Εν μέσω της πανδημίας και της δύσκολης συγκυρίας την οποία όλοι βιώνουμε με την απαγόρευση των μετακινήσεων και την κυβερνητική απόφαση αναστολής λειτουργίας των Δημοτικών Σχολείων, Νηπιαγωγείων και ΚΔΑΠ, η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Ζηρού, ανοίγει τον δρόμο των e-ΚΔΑΠ, δηλαδή μίας διαδικτυακής εκπαιδευτικής διαδικασίας, μέσω της οποίας θα υπάρχει καθημερινή επαφή με τα παιδιά και τις οικογένειές τους.

Σε σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε από την Κοινωφελή Επιχείρηση και τα ΚΔΑΠ του Δήμου αναφέρονται τα εξής:

Αγαπητά παιδιά και γονείς!

Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στην πιο ζωντανή, διασκεδαστική, αλλά και επιμορφωτική διαδικτυακή κοινότητα!

Ο λόγος για το e-ΚΔΑΠ το οποίο θα αναπτύσσει τις εξής δραστηριότητες:

1. Υλοποίηση διαδικτυακών εργαστηρίων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης σε όλους τους τομείς, στους οποίους τα παιδιά θα παρακολουθούν: εικαστικά, θέατρο, χορό, γυμναστική, ασκήσεις λόγου.

2. Βοήθεια στη μελέτη των σχολικών μαθημάτων από τους παιδαγωγούς μας μέσω της εφαρμογής viber.

3. Τηλεφωνική και διαδικτυακή συμβουλευτική γραμμή υποστήριξης από την ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό των δομών μας.

4. Καθημερινές αναρτήσεις για να κρατούν διαδικτυακή συντροφιά με την επιμέλεια εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων.

Με την υποσημείωση πάντα ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε καμία των περιπτώσεων την δια ζώσης διαδικασία μάθησης και κοινωνικοποίησης των παιδιών διαβεβαιώνουμε ότι το εκπαιδευτικό προσωπικό των ΚΔΑΠ θα προσπαθήσει να δίνει καθημερινά τον καλύτερό του εαυτό σε μια προσπάθεια να κρατηθεί ενεργή η παρέα των μικρών μας φίλων.

Παρακαλούμε για την κατανόησή σας εάν εξ αρχής δεν λειτουργήσουν όλα άψογα. Σας διαβεβαιώνουμε όμως ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να μη λείψει κανείς από την διαδικτυακή μας παρέα.

Άλλωστε και για εμάς όλα αυτά είναι πρωτόγνωρα, όπως και για εσάς.

Καλή δύναμη σε όλους με υγεία πάνω απ' όλα!

 

#Κοινωφελής_Επιχείρηση_Δήμου_Ζηρού

#e_ΚΔΑΠ

#Μένουμε_Ασφαλείς

#Μένουμε_Σπίτι

Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας: "Σε τηλεδιάσκεψη εργασίας του ΙΕΠ και των εποπτών των νέων Προγραμμάτων Σπουδών (ΠΣ) συμμετείχαν η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός κα Σοφία Ζαχαράκη και η Γενική Γραμματέας κα Σίσσυ Γκίκα, με θέμα τον εκσυγχρονισμό των ΠΣ και τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην καινοτόμο προσέγγιση που αυτά εισάγουν.

Τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών δεν έχουν αναμορφωθεί σε πολλές περιπτώσεις εδώ και δύο δεκαετίες, με αποτέλεσμα να είναι επιτακτική η ανάγκη επικαιροποίησης και εκσυγχρονισμού, τόσο του περιεχομένου όσο και της φιλοσοφίας τους. Η αναμόρφωση 453 αναλυτικών προγραμμάτων στη γενική και την επαγγελματική εκπαίδευση, προϋπολογισμού ύψους 17,8 εκατ. ευρώ, καθώς και η επιμόρφωση επί αυτών, ύψους 4,4 εκατ. ευρώ, πραγματοποιείται με την υποστήριξη ευρωπαϊκών κονδυλίων.

Έως την Άνοιξη του 2021, αναμένονται: 
Α) τα νέα προγράμματα, 
Β) επιμορφωτικοί οδηγοί και στρατηγική υλοποίησης της επιμόρφωσης.

