Σημαντική ημέρα η σημερινή για τους μαθητές του 10ου Νηπιαγωγείου του Δήμου Αρταίων, όχι μόνο γιατί ξεκινά μια νέα σχολική χρονιά με όνειρα, ελπίδα και

αισιοδοξία, αλλά γιατί ο αγιασμός έγινε σε ένα νέο κτίριο, σύγχρονο, λειτουργικό, ασφαλές και απόλυτα εναρμονισμένο στις απαιτήσεις της εποχής. Οι

παλιότεροι μαθητές το περίμεναν με ανυπομονησία, ενώ οι μικρότεροι και νέοι ξεκινούν τη σχολική τους ζωή σε ένα σύγχρονο σχολείο, στο κέντρο της πόλης,

στην οδό Φιλελλήνων.

Ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Κώστας Χαρακλιάς κατά την διάρκεια του Αγιασμού συνομίλησαν με τα παιδιά, πάντα

με την χρήσης της απαραίτητης μάσκας, με την Διευθύντρια του Σχολείου κα. Δήμητρα Λάμπρου, τις Νηπιαγωγούς αλλά και τους γονείς των παιδιών,

ευχόμενοι καλή και δημιουργική σχολική χρόνια.

 

«Παραδώσαμε στην σχολική κοινότητα της Άρτας ένα σύγχρονο σχολείο, με σύγχρονες υποδομές σε όλα τα επίπεδα. Για εμάς δεν είναι απλά μια προεκλογική

 

μας δέσμευση που γίνεται πραγματικότητα, είναι η ευθύνη μας απέναντι στις νέες γενιές των Αρτινών. Και συνεχίζουμε. Σε λίγες ημέρες εγκαινιάζουμε ένα

 

ακόμη νέο σχολικό χώρο, τον παιδικό σταθμό στους Κωστακιούς. Ο Δήμος Αρταίων, εξετάζει την δυνατότητα μετεγκατάστασης και άλλων σχολείων, σε νέους

 

λειτουργικούς χώρους», ανέφερε σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης. Παράλληλα ευχαρίστησε τόσο τα στελέχη του Δήμου όσο και τα

 

στελέχη του 10ου Νηπιαγωγείου, τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, Κώστα Χαρακλιά και τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών Χριστόφορο Σιαφάκα, για την πολύ καλή και

 

σοβαρή τους δουλειά καθώς και τους γονείς των μαθητών για την αγαστή συνεργασία που έχουν με τον Δήμο Αρταίων.

 

 

Ο Δήμος Πρέβεζας σε ανακοίνωσή του ενημερώνει ότι: "Σε συνεργασία με το Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας από σήμερα Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020 την έναρξη της δημόσιας ψηφιακής διαβούλευσης για την τροποποίηση του προγραμματικού σχεδίου Master Plan Λιμένα Πρέβεζας η οποία και θα διαρκέσει 30 ημέρες.

Καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι θεσμικοί φορείς και δημότες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του Δήμου http://www.dimosprevezas.gr/dimosia-psifiaki-diavouleusi-master-plan και να συμμετάσχουν στη διαβούλευση επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο «διαβούλευση Master Plan Λιμένα Πρέβεζας» και συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα πεδία.

Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία της δημόσιας ψηφιακής διαβούλευσης, το Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου μαζί με την ανάδοχο εταιρεία θα εξετάσουν και θα λάβουν υπόψη τις προτάσεις και τις απόψεις που θα έχουν υποβληθεί και οι οποίες θα παρουσιαστούν σε ειδική συνεδρίαση".

Ο Πρόεδρος της Π.Ε.Δ. Ηπείρου κ. Χρήστος Ντακαλέτσης, απέστειλε επιστολή στον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Νικόλαο Χαρδαλιά για την αναθεώρηση της απόφασης με την οποία ο Διευθυντής Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Ηπείρου αναστέλλει τις εκδηλώσεις από 19 - 31 Αυγούστου 2020. 

Στην επιστολή αναφέρει πέραν της έλλειψης πραγματικού και νόμιμου ερείσματος αλλά και του αρνητικού θεσμικού αντίκτυπου στους ΟΤΑ Α’ βαθμού της απόφασης, σειρά λόγων όπως: αποστολή λανθασμένων μηνυμάτων στην κοινωνία και στους επισκέπτες, ότι έπαψε η Περιφέρεια Ηπείρου να αποτελεί ασφαλή προορισμό, περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση των καλλιτεχνών και συντελεστών των εκδηλώσεων και της τοπικής οικονομίας, αλλά και της ακύρωσης της εικόνας των Δήμων οι οποίοι υπέδειξαν υποδειγματική συμπεριφορά και εφάρμοσαν όλα τα μέτρα κατά την διεξαγωγή των εκδηλώσεων, στέλνοντας παράλληλα το σωστό μήνυμα στην κοινωνία. Απόδειξη αυτών είναι ότι δεν συνδέθηκε κρούσμα με την πραγματοποίηση κάποιας εκδήλωσης Δήμου. 

Σε Δελτίο Τύπου του Δήμου Ιωαννιτών αναφέρονται τα εξής: "Το τουριστικό πλάνο για την προβολή και την εξωστρέφεια των Ιωαννίνων παρουσιάστηκε στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο τουρισμός είναι από τους κλάδους που έχουν πληγεί από την πανδημία και υπό τις συνθήκες που επικρατούν δεν μπορούν να εκπονηθεί μακροχρόνιος σχεδιασμός.

«Όλα κινούνται με απόλυτη αβεβαιότητα» είπε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος κ. Μωϋσής Ελισάφ, ενώ ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιώργος Λώλης σημείωσε ότι «ουσιαστικά ξεκινάμε από το μηδέν κι όχι από κει που σταματήσαμε τον προηγούμενο Μάρτιο».

Την αναλυτική παρουσίαση του σχεδίου για την προβολή της πόλης έκανε ο σύμβουλος για τουριστικά θέματα Σπύρος Πέγκας ο οποίος παράλληλα έκανε και τον απολογισμό των κινήσεων που είχαν γίνει πριν από την πανδημία.

Μέχρι και τον Φεβρουάριο είχαν γίνει τρία ταξίδια - αποστολές στο Ισραήλ, την Κύπρο και την Αλβανία. Η πανδημία ανέτρεψε όλο τον σχεδιασμό τόσο για τις συγκεκριμένες χώρες - στόχους όσο και το συνολικότερο πλάνο του δήμου.

