελληνικών ομάδων στις Βαλκανικές και Διεθνείς Μαθηματικές Ολυμπιάδες.

Ο Δήμος Ιωαννιτών συγχαίρει θερμά τον Γιαννιώτη μαθητή που για μια ακόμη φορά έκανε την πόλη υπερήφανη, δημιουργώντας υψηλές προσδοκίες για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες τα επόμενα χρόνια και σημαντικές επιδόσεις στα Μαθηματικά.

Επιπλέον συγχαίρει την οικογένεια του, όπως επίσης και τους καθηγητές του στο 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων οι οποίοι τον στήριξαν ψυχικά, ηθικά και ουσιαστικά στην ολοκλήρωση της προσπάθειάς του.

«Ο Γιώργος Τζαχρήστας αποδεικνύει ότι το πάθος, η προσωπική προσπάθεια αλλά και η στοχευμένη δουλειά υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη των εκπαιδευτικών, μπορούν να έχουν ως αποτέλεσμα αξιόλογες επιδόσεις και σπουδαίες επιτυχίες, γεμίζοντας μας αισιοδοξία για τη νέα γενιά» αναφέρει ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Μωυσής Ελισάφ.

Σημειώνεται ότι ο Γιώργος Τζαχρήστας είναι μαθητής της Γ΄ Γυμνασίου του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων. Είχε κατακτήσει την πρώτη θέση και το Χρυσό Μετάλλιο στην 37η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα «Ο Αρχιμήδης», που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 22 Φεβρουαρίου 2020. 

Τρίτο σε παγκόσμιο επίπεδο μεταξύ όλων των Ιδρυμάτων ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης της Υφηλίου είναι το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, σύμφωνα με την πρόσφατη επιστημονική κατάταξη του έγκυρου Webometrics (http://www.webometrics.info/en/search/Rankings/open%20university)

Σύμφωνα με την κατάταξη, μεταξύ των OPEN Universities του πλανήτη, πρώτο είναι το Αγγλικό Ίδρυμα, δεύτερο το Ολλανδικό, τρίτο το Ελληνικό, τέταρτο το Ισραηλινό και πέμπτο το Ίδρυμα του Χονγκ-Κονγκ της Κίνας.

 

Περισσότερα στην ακόλυθη διεύθυνση: 

https://www.eap.gr/el/anakoinwseis/274-trechouses/8652-trito-ston-kosmo-to-eap-metaksy-ton-idrymaton-anoiktis-kai-eks-apostaseos-ekpaidefsis

Αλαλούμ με τις προστατευτικές μάσκες των Σχολείων. Μεγάλη παρτίδα που προορίοζονταν για Σχολεία σε Δήμους της Βορείου Ελλάδας  αποσύρεται εσπευσμένα διότι κρίθηκαν ακατάλληλες και οι έλεγχοι συνεχίζονται και με άλλους προμηθευτές.  Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ κ. Παπαστεργίου με αφορμή την απόσυρση παρτίδας μασκών και τους ελέγχους που συνεχίζονται δήλωση: "Η ΚΕΔΕ ανέλαβε με υπευθυνότητα να ολοκληρώσει, μετά από απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών, τη διαγωνιστική διαδικασία προμήθειας και παράδοσης μασκών σε όλα τα σχολεία της χώρας,  με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Η διαδικασία αυτή διεξήχθη σε συνθήκες απόλυτης διαφάνειας και νομιμότητας και πληρώντας όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, που τέθηκαν από τις υπηρεσίες μας,  με βάση τις υποδείξεις των αρμοδίων επιστημόνων.
 
Για να είμαστε βέβαιοι ότι το υλικό που θα μας παραδοθεί ικανοποιεί πράγματι τις προδιαγραφές που θέσαμε, διεξάγουμε με δική μας πρωτοβουλία πρόσθετους δειγματοληπτικούς ποιοτικούς ελέγχους,  σε πιστοποιημένα εργαστήρια .
 
Σε έναν τέτοιο έλεγχο, σε ποσότητα μασκών που παραλάβαμε από συγκεκριμένο προμηθευτή, διαπιστώσαμε ότι δεν πληρούσε ένα από τα κριτήρια που είχαν τεθεί σε σχέση με την περιεκτικότητα σε βαμβάκι. Γι’αυτό το λόγο αποφασίσαμε η συγκεκριμένη ποσότητα να μην παραδοθεί στα σχολεία.
 
Ξεκαθαρίζουμε ότι δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να παραδοθούν από την ΚΕΔΕ σε μαθητές κι εκπαιδευτικούς μάσκες που δεν πληρούν τις προδιαγραφές του διαγωνισμού"

Ο ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, με παρεμβάσεις του στη Βουλή και στο δημόσιο διάλογο,  κατέθεσε τις προτάσεις του για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.