Τα νέα προγράμματα σπουδών αποτελούν αφετηρία και θεμέλιο λίθο του ευρύτερου μεταρρυθμιστικού έργου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την αναβάθμιση του σχολείου, σύμφωνα και με τον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο 4692/2020, και την ανάδειξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης από λύση ανάγκης για λίγους σε συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για τους πολλούς. Τα Σχολεία να διαμορφώνουν πολίτες με αυτενέργεια και κριτική σκέψη, οι οποίοι θα διαθέτουν όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να συμμετέχουν με επιτυχία στην παγκόσμια οικονομία της γνώσης, και ταυτόχρονα θα δρουν συλλογικά για την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων της εποχής.

Ο στόχος των νέων προγραμμάτων σπουδών είναι η καλλιέργεια δεξιοτήτων ήπιων, επιστήμης και τεχνολογίας, ζωής, η ανάπτυξη της ικανότητας των μαθητών να μαθαίνουν πώς να μαθαίνουν, να λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τα επιστημονικά δεδομένα, να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, και να λειτουργούν με αυτοπεποίθηση και ενσυναίσθηση.

Ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί μέσω της μετάβασης σε ένα συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό μοντέλο με έμφαση στα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα, και όχι μόνο στο γνωστικό αντικείμενο καθαυτό, και της μετατόπισης από ένα βιβλιο-κεντρικό εκπαιδευτικό σύστημα που βασίζεται στην αποστήθιση, σε ένα μοντέλο πολλαπλών πηγών, αυτονομίας επιλογής ψηφιακού περιεχομένου και διαμορφωτικής αξιολόγησης που προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Τα νέα εγχειρίδια, η βιβλιοθήκη ψηφιακού υλικού και οι εναλλακτικοί τρόποι αξιολόγησης των μαθητών αποτελούν κομβικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν την σημασία της θεμελιώδους αυτής μεταρρύθμισης".

Η Υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Πρόκειται για μία μεγάλη μεταρρυθμιστική τομή, που στοχεύει σε αλλαγή φιλοσοφίας στην εκπαίδευση, με έμφαση στη μετάδοση γνώσης αλλά και στην καλλιέργεια πολύτιμων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής, επιστήμης και τεχνολογίας στα παιδιά μας. Η αλλαγή των Προγραμμάτων Σπουδών σηματοδοτεί τη μετατόπιση του παραδείγματος σε ένα νέο μαθησιακό μοντέλο, στο οποίο αξιοποιούνται πολλαπλές πηγές, σύγχρονες γνώσεις, ψηφιακά εργαλεία, διαμορφώνοντας το σχολείο του μέλλοντος. Ευχαριστούμε θερμά την ηγεσία του ΙΕΠ και όλους τους επόπτες και τους εκπονητές για το μεγαλεπήβολο έργο που έχουν αναλάβει».

 

Νέα ευκαιρία για τις εργαζόμενες μητέρες σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα καθώς παρατείνεται έως την

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου το «Πρόγραμμα Οικονομικής Στήριξης Οικογενειών για την Παροχή Φροντίδας

και Φιλοξενίας σε παιδιά Προσχολικής Ηλικίας», με διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων.

Συγκεκριμένα, μετά από ΚΥΑ του Υπουργού Εσωτερικών Τάκη Θεωδωρικάκου και της Υφυπουργού Εργασίας Δόμνας Μιχαηλίδου, τα εισοδηματικά κριτήρια καθορίστηκαν ως εξής:

• Έως τριάντα έξι χιλιάδες (36.000,00 ) ευρώ για μητέρες που έχουν έως δύο (2) παιδιά

• Έως τριάντα εννέα χιλιάδες (39.000,00) ευρώ για μητέρες που έχουν έως τρία (3) παιδιά

• Έως σαράντα δύο χιλιάδες (42.000,00) ευρώ για μητέρες που έχουν τέσσερα (4) παιδιά και

• Έως σαράντα πέντε χιλιάδες (45.000,00) ευρώ για μητέρες που έχουν από πέντε (5) και άνω.

