Η Σελήνη θα έχει 4G κάλυψη το επόμενο έτος, 50 χρόνια μετά την πρώτη αποστολή των αστροναυτών της NASA που περπάτησε στην επιφάνεια της. Η Vodafone σχεδιάζει να δημιουργήσει το πρώτο δίκτυο 4G στη Σελήνη για να υποστηρίξει την αποστολή της PTScientists το 2019, επιλέγοντας τη Nokia ως τεχνολογικό συνεργάτη της.

Η εταιρία PTScientists, με έδρα το Βερολίνο, συνεργάζεται με τη Vodafone Γερμανίας και την Audi για να επιτύχει την πρώτη ιδιωτικά χρηματοδοτούμενη προσγείωση στη Σελήνη. Η αποστολή στη Σελήνη προγραμματίζεται για το 2019 με εκτόξευση πυραύλων SpaceXFalcon 9 από το ακρωτήριο Κανάβεραλ.

Η τεχνογνωσία της Vodafone θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία του πρώτου δικτύου 4G στη Σελήνη, που θα συνδέει τα δύο διαστημικά οχήματα AudilunarQuattro, με το σταθμό βάσης στην Αυτόνομη Μονάδα Προσελήνωσης και Πλοήγησης (ALINA). Η Nokia, μέσω των NokiaBellLabs, θα δημιουργήσει μία Υπέρ-συνεπτυγμένη, ειδικά προσαρμοσμένη για το διάστημα Δικτυακή Υποδομή, η οποία θα είναι η ελαφρύτερη που έχει ποτέ αναπτυχθεί, ζυγίζοντας λιγότερο από ένα κιλό.

Το δίκτυο 4G θα δώσει τη δυνατότητα στα δύο διαστημικά οχήματα Audilunarquattro να επικοινωνούν μεταξύ τους και να μεταφέρουν επιστημονικά δεδομένα και βίντεο υψηλής ευκρίνειας, ενώ θα προσεγγίζουν προσεκτικά το σεληνιακό όχημα Apollo 17 της NASA που χρησιμοποιήθηκε από τους τελευταίους αστροναύτες που περπάτησαν στην επιφάνεια της Σελήνης (οι Κυβερνήτες Eugene Cernan και Harrison Schmitt) για την εξερεύνηση της κοιλάδας Taurus-Littrow τον Δεκέμβριο του 1972.

Σύμφωνα με τις δοκιμές της Vodafone, ο σταθμός βάσης θα είναι σε θέση να εκπέμπει 4G χρησιμοποιώντας τη ζώνη συχνοτήτων 1800 MHz και να μεταδώσει την πρώτη ζωντανή εικόνα υψηλής ευκρίνειας από την επιφάνεια της Σελήνης, η οποία θα φθάνει σε παγκόσμιο κοινό μέσω διαστήματος και θα διασυνδέεται με τον διακομιστή της PTScientists στο Κέντρο Ελέγχου της Αποστολής στο Βερολίνο.

Ένα 4G δίκτυο είναι εξαιρετικά αποδοτικό από ενεργειακή άποψη σε σχέση με την αναλογική ραδιοεπικοινωνία και η παράμετρος αυτή είναι ζωτικής σημασίας για την Αποστολή στην Σελήνη, ενώ αποτελεί το πρώτο βήμα για τη δημιουργία υποδομής επικοινωνιών για τις μελλοντικές αποστολές.

Το Επιμελητήριο Ιωαννίνων διοργάνωσε στο ξενοδοχείο DuLac την «Επιχειρηματική Γιορτή 2018», στην οποία πραγματοποιήθηκε βράβευση των Επιχειρήσεων-Μελών και κοπή πίτας για το νέο έτος.

Η βουλευτής Ιωαννίνων Μερόπη Τζούφη, ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση του Επιμελητηρίου, συμμετείχε στην εκδήλωση και απηύθυνε χαιρετισμό. Στην τοποθέτησή της επισήμανε πως η ελληνική οικονομία έχει υποστεί βαριά πλήγματα τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να έχουν δεχτεί μεγάλες πιέσεις.

Συνεχίζοντας, σημείωσε πως παρά τη σταθεροποίηση της οικονομίας, βασικός στόχος αποτελεί η ενίσχυση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών μέσω διάφορων χρηματοδοτικών εργαλείων, αλλά και των συνεταιριστικών τραπεζών, οι οποίες κατανοούν και διερμηνεύουν τις τοπικές ανάγκες.

