H Vodafone Ελλάδας ξεκινάει το «Lean In Circles» ένα νέο πρόγραμμα καθοδήγησης, επαγγελματικής ανάπτυξης, μετάδοσης και διάχυσης γνώσης των εργαζομένων. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα απευθύνεται σε γυναίκες που εργάζονται στην εταιρεία και σκοπό έχει την ενδυνάμωση και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, για την περαιτέρω επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων.

Τα Lean In Circles, θα πραγματοποιηθούν από τον Φεβρουάριο έως τον Ιούλιο του 2017, με την δημιουργία ολιγομελών ομάδων, οι οποίες θα συναντώνται τακτικά για να ανταλλάσσουν γνώση, εμπειρίες αλλά και ιδέες. Οι ομάδες θα απαρτίζονται από γυναίκες, οι οποίες μέσα από τη διαδικασία αυτή μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους και λειτουργούν ως «μέντορες» η μια στην άλλη. Το συντονισμό των Lean In Circes, έχει αναλάβει η Όλγα Σταυροπούλου, Chief Visionary Officer και Ιδρυτικό Μέλος της Κοινωνικής Επιχείρησης «Knowl», με μακρόχρονη εμπειρία στον τομέα της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, αλλά και στην ανάπτυξη συστημάτων καθοδήγησης.

Το πρόγραμμα έχει αναπτυχθεί με βάση την παγκόσμια πρωτοβουλία «leanin - leanin.org», που συμμετέχει η Vodafone Ελλάδας και η οποία ενθαρρύνει τις γυναίκες να επιδιώξουν τις φιλοδοξίες τους.

Η Vodafone με στόχο να δημιουργήσει ένα εργασιακό περιβάλλον ίσων ευκαιριών για όλους τους εργαζόμενους, προωθεί συγκεκριμένες πολιτικές και πρωτοβουλίες για την ενδυνάμωση και την ενίσχυση της καριέρας των γυναικών.

Η Vodafone ως πάροχος συνολικών λύσεων επικοινωνίας εστιάζει στην οικογένεια και προσεγγίζει με ένα διαφορετικό τρόπο τις αυξανόμενες ανάγκες της, αναγνωρίζοντας τα νέα δεδομένα που διαμορφώνουν τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Focus Bari, πραγματοποίησε εκτενή έρευνα, για να καταγράψει τις οικογενειακές συνήθειες, από την οποία προέκυψε ότι μια σημαντική πρόκληση της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας, είναι η έλλειψη ποιοτικού χρόνου.

Βάσει της πανελλαδικής έρευνας σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.050 γονέων με παιδιά έως 18 χρονών, οι γονείς θεωρούν ότι ο ποιοτικός χρόνος που περνά όλη η οικογένεια μαζί, είναι 3 ώρες κατά μέσο όρο την ημέρα, με το 80% να τονίζει ότι ο χρόνος αυτός είναι λιγότερος από αυτόν που θα ήθελαν. Στην πράξη όμως, μετά από αναλυτική καταγραφή των δραστηριοτήτων της οικογένειας (μεθοδολογία Day After Recall), ο ποιοτικός χρόνος που περνά συνολικά η οικογένεια είναι σημαντικά μικρότερος - μόλις 48 λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα.

Η ανάγκη για ποιοτικό χρόνο στην οικογένεια

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Σιώμο, Ψυχίατρο παιδιών και εφήβων, Διδάκτορα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρίας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο, «ποιοτικός χρόνος είναι αυτός κατά τον οποίο οι γονείς μαζί με τα παιδιά τους μοιράζονται εμπειρίες, κάνουν δραστηριότητες όλοι μαζί σαν οικογένεια που αποτελούν πηγή ικανοποίησης για τα παιδιά και συμβάλλουν στην εξέλιξή τους και στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους σε όλους τους τομείς, γνωσιολογικό, ψυχοκινητικό και συναισθηματικό».

«Σημαντικότερο ρόλο παίζει η ποιότητα του χρόνου που θα αφιερώσουμε σε ένα παιδί. Αυτό πρακτικά μπορεί να σημαίνει να απενεργοποιείς το τηλέφωνο όταν τρώτε όλοι μαζί σαν οικογένεια, όταν διαβάζεις ένα παραμύθι μαζί του, να το ακούς πραγματικά, να του επιτρέπεις να συμμετέχει ενεργά σε θέματα που το απασχολούν, ώστε να ακούγονται οι σκέψεις, τα συναισθήματα και οι ανησυχίες του, να του παρέχεις ένα περιβάλλον ασφάλειας και εμπιστοσύνης» διευκρινίζει ο κ. Σιώμος.