Όπως είπε ο κ. Πέγκας κεντρικός άξονας του σχεδίου που έχει εκπονηθεί είναι η ανάπτυξη του μητροπολιτικού κέντρου, της πόλης δηλαδή, ώστε η ανάπτυξη αυτή να διαχυθεί στην ευρύτερη περιοχή. Για να γίνει αυτό είναι απαιτείται μακροχρόνια στρατηγική και θεσμική θωράκιση.

Η αξιοποίηση του πολυπολιτισμικού παρελθόντος των Ιωαννίνων, η ενίσχυση του οδικού τουρισμού και η προβολή σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, αποτελούσαν τα σημεία αιχμής για την μετά την καραντίνα εποχή. Ωστόσο ο οδικός τουρισμός δεν απέδωσε τα αναμενόμενα καθώς οι Βαλκανικές χώρες επλήγησαν από την πανδημία κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου.

Για το άμεσο μέλλον, όπως ανέφερε ο κ. Πέγκας το πρώτο ζητούμενο είναι να μεταφερθεί στο εσωτερικό η «διπλωματία πόλεων» δηλαδή η προβολή των Ιωαννίνων σε στοχευμένες εσωτερικές αγορές, κυρίως της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα θα ενισχυθεί η προβολή στα κοινωνικά δίκτυα και στα ψηφιακά μέσα ενώ ετοιμάζεται νέο υλικό, νέοι χάρτες και οπτικοακουστικό υλικό.

Επίσης σε συνεργασία με όλους τους φορείς θα δημιουργηθεί γαστρονομική ταυτότητα των Ιωαννίνων η οποία θα μπορέσει να προβληθεί στο εξωτερικό.

«Δεν θα είναι εύκολη η επόμενη περίοδος ειδικά για τους αστικούς προορισμούς. Δεν μπορούμε να περιμένουμε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ζούμε μία ιδιάζουσα κατάσταση και πορευόμαστε με έναν σχεδιασμό που δεν ξεπερνά τα Χριστούγεννα» ανέφερε.

Ο Δήμαρχος στην τοποθέτησή του υπογράμμισε ότι στην παρούσα φάση συζητούμε για επιχείρηση διάσωσης του τουρισμού και των ανθρώπων που εργάζονται στον κλάδο.

Παράλληλα ο Δήμος και οι υπηρεσίες του προετοιμάζονται ώστε όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν να βγει δυναμικά στην αγορά.

Τόνισε ότι σε ένα τέτοιο θέμα απαιτείται συνεργασία όλων των τοπικών φορέων και όχι άγονες αντιπαραθέσεις και επανέλαβε την ανάγκη λειτουργίας ενός θεσμοθετημένου οργάνου που θα μπορεί να λειτουργήσει χωρίς τις αγκυλώσεις και τα γραφειοκρατικές δυσκολίες του δήμου.

Εκδόθηκε η Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου (ΠΥΣ), στην οποία προβλέπεται o αριθμός προσωπικού προς πρόσληψη στους Δήμους της χώρας για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας σχολικών μονάδων.

Με την απόφαση (αρ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./134/15827/19-8-2020), η κυβέρνηση ευελπιστεί ότι το θέμα της καθαριότητας των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θα αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά και εκτιμά ότι επιλύεται το χρόνιο πρόβλημα των εργαζομένων στα Σχολεία, οι οποίοι δεν είχαν τα πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα που έχουν όλοι οι εργαζόμενοι.

Όπωα αναφέρεται σε σχετική αν ανακοίνωση ,ε την ΠΥΣ που υπέγραψαν οι Υπουργοί Εσωτερικών και Οικονομικών "λαμβάνονται υπόψη μια σειρά κοινωνικών κριτηρίων (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι κ.ά.) και πριμοδοτούνται τα έτη εμπειρίας, ώστε να διευκολύνονται οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες πολλών ετών στον τομέα της καθαριότητας".

Ο αριθμός των υπαλλήλων που θα εργαστούν είναι ίδιος με τον περυσινό (5.000 εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης και 4.474 μερικής απασχόλησης), αλλά οι ώρες που καλύπτονται είναι ενισχυμένες.

Τα χρήματα που διατίθεται από τον κρατικό προϋπολογισμό είναι αυξημένα κατά περίπου 50% και συγκεκριμένα κατά 28 εκατ. ευρώ.

