Την ανήθικη συμπεριφορά εναντίον της από εργαζόμενο της ίδιας επιχείρησης θέλησε να καταγγείλει στον ιδιοκτήτη καταστήματος εστίασης στα Ιωάννινα, νεοπροσληφθείσα υπάλληλος και να του ζητήσει να του κάνει κάποια σύσταση, ώστε να τον επαναφέρει στην τάξη. Η απάντηση του ιδιοκτήτη με τα αρχικά Β.Β. σοκαριστική: ‘Εάν δεν σου αρέσει η κατάσταση στο μαγαζί να περάσεις αύριο από το λογιστήριο’. Μάταια προσπάθησε να του εξηγήσει ότι το πρόβλημα ήταν μόνο ο συγκεκριμένος υπάλληλος με το όνομα Πάνος, ο οποίος την παρενοχλούσε διαρκώς. Μη μπορώντας να πιστέψει ότι έλαβε την παραπάνω απάντηση τηλεφώνησε στον ιδιοκτήτη αφότου είχε σχολάσει από την εργασία της και του ζήτησε εκ νέου να μιλήσει στον υπάλληλο ώστε να σταματήσει την παρενόχληση. Τόλμησε να του πει ακόμη ότι εάν αυτό συνεχιστεί θα έχει και ο ίδιος ευθύνη και θα αναγκαστεί να απευθυνθεί στην Αστυνομία για να κάνει καταγγελία. Αμέσως ο ιδιοκτήτης έγινε έξαλλος και άρχισε να της φωνάζει; Με απειλείς; Τι θέλεις; Θέλεις χρήματα;». Και σα να μην έφτανε αυτό αντιμετώπισε και το κοροϊδευτικό βλέμμα του υπαλλήλου, ο οποίος προφανώς ως άνθρωπος του ιδιοκτήτη στο κατάστημα, απολαμβάνει της πλήρους εμπιστοσύνης του και αισθάνεται ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει.
Δυστυχώς η καλπάζουσα ακρίβεια και οι ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των πολιτών για ανεύρεση εργασίας και κυρίως η ανάγκη διατήρησής της εφόσον αυτή βρεθεί, έχει κάνει κάποιους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αλλά και εργαζόμενους ‘πρωτοπαλίκαρα’ των αφεντικών τους να αισθάνονται πανίσχυροι και να φέρονται καταχρηστικά.
Αξίζει να σημειωθεί για την συγκεκριμένη κυρία ότι είναι χήρα, μητέρα δύο παιδιών.
Η διεύθυνση και τα στοιχεία του καταστήματος εστίασης στα Ιωάννινα, του ιδιοκτήτη, καθώς και του υπαλλήλου βρίσκονται στη διάθεση του Hpeiros.gr.