 

Συνοπτικά, οι ελάχιστες προϋποθέσεις γι’ αυτό είναι:

 

           Έκτακτο κονδύλι από τον προϋπολογισμό για την υγειονομική θωράκιση των σχολείων και την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού. 

 

             Αυξημένα τεστ για εκπαιδευτικούς και ευάλωτες κατηγορίες μαθητών.

 

            Δωρεάν μάσκες στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

 

           Σχολαστική καθαριότητα των αιθουσών και των WC με πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού.

 

            Όπου απαιτείται, τάξεις 10-12 μαθητών με προσθήκη ή αναδιαμόρφωση αιθουσών.

 

            Επιτάχυνση των 10.500 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών.

 

           Πρόσληψη επιπλέον αναπληρωτών φέτος, απο την αρχή του σχολικού ετους.

 

            Εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω των δημόσιων δικτύων,  χωρίς αποκλεισμούς, εκεί όπου οι επιδημιολογικές συνθήκες την επιβάλλουν.

            Ειδική μέριμνα για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων και των παιδιών ευάλωτων ομάδων.

          Συντονιστικό όργανο Παιδείας - Υγείας ανά Δήμο, σε επικοινωνία με ΕΟΔΥ - Πολιτική Προστασία, για την αξιόπιστη παρακολούθηση των εξελίξεων σε τοπικό

επίπεδο και την στοχευμένη παρέμβαση αν χρειαστεί.

        Έμφαση στην έγκυρη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών για θέματα Δημόσιας Υγείας, για την ιστορία  των επιδημιών, για την αξία του

εμβολιασμού και των μέτρων ατομικής προστασίας κλπ.

Σε αυτά,προσθέτουμε την  πρόταση για κοινή συνεδρίαση   των  Επιτροπών Μορφωτικών και Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής στο αμέσως επόμενο διάστημα,

ώστε να υπάρξει υπεύθυνη ενημέρωση από την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων και να συζητηθούν οι προτάσεις της κυβέρνησης και όλων των κομμάτων.

Η απόφαση της κυβέρνησης να ανοίξουν τα σχολεία στις 7 Σεπτεμβρίου, χωρίς μείωση των μαθητών ανά τάξη και χωρίς αυστηρότερες  υγειονομικές

προδιαγραφές, ευχόμαστε να μην αποβεί καταστροφική επιλογή. Γιατί είναι προφανής η υποτίμηση του κινδύνου στο όνομα ενός κυβερνητικού successstory που

ήδη έχει καταρρεύσει, αλλά και η υποκριτική επίκληση της Δημόσιας Υγείας από τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων Παιδείας και Υγείας, στο βαθμό που αυτό

δεν συνοδεύεται από μέτρα υγειονομικής θωράκισης ευαίσθητων τομέων της κοινωνικής ζωής όπως η εκπαίδευση.

Σε αντίθεση με την τακτική του υποδιπλασιασμού των τμημάτων στα σχολεία και της εκ περιτροπής διδασκαλίας κατά το ολιγοήμερο άνοιγμα των σχολείων τον

Μάιο και των Ιούνιο, όταν υπήρχε σημαντική υποχώρηση της πανδημίας,  τώρα, που καθημερινά αυξάνεται ο αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων  από τον

ιό, σχεδιάζεται διδασκαλία σε πλήρη σύνθεση

.  Σε αίθουσες 20-30 τετραγωνικών στοιβαγμένοι 25 μαθητές, όταν παντού (καταστήματα, συγκοινωνίες, γραφεία, εστίαση)  επιβάλλονται -και σωστά- αποστάσεις.

 

Παραλογισμός!

 

Θυμίζουμε ότι το βασικό επιχείρημα για το προηγούμενο άνοιγμα των σχολείων, με τμήματα χωρισμένα στη μέση, ηταν ουσιαστικά η προετοιμασία για την έναρξη

 

της νέας σχολικής χρονιάς.

 

Η κυβέρνηση, ενώ προχωρά σε μια τόσο κρίσιμη απόφαση:

 

           Δεν έχει εξασφαλίσει ούτε ένα ευρώ παραπάνω για πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών και για μείωση των μαθητών ανά τάξη, αν και διεθνώς τα

 

ολιγομελή τμήματα εμφανίζονται ως η πλέον ασφαλής και ενδεδειγμένη διδακτική πρακτική στις συνθήκες της πανδημίας.