Κλείνοντας, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε πως η φορολογική ελάφρυνση των επιχειρήσεων αποτελεί μέλημα της Πολιτείας, παράλληλα με τη σταδιακή σταθεροποίηση βασικών οικονομικών μεγεθών και εξέπεμψε μήνυμα αισιοδοξίας αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «με πνεύμα συνεργασίας, επιμονή και υπομονή, εργατικότητα, καινοτομίες και δημιουργικότητα, τα πράγματα συνεχώς θα βελτιώνονται για όλους μας και ιδιαίτερα για τη νέα γενιά και τον τόπο μας».

Η Ένωση ξενοδόχων Ιωαννίνων εντείνει τις προσπάθειές της για την άνοδο του τουριστικού ρεύματος από τις χώρες της Βορειοανατολικής Ευρώπης στις οποίες και προσβλέπει.

Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε αναφέρει: "Η δυναμική που εμφανίζουν οι αφίξεις τουριστών από τις Bαλτικές χώρες στην Ήπειρο, καθώς επίσης και η έναρξη πτήσεων από την Σουηδία τον Μαΐο  του 2018 στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, ήταν η αφορμή για την φιλοξενία δύο Εσθονών δημοσιογράφων, με σκοπό την προβολή της περιοχής μας στο μεγαλύτερο τουριστικό περιοδικό της χώρας.

Για έξι ημέρες η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Στοκχόλμης,διοργάνωσαν ένα πλήρες ταξίδι εξοικείωσης (Press Trip),προκειμένου οι δημοσιογράφοι να γνωρίσουν από κοντά τις ιστορικές, πολιτιστικές και τουριστικές ομορφιές του τόπου μας.

Το δεύτερο αφιέρωμα παρουσιάζει την περιοχή του Μετσόβου.

Στα επόμενα τεύχη θα ακολουθήσουν και οι άλλες περιοχές".

Πιστή στη στρατηγική της να επενδύει στους νέους με προγράμματα που υποστηρίζουν την είσοδό τους στην αγορά εργασίας, καλλιεργούν νέες δεξιότητες, και ενισχύουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, η Vodafone στηρίζει το RG Bootcamp17του Reload Greece, ένα πρόγραμμα που υλοποιείται από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, στην Αθήνα, σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece.

Πρόκειται για ένα εντατικό πρόγραμμα για νέες και νέους που έχουν αναπτύξει μία επιχειρηματική πρόταση σε πρώιμο στάδιο και αναζητούν κατάρτιση και υποστήριξη ώστε να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχειρηματική δράση. Το RGBootcamp17 τους δίνει τη ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με έμπειρα στελέχη, να συμμετέχουν σε διεθνείς ομάδες και να συνεργαστούν με στόχο να εξελίξουν τις αρχικές ιδέες τους σε νεοφυείς επιχειρήσεις. Περιλαμβάνει πρακτικά και διαδραστικά σεμινάρια από επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς, καθώς και παρουσιάσεις από επιτυχημένους επιχειρηματίες.

«Στη Vodafone αναγνωρίζουμε ότι η ενδυνάμωση των νέων και η ενίσχυση της καινοτομίας μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προώθηση μιας βιώσιμης κοινωνίας με περισσότερες ευκαιρίες για όλους. Το έργο του ReloadGreece στον τομέα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό και χαιρόμαστε για την συμμετοχή μας στο RGBootcamp17, ένα πρόγραμμα που δίνει στους νέους εφόδια και προοπτική, ώστε να κάνουν το επαγγελματικό τους ξεκίνημα στη χώρα μας», δήλωσε η Νικόλ Ιωαννίδη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της Vodafone Ελλάδας.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη που έχει υιοθετήσει η Vodafone αφορά στην υποστήριξη των νέων, μέσα από πρωτοβουλίες που τους βοηθούν να καλλιεργήσουν κατάλληλες δεξιότητες, να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία και να αναπτύξουν τη δική τους επιχειρηματική δραστηριότητα. Παράλληλα, η Vodafoneστηρίζει νέους με όραμα να εργαστούν σε κοινωφελείς οργανισμούς, καλύπτοντας καίριες κοινωνικές ανάγκες, εναρμονισμένη με τους σχετικούς στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης 2030 του ΟΗΕ.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα από το πρόγραμμα Discover Vodafone, η εταιρεία παρέχει ένα δυναμικό ξεκίνημα στην επαγγελματική πορεία νέων, τελειόφοιτων και απόφοιτων μεταπτυχιακών προγραμμάτων ή πολυτεχνικών σχολών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία σε διαφορετικά τμήματα της εταιρείας. Η εταιρεία συμμετέχει στην πρωτοβουλία Job-Pairs, η οποία συνδέει νέους, που αναζητούν ενεργά εργασία, με έμπειρα στελέχη της αγοράς, μέσα από μια διαδικασία mentoring, ενώ συμβάλει στη δημιουργία μίας online πλατφόρμας για την αποτελεσματικότερη υλοποίηση του προγράμματος. Επίσης, το πρόγραμμα CURestartup@Ρομάντσο στοχεύει στην ενδυνάμωση της επιχειρηματικότητας δημιουργικών ατόμων και ομάδων μέσα από τη συμμετοχή τους στη θερμοκοιτίδα του Bios Ρομάντσο. Τέλος, το πρόγραμμα Vodafone World of Difference που χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Vodafone δίνει τη δυνατότητα σε νέους να εργαστούν στον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής τους.