Επίσης, δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής και σε όσες εργαζόμενες ή αυτοαπασχολούμενες μητέρες έκαναν αίτηση στο προηγούμενο πρόγραμμα «Εναρμόνιση Επαγγελματικής και Οικογενειακής ζωής» αλλά δεν είχε γίνει δεκτή για εισοδηματικούς ή άλλους λόγους.

Οι ενδιαφερόμενες μητέρες μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά, στην ειδική πλατφόρμα στην ιστοσελίδα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. (eetaa.gr/).

Την απόφαση για την ίδρυση και ανέγερση ενός νέου σχολικού συγκροτήματος στον Κατσικά πήρε το Δημοτικό Συμβούλιο Ιωαννίνων το οποίο συνέχισε την διακοπείσα συνεδρίαση της Πέμπτης.

Την εισήγηση για την ανέγερση νέου σχολείου έκανε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Γιάννης Αϊβατίδης μετά από απόφαση που έχει λάβει η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας αλλά και η Τοπική Κοινότητα.

Το σχολείο προβλέπεται να γίνει σε οικόπεδο του Κατσικά το οποίο είναι χαρακτηρισμένο για τέτοια χρήση.

Όπως έγινε γνωστό στη συνεδρίαση το έργο θα υποβληθεί για ένταξη στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»  ενώ μπορεί να αναζητηθεί κι άλλο χρηματικό πρόγραμμα.

Το νέο σχολικό συγκρότημα θα στεγάσει Δημοτικό Σχολείο δυναμικότητας 320 μαθητών και νηπιαγωγείου δυναμικότητας 50 νηπίων.

Ίδρυση ενεργειακής κοινότητας

Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από εκτενή συζήτηση, αποφάσισε να προχωρήσει στην ίδρυση ενεργειακής κοινότητας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Στην εισήγηση του ο αντιδήμαρχος Βασίλης Βλέτσας ανέφερε ότι η ενεργειακή κοινότητα μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του Δήμου ενώ παρουσίασε όλη την διαδικασία που προηγήθηκε ώστε να οριστικοποιηθεί το τελικό σχήμα.

Στην αρχική σύνθεση θα μετέχουν ο Δήμος Ιωαννιτών (με ποσοστό συμμετοχής στο συνεταιριστικό κεφάλαιο 40%), ο Δήμος Μετσόβου (με ποσοστό συμμετοχής στο συνεταιριστικό κεφάλαιο 40%), και φυσικό πρόσωπο που επιλέγει κατόπιν δημόσιας πρόσκλησης ενδιαφέροντος, με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα (με ποσοστό συμμετοχής στο συνεταιριστικό κεφάλαιο 20%).

Το αρχικό κεφάλαιο της υπό σύσταση ενεργειακής κοινότητας ανέρχεται στα 30.000 €, το οποίο αποτελείται από εκατό συνεταιριστικές μερίδες αξίας 300 € η κάθε μία.

Όπως τόνισε ο κ. Βλέτσας πρόκειται για ένα ασφαλές σχήμα ενώ πρόκειται για ένα δυναμικό σχήμα που στην πορεία μπορεί να αλλάξει και να τροποποιηθεί.

Στο επόμενο στάδιο θα εξειδικευτεί το πλάνο δράσης της Ενεργειακής Κοινότητας το οποίο θα κατατεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Προ των ευθυνών της θέτει την κυβέρνηση ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ν. Πρέβεζας κ. Κώστας Μπάρκας, με αφορμή τα κλειστά σχολεία στο Καναλάκι, περίπου έξι μήνες μετά τον καταστροφικό σεισμό. Συγκεκριμένα αναφέρει: "Στα κλειστά σχολεία του Καναλακίου, που παρά τις διαβεβαιώσεις των κυβερνητικών στελεχών για έγκαιρη λειτουργία παραμένουν κλειστά, βρέθηκε ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, Κώστας Μπάρκας. Ενώ έχουν συμπληρωθεί έξι μήνες από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή και σχεδόν ένας μήνας από την έναρξη του νέου σχολικού έτους, κρίσιμες σχολικές μονάδες στο Καναλάκι παραμένουν κλειστές, με ορατό το ενδεχόμενο οι επισκευές να μην έχουν τελειώσει ούτε στη νέα συμβατική ημερομηνία που έχει τεθεί για τα μέσα Οκτωβρίου.