 

           Δεν έχει προνοήσει για επιπλέον υγειονομικά μέτρα (τεστ, καθαρισμός σχολείων, δωρεάν μάσκες για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς).

 

           Δεν έχει φροντίσει για την επάρκεια της υποδομής και του ηλεκτρονικού εξοπλισμού κάθε μαθητή και μαθήτριας, ιδίως των αδυνατούντων οικονομικά.

 

           Δεν έχει οργανώσει τα δημόσια δίκτυα ώστε να αναλάβουν αποκλειστικά και με ασφάλεια για τα προσωπικά δεδομένα το σύνολο της τηλεκπαίδευσης

 

(ασύγχρονης και σύγχρονης).

 

           Θέτει με επικοινωνιακό τρόπο και με ασάφεια το ζήτημα της εκ περιτροπής λειτουργίας των σχολείων και ρυθμίζει με ΠΝΠ διαφορετικά την εξ

 

αποστάσεως εκπαίδευση απ' ό, τι την προηγούμενη περίοδο.

 

           Δεν έχει ακυρώσει την εκτός πάσης λογικής αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, απόφαση που προκαλεί όλη την ελληνική κοινωνία.Σε αντίθεση

 

με τη γειτονική μας χώρα Ιταλία που με επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών μίκρυνε και ο αριθμός των μαθητών.

 

           Δεν έχει πάρει πίσω τη διάταξη για κάμερες στις σχολικές αίθουσες, μια πρακτική που ακύρωσαν στην πράξη οι εκπαιδευτικοί.

 

           Αδιαφορεί για πολύ σοβαρές καταγγελίες παράνομων πράξεων στα ιδιωτικά σχολεία, όπως το κάψιμο απουσιολογίων, η διόγκωση της "μαύρης

 

εργασίας" κ.λπ.

 

Συνεχίζεται η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή σπουδαστών και σπουδαστριών στο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) Ιωαννίνων του ΟΑΕΔ, για το έτος κατάρτισης 2020-2021, σε 5 ειδικότητες με υψηλή ζήτηση στην αγορά εργασίας. Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται από όλους τους ενδιαφερόμενους έως και τις 20 Σεπτεμβρίου και ώρα 18:00.

Δικαίωμα αίτησης έχουν όσοι είναι κάτοχοι τουλάχιστον Απολυτηρίου Λυκείου ή Πτυχίου ΤΕΕ Β΄ Κύκλου Σπουδών ή ΕΠΑ.Σ ή ΕΠΑ.Λ., ανεξαρτήτως ηλικίας. Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr με τους κωδικούς πρόσβασης TAXIS στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-se-iek-tou-oaed

Η διαδρομή είναι: gov.gr → Εκπαίδευση/Εγγραφή σε σχολείο/Εγγραφή σε ΙΕΚ του ΟΑΕΔ

Στο ΙΕΚ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (3ο χλμ. Ε.Ο. Ιωαννίνων-Αθηνών, τηλ. 26510-68160) θα λειτουργήσουν οι παρακάτω ειδικότητες (Α΄ εξαμήνου) για το έτος κατάρτισης 2020-2021:

1. Βοηθός Φαρμακείου

2. Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας

3. Τεχνικός Δασικής Προστασίας

4. Τεχνικός Χειροποίητου Κοσμήματος και Σχεδιασμού Κοσμήματος

5. Φύλακας Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων

Η φοίτηση στα ΙΕΚ είναι διάρκειας πέντε (5) συνολικά εξαμήνων, επιμερισμένη σε τέσσερα (4) εξάμηνα θεωρητικής και εργαστηριακής κατάρτισης συνολικής διάρκειας έως 1.200 διδακτικές ώρες ειδικότητας, σύμφωνα με τα συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών και σε ένα εξάμηνο Πρακτικής Άσκησης ή Μαθητείας, συνολικής διάρκειας 960 ωρών. Τα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ εξασφαλίζουν στους αποφοίτους (μετά από εξετάσεις πιστοποίησης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης) Δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας Επιπέδου 5.

Πληροφορίες στις ιστοσελίδες του ΟΑΕΔ www.oaed.gr/spoudastes   και του ΙΕΚ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΟΑΕΔ http://iek-oaed.ioa.sch.gr/

                                    

                                                                             Ο Δ/ΝΤΗΣ του Ι.Ε.Κ.

                                                                                               

                                                                    Κων/νος θεοδωρου

Η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ανακοινώνει ότι η διαδικασία πιστοποίησης των Προγραμμάτων Προπτυχιακών Σπουδών των Τμημάτων Ιατρικής, Μαθηματικών και

 

Οικονομικών Επιστημών ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία και σε όλα τα Τμήματα απονεμήθηκε το ανώτατο επίπεδο αξιολόγησης (“Α”).