Α/Α ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ
1 ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΗΡΩΝ 8 21 29
2 ΔΗΜΟΣ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙΟΥ 0 1 1
3 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ 6 7 13
4 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ 7 3 10
5 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 30 6 36
6 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 1 7 8
7 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 28 10 38
8 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ 11 12 23
9 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ 33 10 43
10 ΔΗΜΟΣ ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ 0 2 2
11 ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΑΦΩΝ 0 7 7
12 ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ 51 57 108
13 ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 255 9 264
14 ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ 39 10 49
15 ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ 12 34 46
16 ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ 3 13 16
17 ΔΗΜΟΣ ΑΚΤΙΟΥ-ΒΟΝΙΤΣΑΣ 3 16 19
18 ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ 19 40 59
19 ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ 28 47 75
20 ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΘΕΣΠΙΕΩΝ 4 5 9
21 ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΜΟΥ 19 17 36
22 ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΥΡΟΥ 17 7 24
23 ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ 14 29 43
24 ΔΗΜΟΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ 1 0 1
25 ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΙΟΥ 0 5 5
26 ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 48 4 52
27 ΔΗΜΟΣ ΑΜΟΡΓΟΥ 0 5 5
28 ΔΗΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ-ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ 43 1 44
29 ΔΗΜΟΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ 11 6 17
30 ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΕΛΑΤΕΙΑΣ 3 6 9
31 ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ 0 23 23
32 ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ 3 2 5
33 ΔΗΜΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΝΗΣ 3 7 10
34 ΔΗΜΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ 12 10 22
35 ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ-ΚΥΛΛΗΝΗΣ 6 12 18
36 ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ-ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ 0 9 9
37 ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ 3 7 10
38 ΔΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ 0 1 1
39 ΔΗΜΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ 0 1 1
40 ΔΗΜΟΣ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ 6 11 17
41 ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΙΘΕΑΣ 0 1 1
42 ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ 19 20 39
43 ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ ΜΥΚΗΝΩΝ 12 26 38
44 ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ 4 4 8
45 ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 8 13 21
46 ΔΗΜΟΣ ΑΡΡΙΑΝΩΝ 0 26 26
47 ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΣ 1 59 60
48 ΔΗΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ 0 13 13
49 ΔΗΜΟΣ ΑΡΧΑΝΩΝ-ΑΣΤΕΡΟΥΣΙΩΝ 10 8 18
50 ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ 10 13 23
51 ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ 25 87 112
52 ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 14 18 32
53 ΔΗΜΟΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ 3 0 3
54 ΔΗΜΟΣ ΒΕΛΟΥ-ΒΟΧΑΣ 7 2 9
55 ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ 28 31 59
56 ΔΗΜΟΣ ΒΙΑΝΝΟΥ 1 4 5
57 ΔΗΜΟΣ ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ 4 8 12
58 ΔΗΜΟΣ ΒΟΪΟΥ 6 23 29
59 ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ 12 14 26
60 ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ 81 62 143
61 ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 9 8 17
62 ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ 6 6 12
63 ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ 14 7 21
64 ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΑ 18 4 22
65 ΔΗΜΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ 10 38 48
66 ΔΗΜΟΣ ΓΑΥΔΟΥ 0 1 1
67 ΔΗΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ 1 8 9
68 ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ 37 9 46
69 ΔΗΜΟΣ ΓΟΡΤΥΝΑΣ 3 18 21
70 ΔΗΜΟΣ ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ 0 6 6
71 ΔΗΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ 0 31 31
72 ΔΗΜΟΣ ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ 23 7 30
73 ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΤΑ 23 19 42
74 ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ 1 28 29
75 ΔΗΜΟΣ ΔΕΣΚΑΤΗΣ 0 3 3
76 ΔΗΜΟΣ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ 7 13 20
77 ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ 23 1 24
78 ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ 6 20 26
79 ΔΗΜΟΣ ΔΙΡΦΥΩΝ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ 6 14 20
80 ΔΗΜΟΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΑΡΑΧΟΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ 4 9 13
81 ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ 1 3 4
82 ΔΗΜΟΣ ΔΟΞΑΤΟΥ 4 8 12
83 ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ 23 42 65
84 ΔΗΜΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΧΑΪΑΣ 7 32 39
85 ΔΗΜΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΛΕΣΒΟΥ 7 25 32
86 ΔΗΜΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΝΗΣ 0 3 3
87 ΔΗΜΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ 7 10 17
88 ΔΗΜΟΣ ΔΩΔΩΝΗΣ 0 6 6
89 ΔΗΜΟΣ ΔΩΡΙΔΟΣ 0 6 6
90 ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ 12 28 40
91 ΔΗΜΟΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ 6 25 31
92 ΔΗΜΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ 25 11 36
93 ΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 37 9 46
94 ΔΗΜΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ 1 9 10
95 ΔΗΜΟΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ 8 37 45
96 ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ 1 5 6
97 ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ 6 6 12
98 ΔΗΜΟΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ 7 8 15
99 ΔΗΜΟΣ ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ 0 8 8
100 ΔΗΜΟΣ ΕΥΡΩΤΑ 3 9 12
101 ΔΗΜΟΣ ΖΑΓΟΡΑΣ-ΜΟΥΡΕΣΙΟΥ 0 5 5
102 ΔΗΜΟΣ ΖΑΓΟΡΙΟΥ 0 3 3
103 ΔΗΜΟΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ 25 28 53
104 ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣ 0 2 2
105 ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ 8 14 22
106 ΔΗΜΟΣ ΖΙΤΣΑΣ 4 10 14
107 ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ 14 15 29
108 ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ 14 18 32
109 ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΔΑΣ 8 20 28
110 ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 25 11 36
111 ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ 6 8 14
112 ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ 29 13 42
113 ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ 143 19 162
114 ΔΗΜΟΣ ΗΡΩΙΚΗΣ ΝΗΣΟΥ ΚΑΣΟΥ 1 4 5
115 ΔΗΜΟΣ ΗΡΩΙΚΗΣ ΝΗΣΟΥ ΨΑΡΩΝ 0 2 2
116 ΔΗΜΟΣ ΗΡΩΙΚΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΝΑΟΥΣΑΣ 15 20 35
117 ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ 4 9 13
118 ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ 47 7 54
119 ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΗΣ 40 27 67
120 ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΟΥ 0 3 3
121 ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 174 23 197
122 ΔΗΜΟΣ ΘΗΒΑΣ 18 20 38
123 ΔΗΜΟΣ ΘΗΡΑΣ 14 10 24
124 ΔΗΜΟΣ Ι.Π. ΜΕΣΟΛΛΟΓΙΟΥ 12 23 35
125 ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ 1 15 16
126 ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ 14 9 23
127 ΔΗΜΟΣ ΙΗΤΩΝ 2 0 2
128 ΔΗΜΟΣ ΙΘΑΚΗΣ 0 5 5
129 ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ 6 8 14
130 ΔΗΜΟΣ ΙΛΙΟΥ 47 12 59
131 ΔΗΜΟΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ ΑΙΔΗΨΟΥ 7 15 22
132 ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ 87 21 108
133 ΔΗΜΟΣ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ 0 5 5
134 ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ 14 72 86
135 ΔΗΜΟΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ 10 2 12
136 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ 1 11 12
137 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 63 3 66
138 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 12 74 86
139 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ 29 35 64
140 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ 0 16 16
141 ΔΗΜΟΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ 4 9 13
142 ΔΗΜΟΣ ΚΑΝΤΑΝΟΥ-ΣΕΛΙΝΟΥ 4 2 6
143 ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 0 111 111
144 ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ 0 9 9
145 ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ 8 4 12
146 ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ 4 5 9
147 ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ 8 10 18
148 ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 19 12 31
149 ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 69 18 87
150 ΔΗΜΟΣ ΚΕΑΣ 4 2 6
151 ΔΗΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ ΝΗΣΩΝ 35 34 69
152 ΔΗΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ 0 9 9
153 ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ 41 9 50
154 ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 19 6 25
155 ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΕΛΕΡ 7 10 17
156 ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΚΙΣ 28 35 63
157 ΔΗΜΟΣ ΚΙΜΩΛΟΥ 0 1 1
158 ΔΗΜΟΣ ΚΙΣΣΑΜΟΥ 4 7 11
159 ΔΗΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ 12 82 94
160 ΔΗΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ 36 28 64
161 ΔΗΜΟΣ ΚΟΝΙΤΣΑΣ 0 5 5
162 ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ 59 10 69