Για περισσότερες πληροφορίες για το RGBootcamp επισκεφτείτε το www.reloadgreece.com/rg-bootcamp

Για περισσότερες πληροφορίες για τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Vodafone για την την υποστήριξη των νέων, επισκεφτείτε το vodafone.gr/sustainability


Το Ίδρυμα Vodafone με ανακοίνωσή του γνωστοποιεί την υλοποίηση ενός πρωτοποριακού προγράμματος στη Γκάνα για τη χρήση ανωνυμοποιημένων δεδομένων, προκειμένου να βοηθήσει την τοπική κυβέρνηση στον εντοπισμό και τον έλεγχο επιδημιών, ώστε να αποφευχθεί τυχόν εκτεταμένη έξαρση.

Το πρόγραμμα, ένα από τα πρώτα του είδους του στον κόσμο, πρόκειται να χρησιμοποιεί συγκεντρωτικά ανωνυμοποιημένα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση των τάσεων της μετακίνησης του πληθυσμού σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα αυτά θα αναλύονται στη συνέχεια για να παράσχουν σωτηρίες πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας εκτεταμένης επιδημίας - όπως η επιδημία του ιού Ebola στη Δυτική Αφρική το 2014, το πιο διαδεδομένο καταγεγραμμένο ξέσπασμα του ιού Ebola στην ιστορία.

Το πρόγραμμα του Ιδρύματος Vodafone αποτελεί ένα εντυπωσιακό παράδειγμα για τον τρόπο με τον οποίο τα μεγάλα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συγκέντρωση πολύτιμων πληροφοριών, τις οποίες η κυβέρνηση της Γκάνας θα μπορεί να αξιοποιήσει σε διάφορες τομείς που άπτονται της υγείας και της βιώσιμης ανάπτυξης, σώζοντας και βελτιώνοντας εν τέλει ανθρώπινες ζωές.

Οι κυβερνητικές υπηρεσίες θα είναι σε θέση να κατανέμουν αποτελεσματικότερα τους διαθέσιμους πόρους και να εντοπίζουν τις περιοχές με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης νέων εστιών επιδημιών. Το επίπεδο δραστηριότητας από κάθε σταθμό βάσης της κινητής τηλεφωνίας μπορεί να παράσχει έναν «χάρτη θερμότητας» σχετικά με το πού βρίσκονται οι άνθρωποι και πόσο μακριά κινούνται κατά τη διάρκεια μιας επιδημίας, ενώ τα συγκεντρωτικά ανωνυμοποιημένα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη αποφάσεων σε διάφορους τομείς - συμπεριλαμβανομένης της υγείας, της γεωργίας και των μεταφορών.

Το πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται για πρώτη φορά στην Αφρική, χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Vodafone και το Ίδρυμα WilliamandFloraHewlett, ένα από τα μεγαλύτερα φιλανθρωπικά ιδρύματα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Από κοινού θα χρηματοδοτήσουν το έργο μιας ομάδας επιστημόνων δεδομένων της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Flowminder. Σε στενή συνεργασία με τη Στατιστική Υπηρεσία της Γκάνας (GSS) και τη Vodafone Γκάνα, η Flowminder θα συλλέξει, συγκεντρώσει, ενσωματώσει και αναλύσει ανώνυμα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, σύμφωνα με τις παγκόσμιες αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων της Vodafone, τις οδηγίες προστασίας δεδομένων της GSMA και τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων της Γκάνα.