 

Το Συμβούλιο Αξιολόγησης & Πιστοποίησης της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (Ε.Θ.Α.Α.Ε.) έκανε δεκτές τις εκθέσεις πιστοποίησης των εξωτερικών κριτών,

 

σύμφωνα με τις οποίες τα εν λόγω Προγράμματα Προπτυχιακών Σπουδών (Π.Π.Σ.) συμμορφώνονται πλήρως με τις αρχές του Προτύπου Ποιότητας των Π.Π.Σ. της

 

Ε.Θ.Α.Α.Ε. και της Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης για το επίπεδο σπουδών 6 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου

 

Προσόντων. Μέχρι το τέλος του έτους, έχει δρομολογηθεί η πιστοποίηση των υπόλοιπων προγραμμάτων σπουδών του Ιδρύματός μας.

 

Η Πρυτανεία συγχαίρει το ακαδημαϊκό, διοικητικό προσωπικό και τις Ομάδες Εσωτερικής Αξιολόγησης (ΟΜ.Ε.Α.) των Τμημάτων Ιατρικής, Μαθηματικών και Οικονομικών

 

Επιστημών καθώς και τη Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π.) του Ιδρύματός μας για την υποστήριξη της όλης διαδικασίας της πιστοποίησης.

 

Από την Πρυτανεία

Εγκύκλιο με οδηγίες για τα μέτρα προστασίας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19, απάστειλε σήμερα η Γενική Γραμματέας του υπ. Παιδείας, Δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων κα Σίσσυ Γκίκα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την εγκύκλιο με την έναρξη του σχολικού έτους 2020-21 οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, το κάθε είδους προσωπικό, καθώς και οι επισκέπτες σε όλες τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υποχρεούνται να φέρουν προστατευτική μη ιατρική μάσκα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολείων.

  1. Η λειτουργία των σχολικών μονάδων γίνεται τηρουμένων των ακόλουθων κανόνων:

α. Είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μη ιατρικής μάσκας στους εσωτερικούς χώρους.

β. Αποφυγή συγχρωτισμού.

γ. Συχνός καθαρισμός των χεριών με χρήση νερού και σαπουνιού ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα.

δ. Καθαρισμός αιθουσών, επιφανειών και εξοπλισμού μετά από κάθε χρήση και εξασφάλιση επαρκούς φυσικού αερισμού των αιθουσών.

ε. Ύπαρξη αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

  1. Οι Προϊστάμενοι/νες, οι Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων φροντίζουν ώστε να λαμβάνονται όλα τα κατάλληλα μέτρα ασφάλειας και προφύλαξης μαθητών και εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τα ανωτέρω και βάσει των οδηγιών της Διεύθυνσης της Δημόσιας Υγείας του υπουργείου Υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.