Η καλύτερη σύνδεση είναι αυτή της οικογένειας

Η Vodafone, καινοτομεί διαρκώς και συνδυάζει ολοκληρωμένα προϊόντα και πρωτοποριακές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών της. Μέσα από τη νέα και ανατρεπτική καμπάνια για την οικογένεια δίνει ένα σημαντικό μήνυμα και τοποθετείται ως σύμμαχός της.

«Ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με τους καταναλωτές μας και τις ανάγκες τους. Αυτό που ανακαλύψαμε και επιβεβαιώνεται μέσα από την έρευνα είναι η έλλειψη ποιοτικού χρόνου με την οικογένεια και έτσι δημιουργήθηκε το ερώτημα πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε την ανάγκη αυτή από την πλευρά μας. Χρειάζεται μια αλλαγή στάσης, μια διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων. Έτσι στο πλαίσιο της νέας μας στρατηγικής, εστιάζουμε γύρω από την οικογένεια και τις δραστηριότητές της, και προσαρμόζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στις νέες ανάγκες που δημιουργούνται, όπως η ανάγκη για ποιοτικό χρόνο», εξηγεί ο Αχιλλέας Κανάρης Διευθυντής Καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας.

Σε αυτή τη λογική η Vodafone αλλάζει και τοποθετείται γύρω από την οικογένεια, δημιουργώντας τη νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών Vodafone Family, η οποία έχει να δώσει πολλά περισσότερα στην ελληνική οικογένεια. Συγκεκριμένα προσφέρει:

  1. Τα οικογενειακά προγράμματα Vodafone Family One που καλύπτουν συνολικά τις επικοινωνιακές ανάγκες όλων των μελών της, ομιλία, internet και ψυχαγωγία, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο των οικογενειακών εξόδων. Παράλληλα, τα προγράμματα Vodafone Family One παρέχουν στην οικογένεια τη δυνατότητα να μοιράζεται ως και 4GB internet στο κινητό, αλλά και να θέτουν προσωπικό όριο στη χρήση MB κάθε μέλους της.

  1. Το εκτενές πρόγραμμα προνομίων Vodafone Thank you, που δίνει τη δυνατότητα στην οικογένεια να απολαμβάνει δραστηριότητες και εμπειρίες, αλλά και να επωφελείται σημαντικά μειώνοντας τα καθημερινά της έξοδα. Το Vodafone Thank you εμπλουτίζεται διαρκώς, ώστε να προσφέρει περισσότερες προσφορές και υπηρεσίες επιτρέποντας έτσι στην οικογένεια να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο ευκαιρίες για ποιοτικό χρόνο, όπως εισιτήρια cinema/θέατρο, φαγητό, εισιτήρια πλοίων, πακέτα διακοπών και ξενοδοχείων και πολλά άλλα.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το vodafone.gr


HVodafone φιλοξένησε με επιτυχία το συνέδριο “CyberSecurity & BusinessContinuityExecutiveMeeting", το οποίο διοργανώθηκε σε συνεργασία με τον εξειδικευμένο συνεργάτη της, την εταιρεία CyberRescue.

Το κοινό του συνεδρίου αποτελούνταν από CEO και ανώτατα στελέχη εταιρειών που θα κληθούν δυνητικά να ηγηθούν της ανάκαμψης των οργανισμών τους μετά από μια κυβερνοεπίθεση. Στο συνέδριο παρέστησαν και μίλησαν ειδικοί από το χώρο της αντιμετώπισης του κυβερνοεγκλήματος (ΕΛΑΣ), των στρατηγικών διαχείρισης και της επιχειρησιακής συνέχειας, αλλά και ευρωπαϊκών οργανισμών όπως ο ENISA, παρουσιάζοντας πραγματικά γεγονότα καθώς και βέλτιστες διεθνείς πρακτικές.

Όπως αναδείχθηκε στο συνέδριο, το θέμα της κυβερνοασφάλειας είναι εξαιρετικά σημαντικό και επίκαιρο για όλο τον επιχειρηματικό κόσμο σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς η σωστή αντιμετώπισή του εξασφαλίζει σε μεγάλο βαθμό την επιχειρησιακή συνέχεια και λειτουργία μιας εταιρείας και ενός οργανισμού.