Εκτιμάται ότι το έργο, το οποίο θα ξεκινήσει εντός του έτους, θα συμβάλει στη διάσωση ζωών, παρέχοντας λεπτομερή και επικαιροποιημένα στοιχεία στην κυβέρνηση της χώρας. Τα δεδομένα της κινητής τηλεφωνίας πρόκειται να χρησιμοποιηθούν παράλληλα με τα επιδημιολογικά δεδομένα, με στόχο να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση τυχόν μελλοντικών προκλήσεων για την υγεία.

Ο JoakimReiter, Διευθυντής Εξωτερικών Υποθέσεων του Ομίλου Vodafone δήλωσε σχετικά: «Η τεχνολογία της κινητής τηλεφωνίας μπορεί να καταστήσει δυνατή την πρόσβαση σε μεγάλης κλίμακας συγκεντρωτικά ανωνυμοποιημένα δεδομένα σχετικά με την ανθρώπινη συμπεριφορά και την ικανότητα εξέτασης της κινητικότητας ενός ολόκληρου πληθυσμού. Δεδομένου ότι μπορούμε πλέον να μετρήσουμε την ανθρώπινη κινητικότητα, είναι δυνατόν να μοντελοποιήσουμε τον τρόπο διάδοσης των λοιμώξεων. Η προοπτική αυτή ενδέχεται να σώσει χιλιάδες ζωές».

Τρεις φορές διακρίθηκε η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ στα φετινά Made in Greece Awards, στα οποία συμμετείχαν συνολικά 90 εταιρείες από διάφορους κλάδους.

Συγκεκριμένα η ΔΩΔΩΝΗ έλαβε τρεις επαίνους στις κατηγορίες «Επώνυμο Ελληνικό Προϊόν», «Καινοτόμο Προϊόν» και «Εξαγωγική Αριστεία Καταναλωτικού Προϊόντος» με κύριο όχημα τη φέτα ΔΩΔΩΝΗ, τη Νο1 επώνυμη φέτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα.

Χρησιμοποιώντας αποκλειστικά 100% ελληνικό γάλα και αγνές πρώτες ύλες για την παραγωγή ποιοτικών γαλακτοκομικών προϊόντων, οι νέες αυτές βραβεύσεις επιβεβαιώνουν ακόμη μία φορά την ηγετική θέση της φέτας ΔΩΔΩΝΗ στην εγχώρια αγορά και αποδεικνύουν έμπρακτα την προσήλωση της εταιρείας στην παραγωγή αυθεντικών 100% ελληνικών γαλακτοκομικών προϊόντων που ξεχωρίζουν και διακρίνονται για την υψηλή τους ποιότητα και την αυθεντική γεύση, τη Γεύση του Καλού.

Επιπλέον, αποτελούν σημαντική αναγνώριση της εξαγωγικής δραστηριότητας που διαθέτει η εταιρεία σε 45 χώρες και στις 5 ηπείρους, μεταφέροντας καθημερινά τη Γεύση του Καλού στα τραπέζια των Ελλήνων και διεθνών καταναλωτών.

Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής και τους επαίνους για την εταιρεία παρέλαβε η κυρία Βίκυ Παπουτσάκη, MarketingManager της ΔΩΔΩΝΗ. Τα MadeinGreeceAwards διοργανώνονται κάθε δύο χρόνια από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων βασισμένων στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά σήματα (brand names). Σκοπός του θεσμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία. Τα βραβεία απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και για τις οποίες η ποιότητα, η καινοτομία, η εξωστρέφεια και η δύναμη των σημάτων της (brands) πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία τους.

###

Λίγα λόγια για τη ΔΩΔΩΝΗ

Η ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε ιδρύθηκε το 1963. Μετρώντας 54 χρόνια αυθεντικής παράδοσης και ιστορίας, η εταιρεία με έδρα τα Ιωάννινα, παράγει αυθεντικά, αμιγώς ελληνικά γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα, χρησιμοποιώντας 100% ελληνικό αγελαδινό, κατσικίσιο και πρόβειο γάλα που συλλέγεται καθημερινά από ένα διευρυμένο δίκτυο 5.000 Ελλήνων παραγωγών που δραστηριοποιούνται κυρίως στην περιοχή της Ηπείρου. Με περισσότερα από 10.000 σημεία πώλησης στην εγχώρια αγορά  και εξαγωγική δραστηριότητα σε 45 χώρες του κόσμου, η ΔΩΔΩΝΗ διαθέτει 9 κατηγορίες γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων και παράγει 80 ξεχωριστά προϊόντα, που ξεχωρίζουν για τη γεύση, την ποιότητα και την 100% ελληνική τους ταυτότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να  επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες www.dodoni.eu, https://www.facebook.com/Dodoni.SA, https://www.instagram.com/dodoni.eu/