Περισσότερα στην ακόλουθη διεύθυνση

https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/gkika_gia_esos_0.pdf

Λογισμικό Turnitin Originality Check, εφαρμόζουν χιλιάδες εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο, ακόμη και στη χώρα μας. ΤοTurnitinόπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση του Πανεπιστημίου "είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή ανίχνευσης πιθανής λογοκλοπής που δέχεται ως είσοδο κείμενα εργασιών και άρθρων και τα αντιπαραβάλλει με κείμενα από το διαδίκτυο, με δημοσιευμένες εργασίες, με εργασίες που έχουν κατατεθεί στο Turnitin από άλλους φοιτητές και με εργασίες που υπάρχουν στα ιδρυματικά αποθετήρια. Ανιχνεύει πιθανή λογοκλοπή, ακόμα και σε μεταφρασμένο κείμενο, και δημιουργεί αναφορά ομοιότητας (similarity report). Με βάση ωστόσο τη μέχρι στιγμής εμπειρία το συγκεκριμένο σύστημα παρουιάζει σοβαρές αδυναμίες οι οποίες έχουν αναδειχτεί και από καθηγητές των Πανεπιστημίων που υποχρεούνται να το λάβουν ηυπόψη στη βαθμολόγηση των φοιτητών. Θα δώσουμε δύο παραδείγματα σοβαρών αδυναμιών που εμφανίζει αυτή εφαρμογή. Αναζητώντας την κειμενική ομοιότητα των εργασιών από κείμενα ιστοσελίδων είναι σύνηθες να βρίσκει κοινές φράσεις με κείμενα άσχετα με το θέμα της εργασίας ακόμη από συνταγές μαγειρικής, αστρολογικές προβλέψεις κ. ά. εντελώς άσχετα που το μόνο κοινό που έχουν με την εργασία είναι κοινές λέξεις σε σχετική σειρά. Επίσης 'τσιμπάνε' από το διαδύκτιο και καταγράφουν ως κειμενική ομοιότητα το θέμα της εργασίας, αλλά και τη βιβλιογραφία που είναι σχεδόν κοινή σε πολλές εργασίες. Ακόμη και ίσως το πιο χειρότερο, είναι το ότι όταν καταχωρείται μία εργασία στο σύστημα πολύ νωρίτερα, για παράδειγμα δέκα μέρες πριν την ημερομηνία λήξης το σύστημα καταγράφει πολύ χαμηλό ποσοστό κειμενικής ομοιότητας. Στη συνέχεια όμως και ενώ προστίθενται οι εργασίες των άλλων φοιτητών που επίσης έχουν καταγράψει στοιχεία από την ίδια βιβλιογραφία, το ποσοστό κειμενικής ταύτισης ανεβαίνει και σε συνδυασμό και με τα όσα αναφέραμε περοηγούμενα, μπορεί να φθάσει και να ξεπεράσει ακόμη και το επιτρεπτό όριο, που είναι συνήθως το 40%. Κατά συνέπεια πρόκειται για μία αμφιλεγόμενη εφαρμογή που ελάχιστα βοηθάει τον φοιτητή και ειδικά τους φοιτητές των μαθηματικών που οι τύποι είναι συγκεκριμένοι και συνήθως ίδιοι, αλλά και της φιλοσοφικής καθώς η φράση ενός φιλοσόφου δεν μπορεί εύκολα να αποδοθεί σε διαφορετική ελεύθερη ερμηνεία. Άλλωστε για το λόγο αυτό οι φράσεις φιλοσόφων έχουν μείνει γνωστές μέχρι σήμερα.    

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων αναφέρει τα εξής:΅Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την προμήθεια του λογισμικού λογοκλοπής Turnitin Originality Check και τη διάθεσή του σε όλη την πανεπιστημιακή κοινότητα από τις αρχές Ιουνίου 2020 και για διάστημα 2 ετών.

Το Turnitin είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή ανίχνευσης πιθανής λογοκλοπής που δέχεται ως είσοδο κείμενα εργασιών και άρθρων και τα αντιπαραβάλλει με κείμενα από το διαδίκτυο, με δημοσιευμένες εργασίες, με εργασίες που έχουν κατατεθεί στο Turnitin από άλλους φοιτητές και με εργασίες που υπάρχουν στα ιδρυματικά αποθετήρια. Ανιχνεύει πιθανή λογοκλοπή, ακόμα και σε μεταφρασμένο κείμενο, και δημιουργεί αναφορά ομοιότητας (similarity report). Το χρησιμοποιούν πάνω από 30 εκ. φοιτητές σε 15.000 ιδρύματα από 140 διαφορετικές χώρες.

Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν οδηγίες για τη διαδικασία λήψης του λογισμικού Turnitin και χρήσης του.

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων θα συνεχίσει απρόσκοπτα την προσπάθειά του να εξασφαλίζει στα μέλη του σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, στοχεύοντας στη συνεχή αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών του.

   Από την Πρυτανεία

Επιστολή προς την Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κα Δόμνα Μιχαηλίδου και τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Παναγιώτη Θεοδωρικάκο απέστειλε χθες η βουλευτής Ιωαννίνων Μαρία-Αλεξάνδρα Κεφάλα. Το θέμα της επιστολής αφορά την απορρόφηση παιδιών σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς καθώς και ΚΔΑΠ , δικαιούχων voucher στην κατεύθυνση περεταίρω αύξησης των θέσεων για διευκόλυνση των εργαζόμενων μητέρων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

Είναι προτεραιότητα για την Νέα Δημοκρατία η στήριξη της οικογένειας, η βοήθεια και διευκόλυνση της εργαζόμενης μητέρας και παραμένει στόχος «κανένα παιδί έξω από την εκπαίδευση».

Για την υλοποίηση αυτού αγωνιζόμαστε καθημερινά!

Τους σοβαρούς κινδύνους από την προβληματική ρύθμιση για τη μετατροπή των σχολικών αιθουσών σε τηλεοπτικά στούντιο για τη διεξαγωγή του Κοινωνικού Πειράματος «Σχολική Τάξη LIVE»

 

αναδεικνύουν με ερώτησή τους προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή οι Ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Δ. Παπαδημούλης, Κ. Αρβανίτης, Π. Κόκκαλης, Στ. Κούλογλου και Ε.