163 ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ 21 20 41
164 ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 42 4 46
165 ΔΗΜΟΣ ΚΡΩΠΙΑΣ 25 6 31
166 ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ 2 0 2
167 ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΝΟΥ 1 2 3
168 ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ 10 26 36
169 ΔΗΜΟΣ ΚΩ 21 15 36
170 ΔΗΜΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ 0 43 43
171 ΔΗΜΟΣ ΛΑΜΙΕΩΝ 37 12 49
172 ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 84 51 135
173 ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ 15 3 18
174 ΔΗΜΟΣ ΛΕΒΑΔΕΩΝ 18 17 35
175 ΔΗΜΟΣ ΛΕΙΨΩΝ 1 1 2
176 ΔΗΜΟΣ ΛΕΡΟΥ 3 7 10
177 ΔΗΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ 10 12 22
178 ΔΗΜΟΣ ΛΗΜΝΟΥ 8 13 21
179 ΔΗΜΟΣ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ 4 5 9
180 ΔΗΜΟΣ ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ 0 1 1
181 ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ 10 10 20
182 ΔΗΜΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ – ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ – ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ 11 13 24
183 ΔΗΜΟΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ – ΠΕΥΚΗΣ 14 9 23
184 ΔΗΜΟΣ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ 3 9 12
185 ΔΗΜΟΣ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ 6 19 25
186 ΔΗΜΟΣ ΜΑΝΔΡΑΣ-ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ 7 12 19
187 ΔΗΜΟΣ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ – ΛΙΜΝΗΣ – ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ 1 9 10
188 ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ 12 20 32
189 ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ 7 6 13
190 ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ-ΣΑΠΩΝ 4 16 20
191 ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ 4 2 6
192 ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ 1 1 2
193 ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ 17 4 21
194 ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ 0 1 1
195 ΔΗΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ 4 12 16
196 ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ 15 8 23
197 ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΕΩΡΩΝ 12 13 25
198 ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΣΟΒΟΥ 4 4 8
199 ΔΗΜΟΣ ΜΗΛΟΥ 4 5 9
200 ΔΗΜΟΣ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΑΣ 4 5 9
201 ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ 7 18 25
202 ΔΗΜΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ 32 0 32
203 ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ 0 3 3
204 ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΗΣ 1 37 38
205 ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ 7 3 10
206 ΔΗΜΟΣ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ 7 15 22
207 ΔΗΜΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ 30 36 66
208 ΔΗΜΟΣ Ν. ΖΙΧΝΗΣ 0 4 4
209 ΔΗΜΟΣ Ν.ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ 25 20 45
210 ΔΗΜΟΣ ΝΑΞΟΥ & ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ 3 40 43
211 ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ 8 11 19
212 ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ 11 17 28
213 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ – ΣΥΚΕΩΝ 50 19 69
214 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 43 7 50
215 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 21 18 39
216 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ – ΝΕΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ 27 0 27
217 ΔΗΜΟΣ ΝΕΜΕΑΣ 4 2 6
218 ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ 0 2 2
219 ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΥ 7 15 22
220 ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗ 48 19 67
221 ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΚΟΥΦΑ 3 8 11
222 ΔΗΜΟΣ ΝΙΣΥΡΟΥ 0 1 1
223 ΔΗΜΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 5 6 11
224 ΔΗΜΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ 4 3 7
225 ΔΗΜΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ 1 14 15
226 ΔΗΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ 33 30 63
227 ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ 1 13 14
228 ΔΗΜΟΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ 3 10 13
229 ΔΗΜΟΣ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ 0 2 2
230 ΔΗΜΟΣ ΟΙΧΑΛΙΑΣ 1 9 10
231 ΔΗΜΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ 12 26 38
232 ΔΗΜΟΣ ΟΡΟΠΕΔΙΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ 1 0 1
233 ΔΗΜΟΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ 3 7 10
234 ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ 19 18 37
235 ΔΗΜΟΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ 7 3 10
236 ΔΗΜΟΣ ΠΑΙΟΝΙΑΣ 11 13 24
237 ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ 17 7 24
238 ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΜΑ 0 27 27
239 ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ 32 16 48
240 ΔΗΜΟΣ ΠΑΞΩΝ 1 0 1
241 ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ – ΧΟΛΑΡΓΟΥ 17 9 26
242 ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 1 3 4
243 ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΓΑΣ 4 5 9
244 ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ 10 15 25
245 ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΜΟΥ 3 1 4
246 ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ 118 59 177
247 ΔΗΜΟΣ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ 91 1 92
248 ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ 114 25 139
249 ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ 36 49 85
250 ΔΗΜΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ 14 9 23
251 ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ 20 0 20
252 ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ 83 20 103
253 ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ 21 6 27
254 ΔΗΜΟΣ ΠΗΝΕΙΟΥ 4 6 10
255 ΔΗΜΟΣ ΠΛΑΤΑΝΙΑ 6 13 19
256 ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ 7 20 27
257 ΔΗΜΟΣ ΠΟΡΟΥ 3 2 5
258 ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ 29 4 33
259 ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΣΠΩΝ 0 2 2
260 ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ 7 3 10
261 ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ 1 12 13
262 ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ ΧΟΡΤΙΑΤΗ 50 3 53
263 ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΗΣ 0 12 12
264 ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΟΥ ΝΕΣΤΟΡΟΣ 3 15 18
265 ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ 12 38 50
266 ΔΗΜΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ 0 7 7
267 ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ – ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ 15 1 16
268 ΔΗΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ 55 20 75
269 ΔΗΜΟΣ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ 1 9 10
270 ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ 76 33 109
271 ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ 10 11 21
272 ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΗΣ 3 3 6
273 ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ 0 4 4
274 ΔΗΜΟΣ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ 19 8 27
275 ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΒΙΩΝ 4 4 8
276 ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΙΦΟΥ 0 1 1
277 ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ 58 22 80
278 ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ 7 7 14
279 ΔΗΜΟΣ ΣΙΘΩΝΙΑΣ 7 5 12
280 ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΙΝΟΥ 0 1 1
281 ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ 10 17 27
282 ΔΗΜΟΣ ΣΙΝΤΙΚΗΣ 6 17 23
283 ΔΗΜΟΣ ΣΙΦΝΟΥ 3 1 4
284 ΔΗΜΟΣ ΣΚΙΑΘΟΥ 4 2 6
285 ΔΗΜΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ 3 6 9
286 ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ 11 11 22
287 ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΡΟΥ 1 2 3
288 ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ 0 14 14
289 ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΦΛΙΟΥ 1 19 20
290 ΔΗΜΟΣ ΣΟΦΑΔΩΝ 0 15 15
291 ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΡΤΗΣ 11 22 33
292 ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ 17 11 28
293 ΔΗΜΟΣ ΣΠΕΤΣΩΝ 1 1 2
294 ΔΗΜΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 4 4 8
295 ΔΗΜΟΣ ΣΥΜΗΣ 4 2 6
296 ΔΗΜΟΣ ΣΥΡΟΥ-ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ 15 10 25
297 ΔΗΜΟΣ ΣΦΑΚΙΩΝ 0 7 7
298 ΔΗΜΟΣ ΤΑΝΑΓΡΑΣ 6 16 22
299 ΔΗΜΟΣ ΤΕΜΠΩΝ 0 14 14
300 ΔΗΜΟΣ ΤΗΛΟΥ 1 0 1
301 ΔΗΜΟΣ ΤΗΝΟΥ 6 2 8
302 ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ 1 25 26
303 ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 67 3 70
304 ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 15 25 40
305 ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ 6 11 17
306 ΔΗΜΟΣ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ ΜΕΘΑΝΩΝ 6 2 8
307 ΔΗΜΟΣ ΤΥΡΝΑΒΟΥ 12 14 26
308 ΔΗΜΟΣ ΥΔΡΑΣ 1 2 3
309 ΔΗΜΟΣ ΦΑΙΣΤΟΥ 23 4 27
310 ΔΗΜΟΣ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ 0 17 17
311 ΔΗΜΟΣ ΦΑΡΣΑΛΩΝ 7 11 18
312 ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ 1 7 8
313 ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΟΘΕΗΣ-ΨΥΧΙΚΟΥ 18 4 22
314 ΔΗΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ 12 34 46
315 ΔΗΜΟΣ ΦΟΥΡΝΩΝ ΚΟΡΣΕΩΝ 0 3 3
316 ΔΗΜΟΣ ΦΥΛΗΣ 8 94 102
317 ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ 36 4 40
318 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 33 2 35
319 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ 25 16 41
320 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΗΣ 1 0 1
321 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ 63 49 112
322 ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ 56 18 74
323 ΔΗΜΟΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ 25 7 32
324 ΔΗΜΟΣ ΧΙΟΥ 33 32 65
325 ΔΗΜΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ 23 14 37
326 ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ 15 13 28
  ΣΥΝΟΛΟ 5000 4474 9474