Αδιαφορία απέναντι στους πολίτες του Καναλακίου από την κυβέρνηση, με τις σχετικές διαδικασίες να βραδυπορούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μόλις πριν από λίγες ημέρες, όπου κλιμάκιο των Κτιριακών Υποδομών, του ενιαίου κτιριακού φορέα του ελληνικού κράτους, βρέθηκε στους χώρους εργασιών και διαπιστώθηκε ότι εμφανίζονται επιπλέον προβλήματα που χρήζουν επισκευών. Από τον περασμένο Μάρτιο που σημειώθηκε ο σεισμός και μόλις στα μέσα Σεπτεμβρίου τα αρμόδια όργανα διαπίστωσαν την ανάγκη επιπλέον επισκευών. Άλλωστε, η αδιαφορία της κυβέρνησης αποδεικνύεται και από τη μη απάντηση της Υπουργού Παιδείας σε σχετική Ερώτηση του κ. Μπάρκα, που κατατέθηκε στη Βουλή στις αρχές Αυγούστου, με θέμα την πορεία εκτέλεσης των εργασιών στα σχολικά κτήρια του Καναλακίου, όπου ήδη παρουσιάζονταν καθυστερήσεις και διατυπώνονταν η αγωνία ότι δεν θα είναι έτοιμα στην έναρξη του νέου σχολικού έτους. Δυστυχώς, αυτό που φαίνονταν ήδη από τον Αύγουστο επιβεβαιώθηκε και μόνο η κυβέρνηση βρήκε τον βολικό τρόπο είτε να μην απαντά σε Διαδικασίες Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, είτε να μεταθέτει στο άδηλο μέλλον τις αναγκαίες λύσεις. Αποτέλεσμα της κυβερνητικής αδιαφορίας είναι να ανατρέπονται οικογενειακοί προγραμματισμοί, καθώς τα σχολεία αναγκαστικά λειτουργούν με βάρδιες, μαθητές από διπλανά δυσπρόσιτα χωριά να αναγκάζονται να μετακινούνται με ιδιωτικά αυτοκίνητα βραδινές ώρες.

Καλό θα ήταν η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, αντί να στρέφει τη δημόσια συζήτηση σε οτιδήποτε άλλο, χειριζόμενη επικοινωνιακά τα θέματα, να ασχοληθεί με το χάος που έχει δημιουργήσει, μη δίνοντας πουθενά λύσεις, στη Δημόσια Παιδεία".

Την απόφαση για την ίδρυση και ανέγερση ενός νέου σχολικού συγκροτήματος στον Κατσικά πήρε το Δημοτικό Συμβούλιο Ιωαννίνων το οποίο συνέχισε την διακοπείσα συνεδρίαση της Πέμπτης.

Την εισήγηση για την ανέγερση νέου σχολείου έκανε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Γιάννης Αϊβατίδης μετά από απόφαση που έχει λάβει η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας αλλά και η Τοπική Κοινότητα.

Το σχολείο προβλέπεται να γίνει σε οικόπεδο του Κατσικά το οποίο είναι χαρακτηρισμένο για τέτοια χρήση.

Όπως έγινε γνωστό στη συνεδρίαση το έργο θα υποβληθεί για ένταξη στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»  ενώ μπορεί να αναζητηθεί κι άλλο χρηματικό πρόγραμμα.

Το νέο σχολικό συγκρότημα θα στεγάσει Δημοτικό Σχολείο δυναμικότητας 320 μαθητών και νηπιαγωγείου δυναμικότητας 50 νηπίων.

Ίδρυση ενεργειακής κοινότητας

Το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από εκτενή συζήτηση, αποφάσισε να προχωρήσει στην ίδρυση ενεργειακής κοινότητας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Στην εισήγηση του ο αντιδήμαρχος Βασίλης Βλέτσας ανέφερε ότι η ενεργειακή κοινότητα μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια του Δήμου ενώ παρουσίασε όλη την διαδικασία που προηγήθηκε ώστε να οριστικοποιηθεί το τελικό σχήμα.