 

Κουντουρά.

 

Οι Ευρωβουλευτές ερωτούν την Κομισιόν, εάν η τροπολογία της Υπουργού Παιδείας, Ν. Κεραμέως, που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στην εκπαιδευτική κοινότητα (Γονείς-Μαθητές-Εκπαιδευτικοί), βρίσκεται σε αρμονία με νομοθετήματα – πυλώνες της Ευρωπαϊκής έννομης τάξης όπως η Χάρτα Θεμελιωδών Δικαιωμάτων και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Ακόμη, επισημαίνονται οι κίνδυνοι προσβολής τόσο των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όσο και της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειας διδασκόντων και μαθητών, τη στιγμή μάλιστα που θα ήταν δυνατή η προσφορά εναλλακτικών δυνατοτήτων ζώσης εκπαίδευσης.

Με την ερώτησή τους, οι Ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στοχεύουν να φέρουν την Κομισιόν προ των ευθυνών της, ενόψει των σοβαρών κινδύνων που προκύπτουν από την πρόχειρη, βιαστική, χωρίς επαρκείς διασφαλίσεις νομοθέτηση της ταυτόχρονης διδασκαλίας. Αφορά τόσο σε μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία, όσο και σε εκείνους οι οποίοι συμμετέχουν εξ αποστάσεως. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που ενώ υποτίθεται πως καλύπτει έκτακτες εκπαιδευτικές ανάγκες λόγω πανδημίας, τελικά υποκρύπτει απειλή για την φυσιογνωμία της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά και τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών.

 

Η ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή:

 

Ερώτηση για την εγκατάσταση καμερών και τη μετάδοση / καταγραφή μαθημάτων στις σχολικές αίθουσες.

Ο νόμος 4686/2020, που ψηφίστηκε πρόσφατα από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, προβλέπει – σε περιπτώσεις καθολικής ή μερικής αναστολής λειτουργίας των εκπαιδευτικών λειτουργιών λόγω έκτακτων ή απρόβλεπτων γεγονότων, αόριστης διάρκειας - την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με χρήση τεχνολογικών μέσων, στους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η συγκεκριμένη ρύθμιση προφανώς εκτείνεται όχι μόνο σε απλά αλλά και σε προσωπικά δεδομένα ειδικών κατηγοριών (άρθρο 9 Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ΕΕ2016/679, Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου) που αναπόφευκτα θα αποκαλύπτονται και θα μπορούν να στοιχειοθετούν προφίλ εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων.

Εξάλλου η συγκατάθεση των υποκειμένων δεν επιτρέπεται να εκμαιεύεται ούτε μπορεί να παρακάμπτεται, ενόψει του ότι δε συντρέχουν λόγοι ζωτικού συμφέροντος ασφάλειας, πράγμα που σημαίνει ότι η εκπαίδευση θα προχωρεί με δυο ταχύτητες ανάλογα με την ύπαρξη ή μη της συγκατάθεσης αυτής.

 

Ενόψει των παραπάνω, ερωτάται η Επιτροπή:

 

- Είναι η νομοθετική ρύθμιση σύμφωνη με τα άρθρα 7 και 8 ΧΘΔΕΕ, το άρθρο 8 της ΕΣΔΑ και τον προαναφερόμενο Γενικό Κανονισμό;

- Είναι οι προβλεπόμενοι περιορισμοί στην προστασία των προσωπικών δεδομένων, που θα προκύπτουν από την καταγραφή, αναγκαίοι και ανάλογοι προς τη βαρύτητα του κινδύνου προσβολής

της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειας διδασκόντων και μαθητών, με δεδομένο μάλιστα την προσφορά εναλλακτικών δυνατοτήτων ζώσης εκπαίδευσης;

More Articles ...

e horos logo

  tsiolis

podilata

 Karta

 KarzPreveza

 

Το έθιμο με τα κάλαντα του Λαζάρου αναβίωσε και φέτος, παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, στο Δημαρχείο Ιωαννίνων.

Ο Γιώργος Μακρίδης μαζί με τον Δημήτρη Ξαξίρη κρατώντας ζωντανή την παράδοση και τα έθιμα του τόπου, με ένα καλάθι στολισμένο με λουλούδια και με τη συνοδεία των κουδουνιών, έψαλλαν πτυχές της ζωής του Λαζάρου στο Δήμαρχο Μωυσή Ελισάφ.

Πρόκειται για ένα συμβολικό έθιμο που υμνεί την ανάσταση, τη νίκη της ζωής, την επικράτηση του φωτός στο σκοτάδι και την Άνοιξη.