Η κατάλληλη τοποθέτηση της εταιρικής στρατηγικής στο θέμα του Cybersecurity, μπορεί σήμερα να αποτελέσει τείχος προστασίας για τη φήμη, το brand, τη βιωσιμότητας και τη μελλοντική κερδοφορία μίας επιχείρησης.

Αναγνωρίζοντας τις ανάγκες των εταιρικών της πελατών, αλλά και τις τάσεις, τις εξελίξεις και τις προκλήσεις της εποχής, η Vodafone επιδιώκει την πλήρη ενημέρωση και ποιοτική υποστήριξη των πελατών της, αποδεικνύοντας τον ρόλο της ως αξιόπιστου συνεργάτη και αρωγού των επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Ο KevinDuffey, ManagingDirector της CyberRescueAlliance δήλωσε: «Οι ελληνικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν διαρκώς αυξανόμενα περιστατικά επιθέσεων στα διαδικτυακά τους μέσα. Είναι λοιπόν απαραίτητο για τους επικεφαλής των επιχειρήσεων να προετοιμάσουν τις ομάδες τους για τις συνέπειες ενός τέτοιου σοβαρού περιστατικού. Το ελληνικό τμήμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος είναι από τα καλύτερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ ηγέτιδες εταιρείες όπως είναι η Vodafone αντιμετωπίζουν με ιδιαίτερη σοβαρότητα και ωριμότητα τους κινδύνους αυτούς. Αναμένουμε κι άλλες ελληνικές επιχειρήσεις να επιδείξουν την ίδια ευαισθητοποίηση και να συνεργαστούν με ειδικούς, όπως η CyberRescue, αλλά και με τους αρμόδιους φορείς για την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων των κυβερνοεπιθέσεων».

Η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια Εταιρικών Πελατών της Vodafone Ελλάδας δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να φιλοξενούμε ένα τόσο υψηλού επιπέδου συνέδριο γύρω από το χώρο του CyberSecurity. Ως Vodafone είμαστε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι τόσο σε ό,τι αφορά την ασφάλεια και ετοιμότητα της δικής μας επιχείρησης –με ύψιστη σημασία την ασφάλεια των δεδομένων των πελατών μας και την διασφάλιση της απρόσκοπτης παροχής των υπηρεσιών μας - όσο και στην προσπάθεια να στεκόμαστε πάντοτε δίπλα ως αξιόπιστος συνεργάτης σε κάθε εταιρικό μας πελάτη, παρέχοντας υψηλού επιπέδου ενημέρωση για όλα τα θέματα τoυ επιχειρηματικού γίγνεσθαι».


Η Vodafoneπρωτοπορεί και παρουσιάζει στην Ελλάδα το OneNet, μια καινοτόμο υπηρεσία που υπόσχεται μείωση του κόστους, αύξηση της παραγωγικότητας, ευελιξία και αδιάλειπτη επικοινωνία για όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, ενώνοντας την σταθερή με την κινητή τηλεφωνία των επιχειρήσεων και καταργώντας τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα.

Το VodafoneOneNet αποτελεί μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας που ενσωματώνει τα σταθερά και κινητά τηλέφωνα στο τηλεφωνικό κέντρο που φιλοξενείται στο Cloud της Vodafone, προσφέροντας όλες τις νέες τεχνολογίες μέσων πρόσβασης (VDSL, 4G και οπτική ίνα). Έτσι απελευθερώνει τις επιχειρήσεις από την υποχρέωση αγοράς και συντήρησης ενός τηλεφωνικού κέντρου και πετυχαίνει σημαντική μείωση του λειτουργικού τους κόστους.

Η υπηρεσία απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις κάθε μεγέθους που θέλουν να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους προσφέροντας αδιάλειπτη επικοινωνία από οποιαδήποτε συσκευή, σταθερή ή κινητή.

Δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να χρησιμοποιούν μόνο την κινητή συσκευή για να δέχονται και να πραγματοποιούν κλήσεις τόσο από τον σταθερό αριθμό του γραφείου όσο και από κινητό αριθμό.

Επίσης διασφαλίζει ότι η επιχείρηση δε μένει ποτέ από σταθερή τηλεφωνία και internet αφού δίνει τη δυνατότητα αυτόματης ενεργοποίησης εφεδρικής σύνδεσης 4G.

Τέλος προσφέρει τις πιο σύγχρονες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου, όπως φωνητική πύλη (IVR) και μοναδικά εργαλεία διαχείρισης κλήσεων από IP τηλεφωνικές συσκευές.