Στην αρχική σύνθεση θα μετέχουν ο Δήμος Ιωαννιτών (με ποσοστό συμμετοχής στο συνεταιριστικό κεφάλαιο 40%), ο Δήμος Μετσόβου (με ποσοστό συμμετοχής στο συνεταιριστικό κεφάλαιο 40%), και φυσικό πρόσωπο που επιλέγει κατόπιν δημόσιας πρόσκλησης ενδιαφέροντος, με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα (με ποσοστό συμμετοχής στο συνεταιριστικό κεφάλαιο 20%).

Το αρχικό κεφάλαιο της υπό σύσταση ενεργειακής κοινότητας ανέρχεται στα 30.000 €, το οποίο αποτελείται από εκατό συνεταιριστικές μερίδες αξίας 300 € η κάθε μία.

Όπως τόνισε ο κ. Βλέτσας πρόκειται για ένα ασφαλές σχήμα ενώ πρόκειται για ένα δυναμικό σχήμα που στην πορεία μπορεί να αλλάξει και να τροποποιηθεί.

Στο επόμενο στάδιο θα εξειδικευτεί το πλάνο δράσης της Ενεργειακής Κοινότητας το οποίο θα κατατεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Κατατέθηκε χθες βράδυ στη Βουλή νομοσχέδιο που περιλαμβάνει δύο διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

▪ Άρθρο 10: Ενισχύονται οι πιστώσεις για την πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών και ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, για την ομαλή λειτουργία εκπαιδευτικών δομών τη σχολική χρονιά 2020-2021, μέσω του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Τα πρόσθετα κονδύλια αυτά είναι ύψους έως 118 εκ. ευρώ - επιπλέον των πρόσθετων κονδυλίων έως 200 εκ. ευρώ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού που προβλέφθηκαν με το Ν 4722/ΦΕΚ 177 Α’/15-9-2020. Τα κονδύλια αυτά προβλέφθηκαν για τη φετινή σχολική χρονιά, δεδομένων και των αυξημένων αναγκών λόγω του κορωνοϊού.
▪ Άρθρο 13: Προβλέπεται οι εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων του εκπαιδευτικού προσωπικού και του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης να πραγματοποιούνται ημέρα Σάββατο (αντί για εργάσιμη ημέρα και ώρα), προκειμένου να μην διακόπτεται στο ελάχιστο η εκπαιδευτική λειτουργία και να μην αναστέλλεται η λειτουργία των σχολείων. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα για ηλεκτρονική διεξαγωγή της ψηφοφορίας.

Σε ανακοίνωσή της η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων σημειώνει: "Η Νέα Δημοκρατία δεν χάνει ευκαιρία στο να υποβαθμίζει τη Δημόσια Παιδεία και το επίπεδο ποιότητας των σπουδών μας. Σε μια τόσο κρίσιμη υγειονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας λόγω της έξαρσης της πανδημίας του κορωνοιού  όχι μόνο δεν προσλαμβάνει μόνιμο νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό που είναι επιτακτικό αλλά επιλέγει να παραγκωνίσει και τα αντίστοιχα πανεπιστημιακά τμήματα.

Ειδικότερα, στην πόλη των Ιωαννίνων, στο τμήμα της Νοσηλευτικής έχει υπάρξει αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην πρόσληψη διδακτικού προσωπικού,  γεγονός που δυσχεραίνει την ομαλή του λειτουργία.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι φοιτητές της Νοσηλευτικής  όλων των ετών να μην έχουν ξεκινήσει ακόμα να διδάσκονται πλήθος μαθημάτων που εντάσσονται στο πρόγραμμα σπουδών. Μάλιστα , σε μια προσπάθεια ‘’ συγκάλυψης’’ αυτής της ανεκδιήγητης κατάστασης, αρκετοί καθηγητές διδάσκουν μαθήματα που δεν αποτελούν αντικείμενο της εξειδίκευσης τους.

Αυτή η κατάσταση πρέπει να λάβει ένα ΤΕΛΟΣ. Δεν μπορούν να παίζουν με τις ζωές και την αγωνία τόσων φοιτητών.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από το Υπουργείο Παιδείας την άμεση πρόσληψη μόνιμου διδακτικού προσωπικού και την αύξηση του προϋπολογισμού για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών του τμήματος".

Μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης διεξάγονται τα μαθήματα στα σχολεία που είναι σε αναστολή λειτουργίας εξαιτίας της πανδημίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας, καθώς λόγω αυξημένου επιδημιολογικού φορτίου στην περιοχή έχει ανασταλεί η λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Ενότητας.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως «επισκέφθηκε» μέσω τηλεδιάσκεψης το 1ο Γυμνάσιο Πέλλας που πραγματοποιούσε εξ αποστάσεως διδασκαλία μαθήματος αγγλικών, διαπιστώνοντας ότι η διαδικασία διεξάγεται κανονικά και με πλήρη αποτελεσματικότητα.

Η Υπουργός δήλωσε: «Η δια ζώσης διδασκαλία των παιδιών μας από τους εκπαιδευτικούς είναι αναντικατάστατη. Ωστόσο, όταν υπάρχουν αντικειμενικά εμπόδια, σε αυτή την ιδιαίτερη σχολική χρονιά που ξεκίνησε, οι εκπαιδευτικοί μας καλούνται να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας μέσω τηλεκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας έχει εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα εργαλεία και έχει θωρακίσει το θεσμικό πλαίσιο προκειμένου, σε αυτήν την πρωτοφανή συγκυρία, να συνεχίζεται κανονικά η εκπαιδευτική διαδικασία, η ύλη να προχωράει, να συμμετέχουν κανονικά οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί να ασκούν το λειτούργημά τους.»

Με στόχο την αποτελεσματικότερη δυνατή εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και σε συνέχεια των μεγάλων προσπαθειών που κατέβαλε η εκπαιδευτική κοινότητα κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας για την απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το Υπουργείο Παιδείας προέβη σε συμπληρωτικές δράσεις επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και των ειδικοτήτων.

▪ Από το καλοκαίρι λειτουργούν Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCS) για την ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση (από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου).
▪ Εκπονήθηκε οδηγός από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μαθημάτων εξ αποστάσεως, όπου αποτυπώνονται συνοπτικά οι βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθούνται για την αποδοτικότερη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
▪ Προβλέπεται πρόσθετο ολοκληρωμένο πρόγραμμα ταχύρρυθμης επιμόρφωσης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σύνολο των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, οι οποίες εντάσσονται στο στρατηγικό πλαίσιο των επιμορφώσεων (160.000 εκπαιδευτικοί, με προϋπολογισμό 2 εκατ. € μέσω ΕΣΠΑ).

Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, με πρωτοβουλία του Δημάρχου κ. Τσιρογιάννη και της Διευθύντριας  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα. Χαμπηλομάτη, στο πλαίσιο της διευκόλυνσης της κατάστασης και προκειμένου να εξομαλυνθεί η διαδικασία σχετικά με το θέμα της κατάληψης σε Γυμνάσια και Λύκεια του Δήμου Αρταίων.

Στη συνάντηση έλαβαν μέρος ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Χριστόφορος Σιαφάκας, η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Παρασκευή Χαμπηλομάτη, ο Πρόεδρος ΕΛΜΕ, οι Διευθυντές των σχολείων που τελούν υπό κατάληψη, Υπηρεσιακά Στελέχη του Δήμου, γονείς αλλά και αντιπροσωπεία μαθητών.

“Δέχθηκα σήμερα στο Δημαρχείο, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Άκουσα με πολύ προσοχή τις απόψεις και τα αιτήματα τους. Κάποια θέματα θα αντιμετωπιστούν άμεσα, κάποια άλλα απαιτούν περισσότερο χρόνο και κάποια άλλα άπτονται της αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας. Μέλημα μας είναι να ανοίξουν τα σχολειά και να επιστρέψουν πίσω ασφαλή τα παιδιά μας, στα θρανία τους. Και θα κάνουμε ότι χρειαστεί για αυτό. Εμείς ως Δήμος θα μεριμνήσουμε για την τοποθέτηση διαχωριστικών όπου απαιτηθεί, μάσκες σε οικονομικά ασθενείς μαθητές, μεγαλύτερος αριθμός καθαριστριών και ύστερα από συνεννόηση με το αστικό ΚΤΕΛ δρομολόγια αποκλειστικά για μαθητές. Δεν διαπραγματευόμαστε την υγεία και την ασφάλεια των παιδιών του Δήμου μας. Χρειάζεται συλλογική και ατομική ευθύνη, να ακολουθούμε αυστηρά τις οδηγίες των ειδικών, για να κρατήσουμε σε χαμηλό επίπεδο τα κρούσματα στον Δήμο μας“ δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ.Τσιρογιάννης.