Η πρόσληψη του ανωτέρω προσωπικού θα γίνει σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθ. 50175/7-8-2020 Κοινή Υπουργική Απόφαση «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου» (ΦΕΚ Β΄3324) όπως τροποποιήθηκε με την αριθ. 51938/18-8-2020 Κοινή Υπουργική Απόφαση «Τροποποίηση της υπ’ αρ. 50175/7-8-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου» (Β΄3324)» (ΦΕΚ Β΄ 3447), για χρονικό διάστημα ίσο με το διδακτικό έτος.

Στα Σχολεία η πρώτη παρτίδα μασκών για να διανεμηθούν αύριο στους μαθητές

Με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αύριο Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, ο Δήμαρχος Ζηρού κ. Νικόλαος Καλαντζής, προέβη στο ακόλουθο μήνυμα: «Το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020, παραλήφθηκε και βρίσκεται ήδη στα Σχολεία του Δήμου μας η πρώτη παρτίδα μασκών προκειμένου αύριο, ημέρα έναρξης της νέας σχολικής περιόδου, να διανεμηθούν στους μαθητές. Ειδικότερα τη φετινή χρονιά μαζί με την απόκτηση πολύτιμων γνώσεων από τις μαθήτριες και τους μαθητές, προέχει η πρόληψη και η ασφάλεια της υγείας. Για το λόγο αυτό θέλω να ζητήσω να τηρούμε όλοι τα μέτρα που εξασφαλίζουν την προστασία της υγείας μας, των ανθρώπων που αγαπάμε και πολύ περισσότερο των συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι αυτή η χρονιά, είναι μια ιδιαίτερη χρονιά, γεμάτη από πολλές και δύσκολες προκλήσεις. Οι μαθήτριες και οι μαθητές, η νέα μας γενιά, να μην εγκλωβίζεται στο πρόσκαιρο αλλά να κοιτάζει καθαρά το μέλλον. Η σκιά της πανδημίας δεν πρέπει, ούτε να σταθεί εμπόδιο, αλλά ούτε να επισκιάσει τις προσπάθειες και τα όνειρά σας. Αντίθετα πρέπει να σας οπλίσει με περισσότερη δύναμη, αισιοδοξία και επιμονή, ώστε να προχωρήσετε το ταξίδι στη γνώση μένοντας εστιασμένοι στα όνειρά σας. Εμείς, ως δημοτική αρχή θα βρισκόμαστε διαρκώς στο πλευρό σας για να συνδράμουμε σε ότι ανάγκες προκύψουν.  

Στους εκπαιδευτικούς εύχομαι, καλή επιτυχία στον απαιτητικό ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν με στόχο την πρόοδο των μαθητών, που αποτελούν την ελπίδας μας για το αύριο του τόπου. Στους γονείς εύχομαι δύναμη και αντοχή για να αντεπεξέλθουν με επάρκεια στο δύσκολο έργο τους.

Σε όλες και όλους εύχομαι μία ασφαλή και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία και πρόοδο!».


Πριν από μερικές ημέρες υδροδοτήθηκε η Κοινότητα Ανωγείου. Μαζί με τον οικισμό Βούλιστας Παναγιάς, όπου κι εκεί τα έργα υδροδότησης βρίσκονται στο στάδιο ολοκλήρωσης, ήταν τα μοναδικά χωριά στον Δήμο μας που οι κάτοικοι δεν απολάμβαναν το φυσικό όσο και βασικό αγαθό του νερού. Κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, -αλλά όχι στις βρύσες των κατοίκων- μέχρι οι μακροχρόνιοι και δυναμικοί αγώνες των κατοίκων βρουν την τελική και οριστική δικαίωση. Συλλογές υπογραφών, παραστάσεις, ανακοινώσεις διαμαρτυρίας, μέχρι και επιστολή στον πρόεδρο της Δημοκρατίας είχαν στείλει παλαιότερα, απογοητευμένοι από τη μη εύρεση λύσης στο δίκαιο αίτημά τους.

Αποσπασματικές ενέργειες, άστοχοι χειρισμοί, κωλυσιεργίες αλλά και η μη εστίαση σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, στερούσαν από τους κατοίκους και κτηνοτρόφους των δύο κοινοτήτων το πολύτιμο αγαθό του νερού.

Η σημερινή διοίκηση του Δήμου και προσωπικά ο Δήμαρχος κ. Νικόλαος Καλαντζής από την πρώτη στιγμή που ανέλαβαν, έθεσαν σε πρώτιστη προτεραιότητα την επιτάχυνση των διαδικασιών και την ολοκλήρωση των έργων υδροδότησης των δύο κοινοτήτων.

Με την ευκαιρία της επίλυσης ενός τόσο σοβαρού όσο και χρονίζοντος προβλήματος όπως αυτό της υδροδότησης της Κοινότητας Ανωγείου, αξίζει να κάνουμε μία σύντομη αναδρομή στο ιστορικό της διαδικασίας.

Οι πρώτες ενέργειες στην κατεύθυνση της επίλυσης του ζητήματος (σ.σ. προεργασίες και οχλήσεις είχαν προϋπάρξει) άρχισαν το 2004, όταν επί Νομαρχίας κ. Βασίλη Ιωάννου και υπεύθυνου αντινομάρχη κ. Δημητρίου Κώστα, πραγματοποιήθηκε γεώτρηση στην περιοχή και άντληση υδάτων σε συνεργασία με το ΙΓΜΕ Πρέβεζας.