Ήδη, η λύση OneNet αποτελεί επιλογή σημαντικών εταιρικών πελατών της Vodafone σε ολόκληρη την Ευρώπη αποδεικνύοντας την κορυφαία αξία και την καινοτομία της μοναδικής αυτής λύσης, όπως είναι η ισπανική τράπεζα BBVA, με 29,000 θέσεις εργασίας OneNet.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: «HVodafone καινοτομεί και φέρνει την σύγκλιση στις τηλεπικοινωνίες, με όραμα την κοινωνία των Gigabit. Μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, κάνουμε τις σύγχρονες τεχνολογίες οικονομικά προσιτές για όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, οι οποίες μέχρι σήμερα αναγκάζονταν να επενδύουν σημαντικά κεφάλαια για να προμηθεύονται, να συντηρούν και να αναβαθμίζουν τα τηλεφωνικά τους κέντρα. Με το OneNet η Vodafone επιτρέπει σε όλους τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να μειώσουν σημαντικά το κόστος τους, να αποκτήσουν μεγάλη ευελιξία και ταυτόχρονα να απολαμβάνουν υπερσύγχρονες υπηρεσίες επικοινωνίας μέσα από το cloud».


Από 15 Δεκεμβρίου 2016 όλοι οι συνδρομητές της Vodafone Ελλάδας που ταξιδεύουν στο εξωτερικό, θα μπορούν να απολαμβάνουν 4G ταχύτητες σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. Έτσι, φέτος τις γιορτές όσοι βρίσκονται στο εξωτερικό θα μπορούν να ζήσουν την εμπειρία του πιο γρήγορου MobileInternet και να μοιραστούν ευχές με τα αγαπημένα τους πρόσωπα μέσα από το αξιόπιστο δίκτυο της Vodafone.

«Στη Vodafone πιστοί στη δέσμευσή μας να παρέχουμε μοναδική εμπειρία σε όλους τους πελάτες, ακούμε τις ανάγκες τους και προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε δίνοντας τους λύσεις όπου και αν βρίσκονται, μέσα από πρωτοπόρα προϊόντα και υπηρεσίες. Σήμερα, προσφέρουμε γρήγορο Mobile Internet σε περισσότερες χώρες από όλα τα άλλα δίκτυα και συνεχίζουμε» δήλωσε, ο Αλμπέρτος Μπουρλάς, Διευθυντής Τμήματος Πελατών Συμβολαίου Λιανικής της Vodafone Ελλάδας.

Ενδεικτικοί προορισμοί είναι Η.Π.Α, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Ελβετία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Βουλγαρία, Κύπρος, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κίνα, Αλβανία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Τουρκία και άλλοι πολλοί.

Επιπλέον, η Vodafone με τα προγράμματα Vodafone RED δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της, να έχουν δωρεάν roaming και να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα τους, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όσοι συνδρομητές Vodafone συμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες, δεν έχουν επιλέξει ένα από τα Vodafone RED προγράμματα και έχουν ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας, SMS & MB, μπορούν να χρησιμοποιούν το πρόγραμμά τους ελεύθερα, χωρίς να ανησυχούν για τις χρεώσεις τους, μόνο με 3,01€/ημέρα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επιπλέον και για τους συνδρομητές καρτοκινητής και καρτοπρογράμματος η Vodafone διαθέτει το DailyTravelPack, που προσφέρει με μόνο 3,01€/μέρα 30 λεπτά εξερχόμενων κλήσεων, 30 SMS και 100ΜΒ στην Ευρώπη.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.vodafone.gr/roaming