Σκοπός της συνάντησης ήταν να δοθεί ένα δημόσιο βήμα επικοινωνίας μεταξύ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των μαθητών και του Δήμου, να ακουστούν τα αιτήματα των μαθητών, να βρεθούν λύσεις έτσι ώστε να επανέλθει εντός των ημερών η πλήρη κανονικότητα στα σχολεία.

Ακούστηκαν και καταγράφηκαν οι  θέσεις και απόψεις όλων όσων συμμετείχαν στην σύσκεψη, και αναμένεται στο αμέσως χρονικό διάστημα να επιλυθούν σε επίπεδο Δήμου τα ζητήματα που προέκυψαν. Αξίζει να σημειωθεί ότι, μετά το τέλος της σύσκεψης o Δήμαρχος, δεσμεύθηκε, ότι θα επικοινωνήσει με την Υπουργό για να μεταφέρει τα αιτήματα που ακούστηκαν στην σύσκεψη και αφορούν το Υπουργείο.

Τα μέλη του Δ.Σ. ΕΛΜΕ Άρτας και το σύνολο των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας σε συλλυπητήριο μήνυμά τους, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια του μαθητή του ΕΠΑΛ της πόλης, Βαγγελη Δ., που έφυγε τόσο πρόωρα και αναπάντεχα από τη ζωή. Το τραγικό αυτό γεγονός, προκαλεί σε όλους μας αισθήματα οδύνης, που δεν μπορούν να εκφραστούν με λόγια, ειδικά όταν αυτά προσπαθούν να περιγράψουν την απώλεια ενός νέου 19 ετών που μόλις εισήχθη στην Ιατρική σχολή Αθηνών.

Σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος της Άρτας, μαθητές και γονείς, συμμετέχει στο πένθος , συμπαρίσταται στην οικογένεια του μαθητή μας και ειδικά στη μητέρα του και συνάδερφο Σωτηρία Μ.

Καλό Παράδεισο, αγαπημένε μας Βαγγέλη.

More Articles ...

e horos logo

  tsiolis

podilata

 Karta

 KarzPreveza

 

Το έθιμο με τα κάλαντα του Λαζάρου αναβίωσε και φέτος, παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, στο Δημαρχείο Ιωαννίνων.

Ο Γιώργος Μακρίδης μαζί με τον Δημήτρη Ξαξίρη κρατώντας ζωντανή την παράδοση και τα έθιμα του τόπου, με ένα καλάθι στολισμένο με λουλούδια και με τη συνοδεία των κουδουνιών, έψαλλαν πτυχές της ζωής του Λαζάρου στο Δήμαρχο Μωυσή Ελισάφ.

Πρόκειται για ένα συμβολικό έθιμο που υμνεί την ανάσταση, τη νίκη της ζωής, την επικράτηση του φωτός στο σκοτάδι και την Άνοιξη.

Ο Δήμαρχος από την πλευρά του, ευχαρίστησε τους κ. Μακρίδη και Ξαξίρη για την κίνηση αυτή, σημειώνοντας ότι «Μας δίνουν τη δυνατότητα να γιορτάσουμε τα έθιμα μας, ενόψει Πάσχα σε δύσκολες στιγμές για τον τόπο μας. Εύχομαι του χρόνου να γιορτάσουμε πιο πανηγυρικά».

«Η κυβέρνηση Μητσοτάκη εν μέσω πανδημίας, τουρκικών προκλήσεων και καταστροφών από κυκλώνες και σεισμούς κινείται με μεθοδικότητα και σχέδιο, αντιμετωπίζοντας πρωτοφανείς κρίσεις και δίδοντας λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών. Στις δύσκολες αυτές ώρες στέκεται με ευήκοον ους στις εκκλήσεις μας και στηρίζει έμπρακτα τους ανθρώπους της υπαίθρου, αγρότες και κτηνοτρόφους, εξαντλώντας κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο». Τα παραπάνω τόνισε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος μετά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Μάκη Βορίδη -από την οποία προέκυψαν ευχάριστες ειδήσεις για τον αγροτικό κόσμο.