Ο Δήμαρχος από την πλευρά του, ευχαρίστησε τους κ. Μακρίδη και Ξαξίρη για την κίνηση αυτή, σημειώνοντας ότι «Μας δίνουν τη δυνατότητα να γιορτάσουμε τα έθιμα μας, ενόψει Πάσχα σε δύσκολες στιγμές για τον τόπο μας. Εύχομαι του χρόνου να γιορτάσουμε πιο πανηγυρικά».

Ο Βουλευτής και Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Σταύρος Αραχωβίτης, την Παρασκευή 18-09-2020 θα επισκεφτεί τα Ιωάννινα, όπου θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με παραγωγικούς φορείς και εκπροσώπους συνεταιριστικών οργανώσεων. Την ίδια μέρα στις 11:00, θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου, στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων, Ν. Ζέρβα 2 (3ος όροφος, γρ.17).

Όπως ανακοίνωση η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδας "Πραγματοποιήθηκε (Τρίτη 16 Απριλίου 2019) συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΣΕ με εκπροσώπους των Ομοσπονδιών – μελών της ΠΣΕ μετά από πρόσκληση του ΔΣ της Πανηπειρωτικής «για μια πρώτη ανταλλαγή απόψεων, για τα προβλήματα της Ηπείρου και τα θέματα που απασχολούν την Ηπειρωτική αποδημία».

Στη συνάντηση κυριάρχησε η διάθεση και θέληση όλων να συμβάλουν αποφασιστικά, όχι μόνο στη σφυρηλάτηση δεσμών συνεργασίας και δράσης, αλλά και αγωνιστικής τακτικής για την επίλυση των προβλημάτων που αφορούν τα σωματεία και εν γένει την ηπειρώτικη αποδημία.
Από την Ομοσπονδία Ραδοβιζινών Άρτας συμμετείχε ο Γεώργιος Κουρτέσας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας, ο οποίος τόνισε την αναγκαιότητα προβολής των θεμάτων της περιοχής, καθώς επίσης και την αναγκαιότητα ανάδειξης των πολιτιστικών μνημείων της. Επίσης πως αναγκαία καθίσταται η συμμετοχή της Πανηπειρωτικής στις εκδηλώσεις της περιοχής (Σέλτσο, Καραϊσκάκεια κλ.). Ενημέρωσε την Πανηπειρωτική για την προσπάθεια αναστήλωσης της γέφυρας του Κοράκου και ζήτησε οι σχέσεις της Πανηπειρωτικής με την τοπική διοίκηση να είναι άμεσες και συχνές.
Ακολούθησε ο Χρήστος Λαναράς, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τζουμερκιωτών, ο οποίος αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Τζουμέρκα και ιδιαίτερα το πρόβλημα της συγκοινωνίας και την αναγκαιότητα κατασκευής νέου οδικού δικτύου. Επίσης τόνισε πως φέτος «…θα περπατήσουμε, θα διαβούμε το γεφύρι της Πλάκας που άρχισαν ήδη οι εργασίες αναστήλωσής του», και στάθηκε στην ιδιαίτερη συμβολή της ΠΣΕ στις διαδικασίες λήψης απόφασης για τα έργα. Επίσης ζήτησε, αναφερόμενος και στην προηγούμενη θετική εμπειρία, να συμμετέχουν τα μέλη του ΔΣ της ΠΣΕ στα ΔΣ και τις Γενικές Συνελεύσεις των Ομοσπονδιών και των Συλλόγων.
Από την Ομοσπονδία Καλαμά μίλησε ο πρόεδρος Κώστας Στεργίου και τόνισε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή, κυρίως περιβαλλοντικά, εξόρυξης υδρογονανθράκων, εγκατάστασης ανεμογεννητριών και μόλυνσης του Καλαμά. Τα χαρακτήρισε μείζονα προβλήματα, ζοφερά, που αφορούν το μέλλον του τόπου και ζήτησε την ενεργή συμμετοχή της Πανηπειρωτικής για την επίλυση αυτών των προβλημάτων.
Από την Ομοσπονδία Μουργκάνας μίλησε ο Γενικός Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου Δημήτρης Κανακόπουλος. Πρότεινε τα ψηφίσματα της Γενικής Συνέλευσης και του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανηπειρωτικής να κοινοποιούνται στις Ομοσπονδίες και αυτές ακολούθως να ενημερώνουν τα σωματεία. Επίσης, να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στο τμήμα της νεολαίας αναδεικνύοντας την θετική εμπειρία από τα 2 τουρνουά ποδοσφαίρου 5x5, που διοργάνωσαν αδελφότητες και κατέθεσε προτάσεις για την προώθηση βιβλίων που αφορούν την Ήπειρο και ιδιαίτερα την περιοχή της Μουργκάνας.
Τέλος, από την Ομοσπονδία Κόνιτσας μίλησε ο πρόεδρος Μιχάλης Μαρτσέκης, ο οποίος αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα διάσωσης των Κοινοτικών Αρχείων, στο σοβαρότατο ζήτημα της αξιοποίησης των Κληροδοτημάτων και στην άμεση επαφή της Συνομοσπονδίας με όλες τις αποδημικές οργανώσεις του ελληνισμού, όπου γης.
Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση και ο πρόεδρος της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδας τόνισε πως ο ίδιος προσωπικά και όλο το Διοικητικό Συμβούλιο είναι πάντα στη διάθεση όλων των πατριωτών και οπωσδήποτε με πνεύμα κατανόησης και ηπειρώτικης ομοθυμίας από κοινού θα «παλέψουμε και θα επιλύσουμε τα προβλήματα μέσα στα πλαίσια της δημοκρατικής και αγωνιστικής συμπεριφοράς». Δεσμεύτηκε δε, για την συστηματική και οργανωμένη θεματική συνέχιση της επαφής με τις Ομοσπονδίες.
 