Το 2008 συντάχθηκε μελέτη εσωτερικού και εξωτερικού δικτύου ύδρευσης, από τον τότε Δήμο Ανωγείου με δήμαρχο τον κ. Ηλία Παπατσίμπα. Το 2013 ξεκίνησε η κατασκευή του εξωτερικού δικτύου από τον Δήμο Ζηρού. Λόγω ζητημάτων που είχαν ανακύψει το 2016 έγινε τροποποίηση μελέτης δικτύου από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Ζηρού.

Τη διετία 2017 -2018 οι ρυθμοί επισπεύθηκαν και προχώρησαν από τον Δήμο μας, η δημοπράτηση αλλά και η ολοκλήρωση της κατασκευής του εσωτερικού δικτύου με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Ηπείρου.

Εντός του 2019 με την εξόφληση του ΔΕΔΔΗΕ ολοκληρώθηκε και η ηλεκτροδότηση της γεώτρησης, ένα έργο που επίσης στήριξε οικονομικά η Περιφέρεια Ηπείρου.

Και φτάνουμε στο 2020 όπου μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και τη δοκιμαστική λειτουργία, ξεκίνησε η πολυπόθητη υδροδότηση της Κοινότητας του Ανωγείου, ενώ ταυτόχρονα έγινε και ανάθεση του έργου προστασίας της γεώτρησης, το οποίο θα ολοκληρωθεί πολύ σύντομα.          

Στο πλύσιμο και την απολύμανση όλων των υπόγειων κάδων προχωρά η υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Ιωαννιτών.

Μόλις η παρέμβαση αυτή ολοκληρωθεί, οι υπηρεσίες του Δήμου με χρήση του ειδικού οχήματος- πλυντηρίου θα προχωρήσουν στο πλύσιμο και την απολύμανση όλων

των κάδων σύμμεικτων και ανακύκλωσης.

Ο αντιδήμαρχος καθαριότητας Βαγγέλης Πήχας τόνισε ότι η προσπάθεια στον συγκεκριμένο τομέα είναι συνεχής και αδιάκοπη.

«Η Δημοτική Αρχή με όλα τα μέσα που διαθέτει προσπαθεί να βελτιώσει τις υπηρεσίες καθαριότητας και μαζί την εικόνα της πόλης. Είναι ανάγκη ωστόσο να υπάρχει και

βοήθεια από τους πολίτες. Για μία ακόμη φορά απευθύνω έκκληση να μην τοποθετούνται σακούλες απορριμμάτων και άλλα αντικείμενα έξω από τους κάδους. Για την

απομάκρυνση των ογκωδών θα πρέπει να προηγείται συνεννόηση με την υπηρεσία ώστε να μην δημιουργούνται μικρές χωματερές σε διάφορα σημεία του Δήμου.

Πιστεύουμε ότι με την συνεργασία μπορούμε να έχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα» ανέφερε σε δηλώσεις του ο κ. Πήχας.

 

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ιωαννιτών συζήτησε για την ενεργειακή αναβάθμιση και ειδικότερα για τον ηλεκτρολογικό φωτισμό και

συμφώνησαν ότι διαφωνούν... Από τη μία η παράταξη της διοίκησης του Δήμου με επικεφαλής τον δήμαρχο κ. Μωυσή Ελισάφ και από την άλλη πέντε

παρατάξεις της αντιπολίτευσης που ζητούν την άρση της απόφασης υλοποίησης του έργου και την εκ νέου συζήτηση εξ' αρχής με τις

μελέτες να εκπονούνται από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου και όχι μέσω του μηχανισμού Elena. 

Πρέπει να σημειωθεί ότι το συγκεκιρμένο έργο θα έχει ορίζοντα αποπληρωμής τα 12 χρόνια, κάτι που εκτός των άλλων, θα δεσμεύσει και αρκετές

επόμενες διοικήσεις, που ενδεχομένως να ήθελαν να κάνουν έναν  διαφορετικό σχεδιασμό για την ενεργειακή αναβάθμιση της πόλης. 

Σε δελτίο Τύπου που εκδόθηκε από τον Δήμο Ιωαννιτών αναφέρονται τα εξής:  

"Μία ακόμη απόπειρα έκαναν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης να οδηγήσουν στις καλένδες το μεγάλο έργο της ενεργειακής αναβάθμισης στο Δήμο Ιωαννιτών. Λίγες

μέρες μετά την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής να προχωρήσει η υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης με την Περιφέρεια Ηπείρου ώστε το έργο να ωριμάσει

μέσω του μηχανισμού Elena οι παρατάξεις με την κοινή τους εισήγηση ζήτησαν αφενός να εκπονηθούν οι μελέτες από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και σε

περίπτωση αδυναμίας να κατατεθούν οι μελέτες που θα εκπονήσει η Περιφέρεια αλλά χωρίς να υπογραφεί προγραμματική σύμβαση.

Αυτό ήταν το ένα οξύμωρο στοιχείο που χαρακτήριζε την εισήγηση, ενώ το δεύτερο και εξίσου ουσιαστικό στοιχείο ήταν η απουσία πρότασης για την χρηματοδότηση

του έργου, αφού για το συγκεκριμένο ζήτημα, όπως έχει παρουσιαστεί δημόσια τους τελευταίους μήνες, έχουν διατυπωθεί τέσσερις διαφορετικές προτάσεις.

Από την έναρξη της συνεδρίασης ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κατέστησε σαφές ότι για την ενεργειακή αναβάθμιση του Δήμου υπάρχει ήδη απόφαση της

Οικονομικής Επιτροπής που είναι εκτελεστή. Σημείωσε ότι οι αρμοδιότητες του δημάρχου και του δημοτικού συμβουλίου καθορίζονται από το νόμο. Το Δημοτικό

Συμβούλιο δεν έχει αρμοδιότητα να ακυρώσει την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής ούτε να υποχρεώσει τον δήμαρχο να μην υπογράψει την προγραμματική

σύμβαση. Πρόκειται όπως είπε για διαφορετικά όργανα, με διαφορετικές αρμοδιότητες και διακριτό ρόλο.

Ο Θωμάς Μπέγκας υποστήριξε ότι ο δημοτικό συμβούλιο είναι το κυρίαρχο πολιτικό όργανο και οφείλει να πάρει μία πολιτική απόφαση ώστε από κει και πέρα ο

καθένας να την διαχειριστεί με τον δικό του τρόπο.