Στοιχεία επικοινωνίας:

V+OCommunication: Ζαφείρα Ατσίδη, email:za@vando.gr, τηλ. 210 7249000

ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε: Γιάννης Κεϊσογλου, Εκπρόσωπος Τύπου, email: press@dodoni.eu, τηλ. 26510 89700


Από την Αθήνα, μηχανικοί τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής, οι οποίοι ανήκουν στη διεθνή δομή GroupNetworksEngineering & Delivery του Ομίλου Vodafone, συμβάλλουν στις καθημερινές λειτουργίες του παγκόσμιου δικτύου της Vodafone. Αυτή η ενιαία, παγκόσμια δομή του Ομίλου Vodafone – ίσως μία από τις μεγαλύτερες του πλανήτη - έχει ως αποστολή τον σχεδιασμό των δικτύων, τα οποία διαχειρίζονται την κίνηση φωνής και δεδομένων που παράγονται από εκατομμύρια συνδρομητές της σε όλο τον κόσμο, ενώ είναι υπεύθυνη για το παγκόσμιο δίκτυο τόσο της σταθερής όσο και της κινητής τηλεφωνίας.

Στο πλαίσιο του GroupNetworksEngineering & Delivery, λειτουργούν τα τμήματα Transmission & Transport, MobileAccess, VoiceCore, DataCore, VirtualInfrastructure & NetworkOSS, καθώς και μια σειρά υποστηρικτικών τμημάτων.

Οι καθημερινές λειτουργίες των δικτύων 12 Ευρωπαϊκών χωρών, καθώς και του διεθνούς δικτύου που απέκτησε ο Όμιλος Vodafone μέσα από την εξαγορά της Cable & Wireless, συντονίζονται και από την Ελλάδα.

Η διασύνδεση μεγάλων τηλεπικοινωνιακών κέντρων, με ταχύτητες πολλαπλάσιες των 100 Gbps, για πραγματικά γρήγορο και ασφαλές Internet, η υλοποίηση τηλεπικοινωνιακών λύσεων βασισμένων στο cloud για επιχειρήσεις και ιδιώτες, η ανάπτυξη δικτύων κινητής επικοινωνίας 4ης και (σύντομα) 5ης γενιάς είναι μερικές μόνο από τις δράσεις των μηχανικών που εργάζονται σε αυτά τα τμήματα.

Ο επικεφαλής του Τμήματος Μετάδοσης και Μεταφοράς και εκπρόσωπος του GroupNetworksEngineering & Delivery στην Ελλάδα, κ. Νίκος Πλεύρης δήλωσε: «Οι έλληνες μηχανικοί τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής αναγνωρίζονται τόσο για το υψηλό τους επίπεδο όσο και για την τεχνική και επαγγελματική τους επάρκεια, διατηρώντας μία εξαιρετική εικόνα στο διεθνές περιβάλλον. Η ένταξη των μηχανικών της Vodafone Ελλάδας στην παγκόσμια δομή TechnologyDeliveryandOperations τους παρέχει μία μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουν ένα τεράστιο πεδίο δράσης, αλλά και σπάνια εξειδίκευση, με σημαντικά οφέλη για όλους».

Ο διευθυντής Τεχνολογίας της Vodafone Ελλάδας, κ. Λάμπρος Ίσκος δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που οι μηχανικοί της Vodafone Ελλάδας, συμμετέχοντας σε διεθνή έργα του Ομίλου Vodafone, επιβεβαιώνουν την εξαιρετική φήμη που τους συνοδεύει στην διεθνή αγορά των τηλεπικοινωνιών. Η Vodafone δεν επενδύει μόνο στις καλύτερες ψηφιακές υποδομές, συμβάλλοντας στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Ελλάδας, αλλά και σε ικανό ανθρώπινο δυναμικό που μπορεί να σταθεί επάξια στις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς των τηλεπικοινωνιών».

Στρατηγική της Vodafone Ελλάδας είναι η προσέλκυση ικανών και αξιόλογων ανθρώπων, η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της και η παροχή ευκαιριών και δυνατοτήτων ανάπτυξης, με στόχο να αποτελεί έναν εργοδότη υψηλής προτίμησης.

More Articles ...

e horos logo

  tsiolis

podilata

 

 KarzPreveza