Μετά την Ζίτσα, τη Φιλιππιάδα και την Πρέβεζα, ημερίδα για το υπομέτρο 6.1 "Εγκατάσταση Νέων Γεωργών" θα διοργανωθεί και στο Καναλάκι Ν. Πρέβεζας. Όπως μας ενημερώνει ο Σύλλογος Γεωπόνων Πρέβεζας “Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Πρέβεζας διοργανώνει και τρίτη ενημερωτική εκδήλωση για το υπομέτρο 6.1 "Εγκατάσταση Νέων Γεωργών".
Η εκδήλωση θα γίνει την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 10:30 π.μ. στο Καναλάκι (Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου – Δημαρχείο).
Υπενθυμίζουμε ότι η υποβολή φακέλων για το υπομέτρο 6.1 "Εγκατάσταση Νέων Γεωργών" του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (Π.Α.Α.) της Ελλάδας 2014-2020 βρίσκεται σε εξέλιξη και λήγει την 30/11/2016”.
Για τις εν λόγω ημερίδες αλλά και το το υπομέτρο 6.1 "Εγκατάσταση Νέων Γεωργών" αξίζει να σημειωθεί ότι δεν χρήζουν ιδιαίτερου ενδιαφέροντος από τους νέους. Όπου οργανώθηκαν μέχρι στιγμής η προσέλευση των υποψηφίων νέων γεωργών ήταν υποτονική. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το μικρό ποσό που προβλέπει η επιδότηση (17 και 22 χιλιάδες ευρώ για γεωργούς και κτηνοτρόφους αντίστοιχα), χρήματα που εκτιμάται ότι δεν καλύπτουν ούτε το 1/3 του απαιτούμενου ποσού. Εκτιμούμε ότι θα ήταν προτιμότερο η κυβέρνηση να ζητήσει την επανεξέταση του συγκεκριμένου προγράμματος το οποίο έχει συμφωνηθεί πριν το 2014, ώστε να μειωθούν κατά 50% οι ωφελούμενοι (η πρόβλεψη μιλάει για 12.000 άτομα) και να διπλασιαστούν τα ποσά, προκειμένου να δοθούν αυξημένα κίνητρα σε 6.000 νέους να ξεκινήσουν την δραστηριοποίησή τους στον πρωτογενή τομέα. Συγχαρητήρια ωστόσο αξίζουν στους Δήμους και τους φορείς που διοργανώνουν αυτές τις ενημερωτικές ημερίδες, ανεξαρτήτως της μικρής συμμετοχής.

Tο Vodafone Institute με έδρα τη Γερμανία, δημιουργεί μέσα από το πρόγραμμα F- Lane τον πρώτο επιχειρηματικό επιταχυντή στην Ευρώπη, που απευθύνεται σε γυναίκες επιχειρηματίες, αλλά και σε start-ups τεχνολογίας που δημιουργούνται από γυναίκες ή απευθύνονται σε αυτές. Στόχος του F- Lane είναι η ενίσχυση μέσω της τεχνολογίας, των ευκαιριών που παρέχονται σε γυναίκες για απασχόληση, επιχειρηματικότητα, επαγγελματική κατάρτιση, ανάληψη ηγετικών ρόλων, καθώς και η ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Η ενδυνάμωση των γυναικών αποτελεί άλλωστε βασικό πυλώνα της στρατηγικής της Vodafone για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

Το πρόγραμμα F-Lane έχει διάρκεια έξι εβδομάδες, διάστημα στο οποίο οι ομάδες που θα συμμετέχουν θα έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν στο Βερολίνο, να εργαστούν, να εκπαιδευτούν, να επιμορφωθούν περαιτέρω στον κλάδο τους, καθώς και να επωφεληθούν από ευκαιρίες δικτύωσης και χρηματοδότησης. Κάθε ομάδα θα λάβει από τoVodafoneInstitute το ποσό των €12.000 για να καλύψει επιχειρηματικά έξοδα, αλλά και κόστη διαβίωσης των συμμετεχόντων, ενώ θα τους παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία και εφόδια που θα χρειαστούν κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο Βερολίνο.

Το VodafoneInstitute συνεργάζεται για αυτήν την πρωτοβουλία με το ImpactHubBerlin και το SocialEntrepreneurshipAkademie και αναζητά 5 καινοτόμες τεχνολογικές start-ups από όλο τον κόσμο και από την Ελλάδα που έχουν ως επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους, τη γυναίκα. Ο πρώτος γύρος του προγράμματος ξεκινάει τον Φεβρουάριο του 2017 και οι συμμετέχοντες θα επωφεληθούν μέσα από ένα εκτενές πρόγραμμα ομαδικών workshops, αλλά και ατομικών συμβουλευτικών σεμιναρίων. Στόχος είναι οι επιχειρήσεις αυτές να υποστηριχθούν, ώστε να φτάσουν στο επόμενο επίπεδο και να καταστούν έτοιμες για την άντληση χρηματοδότησης. Ταυτόχρονα οι συμμετέχοντες θα έχουν πρόσβαση σε δίκτυα, τεχνολογία, μέντορες, δυνητικούς συνεργάτες, αλλά και επενδυτές από όλο τον κόσμο.

Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο F-lane θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο www.f-lane.com μέχρι τις 18 Νοεμβρίου 2016

More Articles ...

aimilios

  karta

tsiolis

podilata

pamvotisnew

 KarzPreveza

 

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-62274075-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');