Κεντρικός εισηγητής της «Ενότητας Πολιτών» ήταν ο Θωμάς Γιωτίτσας ο οποίος κατηγόρησε τη Δημοτική Αρχή γιατί παρέκαμψε το Δημοτικό Συμβούλιο με την

απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής να προχωρήσει η υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης με την Περιφέρεια.

Υπεραμύνθηκε της διαδικασίας που είχε ξεκινήσει επί προηγούμενης δημοτικής αρχής για την ενεργειακή αναβάθμιση με ίδιους πόρους όπως και της δυνατότητας να

εκπονηθούν οι μελέτες από τις υπηρεσίες του Δήμου.

«Η αντιπολίτευση ζητά την εκπόνηση των μελετών από τις υπηρεσίες του δήμου. Αν αυτό δεν γίνεται ζητούμε τον έλεγχο των μελετών του τεχνικού συμβούλου ώστε

να δούμε αν είναι συμφέρουσες για το δήμο», ανέφερε.

Εκ μέρους της παράταξης «Ιωάννινα 2023» τοποθετήθηκε η επικεφαλής της Τατιάνα Καλογιάννη. Το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης, είπε, είναι αναγκαίο, ωφέλιμο

και χρήσιμο. «Η παράταξή μας αντιμετωπίζει κάθε έργο ξεχωριστά, με διαφάνεια και τρόπο σύννομο. Η δημοτική αρχή κινείται με λανθασμένο τρόπο. Η Δημοτική Αρχή

δεν εμπιστεύεται το δημοτικό συμβούλιο και τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου», ανέφερε η κ. Καλογιάννη.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Πολίτες για την Ανατροπή» Λάζαρος Νάτσης ανέφερε ότι ο δήμος με το μοντέλο που έχει επιλέξει θα πληρώνει το έργο για δώδεκα

χρόνια.

Η επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Όλυ Τσουμάνη υποστήριξε ότι πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που οι πολίτες πρέπει να το διεκδικήσουν και να μην το

πληρώσουν.

Ο επικεφαλής της Αριστερής Παρέμβασης Χρήστος Πατσούρας ανέφερε ότι η ενεργειακή αναβάθμιση είναι ένα από τα έργα φιλέτα σε όλη την χώρα και υποστήριξε ότι

είχε διαφανεί η πρόθεση της δημοτικής αρχής να εκχωρήσει το έργο σε ιδιώτες.

Ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Πρωτοπορίας Νίκος Γκόντας εξέφρασε ερωτήματα πως παρατάξεις από διαφορετικές πολιτικές αφετηρίες κατέθεσαν μία κοινή

εισήγηση. «Εκπλήσσομαι. Υποβαθμίζεται το σώμα γιατί το σώμα δεν έχει δυνατότητα να λάβει απόφαση. Δεν μπορεί να λειτουργεί ως ακυρωτικό σώμα άλλων οργάνων

του δήμου» ανέφερε ο κ. Γκόντας. Υπογράμμισε ακόμη την ανάγκη να προχωρήσει το έργο με την προγραμματική σύμβαση Περιφέρειας και Δήμου γιατί αυτό που

καλείται να κάνει ο δήμος είναι να υπερασπίζεται τα συμφέροντα των πολιτών.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Γιάννενα Τώρα» Άρης Μπαρτζώκας ανέφερε ότι η πρόταση της δημοτικής αρχής είναι πλήρης καθώς περιλαμβάνει την ενεργειακή

αναβάθμιση σε όλη την έκταση του δήμου με ένα χρηματοδοτικό μοντέλο που δεν επιβαρύνει τον πολίτη. «Την ιδιωτική πρωτοβουλία την χρησιμοποιούμε προς όφελος

του συνόλου» είπε ο κ. Μπαρτζώκας και αναρωτήθηκε για την σκοπιμότητα της συνεδρίασης σημειώνοντας ότι γίνεται μόνο για λόγους εντυπώσεων.

Στη συνεδρίαση τοποθετήθηκαν αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι.

Ο αντιδήμαρχος Γιάννης Λυκογιώργος με μία εκτενή και πλήρως τεκμηριωμένη εισήγηση αποδόμησε τους ισχυρισμούς της «Ενότητας Πολιτών» ότι το μοντέλο που είχε

επιλέξει, η τμηματική δηλαδή κατασκευή του έργου με ίδιους πόρους ήταν το πιο ενδεδειγμένο.

Ο αντιδήμαρχος Γιώργος Αρλέτος τόνισε οι αποφάσεις που λαμβάνονται από τα όργανα του δήμου είναι δεσμευτικές. Δεσμευτική ήταν η προηγούμενη απόφαση του

Δημοτικού Συμβουλίου να μην υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση, όπως σήμερα είναι δεσμευτική και εκτελεστή η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για την

υπογραφή της Προγραμματικής Σύμβασης. Το Δημοτικό Συμβούλιο σημείωσε δεν έχει δικαιοδοσία να ανακαλέσει την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής.

Ο αντιδήμαρχος Φώτης Βάββας αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες της προγραμματικής όπως είχαν παρουσιαστεί στην Οικονομική Επιτροπή. Τόνισε ότι οι μελέτες

που ζητούν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης είναι απόρροια της προγραμματικής σύμβασης, την οποία ωστόσο ζητούν να μην υπογραφεί.

Ανέλυσε πλήρως τον τρόπο προσδιορισμού του προϋπολογισμού του έργου και υπογράμμισε ότι με την λύση που έχει προκρίνει η δημοτική αρχή εξασφαλίζεται η

κατασκευή του σε ολόκληρο τον Δήμο, χωρίς να υπάρχει κανένα πρόσθετο κόστος και κυρίως με σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη και οφέλη για τους πολίτες.

Ο Θωμάς Μπέγκας υποστήριξε ότι ο Δήμος παραχωρεί δικαιώματα στην Περιφέρεια και εκχωρεί βασικές του υποδομές και κατέληξε υποστηρίζοντας ότι η παράταξή του

θα χρησιμοποιήσει όλα τα μέσα για να υπερασπιστεί τις απόψεις της.

Ο Δήμαρχος στην τοποθέτησή του μίλησε για συζήτηση άνευ αντικειμένου καθώς από την Οικονομική Επιτροπή έχει ληφθεί ήδη μία απόφαση που μπορεί να ανακληθεί

μόνο από την ίδια.