Το Γραφείο Τύπου της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδας"

 

Ο ΑΟ BUDO σε συνεργασία με την ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ , διοργανώνει το προσεχές τριήμερο 24-26/7 τρείς Πανελλήνιους αγώνες σκοποβολής IPSC μόνο για εφήβους και νεανίδες. Οι αγώνες αυτοί ήταν αρχικά

προγραμματισμένοι να γίνουν με πλήρεις τις κατηγορίες και σε διαφορετικές ημερομηνίες , αλλά ο COVIT 19 επέφερε την αναβολή τους. Η ΣΚ.Ο.ΕΛΛΑΔΟΣ και ο ΑΟ ΜΠΟΥΝΤΟ συνειδητοποιώντας το πρόβλημα που θα επέφερε στους εφήβους και

νεανίδες σκοπευτές – μαθητές η αναβολή τους , αποφάσισαν να τους διοργανώσουν τηρώντας με αυστηρότητα το υγειονομικό πρωτόκολλο . Έτσι οι νεαροί σκοπευτές όλης της χώρας θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν τις προνομιούχες

πανελλήνιες διακρίσεις που θα τους εξασφαλίσουν και πρόσθετα μόρια για την εισαγωγή τους στα πανεπιστημιακά ιδρύματα μέσω των ειδικών πινάκων επιτυχόντων της ΓΓΑ. Βέβαια το εγχείρημα πολύ δύσκολο λόγω των ειδικών συνθηκών , κάτι

που η Ομοσπονδία το γνωρίζει καλά και γι αυτό ανέθεσε στον ΑΟ BUDO την διοργάνωση λόγω των μεγάλων δυνατοτήτων του , της εμπειρίας του και της μεγάλης σημασίας που δείχνει στους σκοπευτές των μικρών ηλικιών. Το ότι κάθε χρόνο ο

Όμιλος διοργανώνει από 2-3 διαφορετικών όπλων Πανελληνίους σίγουρα κάτι σημαίνει ,μάλιστα χωρίς την στήριξη και βοήθεια των τοπικών αρχών , παρότι εξ αιτίας των δραστηριοτήτων του είναι μία συνεχής αιμοδοσία προς τον τοπικό αθλητικό

και όχι μόνον τουρισμό.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι παρ όλες τις αντιξοότητες υπάρχουν και σταθεροί υποστηρικτές των προσπαθειών του Ομίλου , όπως ο Ταξίαρχος κ. Χρήστος Σιόρεντας , Δ/κτης της 8ης Μ/Π ΤΑΞ , ο Αν/χης κ. Μάριος Σταμέλος , Δ/κτης του 625 ΤΠ

,καθώς και ανελλιπώς οι προκάτοχοί τους ,τους οποίους ευχαριστούν θερμά η ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ,ο ΑΟ ΜΠΟΥΝΤΟ και όλοι οι γονείς των μικρών σκοπευτών που θα συμμετάσχουν στους αγώνες , γνωρίζοντας ότι χωρίς τις

προσπάθειές τους και την αμέριστη συμπαράστασή τους δεν θα ήταν δυνατή υπό τις σημερινές συνθήκες η πραγματοποίηση των αγώνων.

ΑΠΟ ΤΟ BUDO ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

Δίνεται άδεια Πρακτορείου ΟΠΑΠ στην οδό Ποντοηρακλείας 1 -3 όπισθεν Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Αθηνών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλ.: 6974144369