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στη βουλή -όπου βρέθηκε ο υπουργός για να απαντήσει σε επίκαιρες ερωτήσεις της αντιπολίτευσης- ο Θεσσαλός πολιτικός έθεσε μεταξύ άλλων τα ζητήματα των αποζημιώσεων των καρπουζοπαραγωγών και των χοιροτρόφων για την απώλεια εισοδήματος που είχαν λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Για μεν τους καρπουζοπαραγωγούς ο Μάξιμος Χαρακόπουλος είχε ζητήσει κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής στις 28 Ιουλίου 2020 να υπάρξει στήριξή τους, υπογραμμίζοντας με έμφαση ότι «από 18 λεπτά που πούλαγαν πέρσι τα καρπούζια τους, φέτος πουλούν στα 6 λεπτά, στο 1/3».

Ο κ. Βορίδης τότε είχε απαντήσει ότι εξετάζει την ενίσχυση των καρπουζοπαραγωγών μέσω Μέτρου του ΠΑΑ. Όπως ενημέρωσε τον Λαρισαίο βουλευτή, ήδη εκταμιεύθηκαν (εννοεί εγκρίθηκαν) 3 εκατομμύρια ευρώ για τα πρώιμα καρπούζια, ενώ αποδέχθηκε ως εύλογο το αίτημα Χαρακόπουλου για αποζημίωση και των όψιμων καρπουζιών και μάλιστα δεσμεύτηκε για γενναιότερη χρηματοδότηση εντός του μήνα.

Για δε τους χοιροτρόφους, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά την ενημέρωση που είχε από τον πρόεδρο της Νέας Ομοσπονδίας Χοιροτροφικών Συλλόγων Ελλάδος κ. Γιάννη Μπούρα, περιέγραψε με μελανά χρώματα την κατάσταση που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Ο αρμόδιος υπουργός έδειξε κατανόηση στο θέμα, που είχε τεθεί και στο πρόσφατο παρελθόν από τον κυβερνητικό βουλευτή μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου στις 7 Απριλίου 2020, δεσμευόμενος αυτή τη φορά ότι έως τέλος του χρόνου θα υπάρξει ικανοποιητική αποζημίωση και των χοιροτρόφων.

 

Μετά τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν για τον περιορισμό της διάδοσης του 'κορωνοίού'όχι μόνο οι αθλητικοί Σύλλογοι πλην των ΠΑΕ και των ΚΑΕ αλλά και οι Ομοσπονδίας, Συνομοσπνδίες και Πολιτιστικοί σύλλογοι τέθηκαν σε 'καραντίνα', καθώς έχουν απαγορευτεί όλες οι εκδηλώσεις ακόμη και οι συναθροίσεις. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό από την εποχή του Β' παγκοσμίου πολέμου και του εμφυλίου. 

Στη δωρεά ειδικών μονάδων που θα υποστηρίξουν τη νέα, δεύτερη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ)-Covid-19 του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων προχώρησε η γαλακτοβιομηχανία «Ήπειρος ΑΕΒΕ» ικανοποιώντας σχετικό αίτημα του νοσοκομείου.

«Είναι αυτονόητο καθήκον μας να υποστηρίζουμε στο μέτρο των δυνατοτήτων μας τους τοπικούς θεσμούς και την τοπική κοινωνία. Εύχομαι τις νέες κλίνες ΜΕΘ και τον εξοπλισμό που δωρίζουμε να τις χρειαστούν όσο το δυνατόν λιγότεροι συμπολίτες μας» αναφέρει σε γραπτή του δήλωση ο Νίκος Σκανιάς, διευθυντής Ζώνης Γάλακτος και εκπρόσωπος της εταιρίας.

Δίνεται άδεια Πρακτορείου ΟΠΑΠ στην οδό Ποντοηρακλείας 1 -3 όπισθεν Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Αθηνών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλ.: 6974144369