«Αν οι τέσσερις παρατάξεις της αντιπολίτευσης είχαν μία ενιαία άποψη για την επόμενη μέρα τότε το θέμα θα ήταν σοβαρό και θα έπρεπε να μας προβληματίσει. Όμως

με την πρόταση που κατέθεσαν, αποκρύπτεται η διαφωνία τους σχετικά με τον τρόπο κατασκευής και την χρηματοδότηση του έργου. Η ενιαία τους στρατηγική

εξαντλείται στο γεγονός να μην υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση με την Περιφέρεια. Όμως για να κατατεθούν οι μελέτες που ζητάνε πρέπει να υπογραφεί η

σύμβαση ώστε στο πλαίσιο αυτής να εκπονηθούν και να παραδοθούν στο Δήμο» υπογράμμισε στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος.

Στη συνέχεια καυτηρίασε τις τοποθετήσεις του κ. Μπέγκα και της κ. Καλογιάννη όπως και την στάση τους στην απόφαση συνεργασίας του Δήμου με την Περιφέρεια.

«Ο κ. Μπέγκας εξακολουθεί να υπεραμύνεται του έργου που δημοπράτησε τον περασμένο Αύγουστο και ακύρωσε η δημοτική μας αρχή. Η κ. Καλογιάννη καταγγέλλει

αυτό που η ίδια έφτιαξε στην Περιφέρεια και τον μελετητή που εκείνη επέλεξε. Η συνεργασία των φορέων είναι μονόδρομος. Δεν μπορώ να αντιληφθώ γιατί προκαλεί

τόση ένταση η απόφασή μας να συνεργαστούμε με την Περιφέρεια… Δεν είναι θεσμός εχθρικός προς τους Δήμους.. Δεν μπορεί παλιότερα να αποστέλλονταν επιστολές

στους Δήμους για τα πλεονεκτήματα του Elena και για τα οφέλη που θα είχαν από το πρόγραμμα και ξαφνικά από τον περασμένο Σεπτέμβριο όλα να

δαιμονοποιούνται» τόνισε ο Δήμαρχος.

Καταλήγοντας έκανε γνωστό ότι η Προγραμματική Σύμβαση έχει αποσταλεί στο κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου για έλεγχο. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας

αυτής θα υπογραφεί και μόλις οι μελέτες εκπονηθούν τα στοιχεία τους θα είναι στην διάθεση όλων".

 

Η συνεδρίαση ολοκληρώθηκε με την διεξαγωγή ψηφοφορίας κατά την οποία υπερψηφίστηκε (22-20) η πρόταση όπως είχε κατατεθεί από τις

παρατάξεις της αντιπολίτευσης.

Με αφορμή την ανακοίνωση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων των βάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση οφείλουμε να συγχαρούμε όλες και όλους τους επιτυχόντες και ιδιαίτερα όσες και όσους προέρχονται από τον Δήμο μας, που για μία ακόμη χρονιά, και παρά τις πρωτόγνωρες υγειονομικές και κοινωνικές συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία, διατήρησε πολύ ψηλά τον πήχη των επιτυχιών. Τους ευχόμαστε μία δημιουργική πορεία στο νέο επίπεδο εκπαίδευσης το οποίο αποτελεί τον πρώτο σημαντικό σταθμό στην πορεία της ζωής τους. Η μεθοδικότητα που επέδειξαν στο διάβασμα, η εργατικότητα και ο ζήλος, μας κάνουν όλους υπερήφανους.

Τους γονείς και κηδεμόνες τους που με αγωνία και θυσίες στάθηκαν στο πλευρό τους στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε, τους συγχαίρουμε και τους ευχόμαστε καλή δύναμη. Συγχαρητήρια αξίζουν και στους εκπαιδευτικούς που με την κατάλληλη διδασκαλία συνέδραμαν αποφασιστικά στην επιτυχή ολοκλήρωση της προσπάθειας των μαθητών.

Όσα παιδιά δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε κάποια Σχολή ας γνωρίζουν ότι θα υπάρξουν νέες ευκαιρίες τις οποίες ωστόσο θα πρέπει να διεκδικήσουν με θέληση, πίστη και αποφασιστικότητα.

Με την ευκαιρία θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι: Η νέα γενιά η οποία αποτελεί το μέλλον και την ελπίδα αυτού του τόπου, αποδεικνύει καθημερινά ότι μπορεί να κατακτήσει πολύ υψηλές κορυφές. Η Πολιτεία έχει χρέος ν' αναλάβει συγκεκριμένες καινοτόμες πρωτοβουλίες και να στηρίξει έμπρακτα στην πραγμάτωση των ονείρων των νέων μας. Ως δημοτική αρχή θα είμαστε διαρκώς στο πλευρό τους καθώς θεωρούμε επιτακτική την ανάγκη διαμόρφωσης κατάλληλων συνθηκών που θα βοηθήσουν τους νέους μας να μείνουν και να προκόψουν στη χώρα και τον τόπο μας. Φτάνει πια η ‘αιμορραγία’ προς το εξωτερικό. Οι οικογένειες των μαθητών, η τοπική κοινωνία και η χώρα μας έχουν ανάγκη την παραμονή και ανέλιξη των νέων.

Καλή πρόοδο & καλή σταδιοδρομία σε όλες και όλους!

Οι πέντε παρατάξεις της μειοψηφίας στον Δήμο Ιωαννιτών, αντιδρώντας στο πλάνο της διοίκησης για τον ηλεκτροφωτισμό εκπόνησαν σχέδιο απόφασης το οποίο και έδωσαν στη δημοσιότητα. Αναλυτικά το Σχέδιο Απόφασης το οποίο προτείνουν οι πέντε παρατάξεις έχει ως εξής: 

ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ προτεινόμενο από τις παρατάξεις:

  1. ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ – ΝΕΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

  2. ΙΩΑΝΝΙΝΑ_2023

  3. ΓΙΑΝΝΕΝΑ - ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ

  4. ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

  5. ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Για το θέμα με τίτλο: «Λήψη απόφασης για την εκπόνηση όλων των απαιτούμενων μελετών για την επίσπευση της ενεργειακής αναβάθμισης αστικού δικτύου ηλεκτροφωτισμού Δήμου Ιωαννιτών».

Επειδή, δεν αποδεχόμαστε:

  1. Την άρνηση της Δημοτικής Αρχής στην εφαρμογή της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου, υπ’ αριθμ. 129/15.05.2020 (ΑΔΑ: Ψ4Ο9ΩΕΩ-Ω63), του κυρίαρχου συλλογικού οργάνου που εκφράζει τη βούληση των συνδημοτών μας,

  2. Την, εν λευκώ, εκχώρηση της εκπόνησης των μελετών του έργου και τη διακήρυξη αυτού, μέσω Προγραμματικής Σύμβασης, στην Περιφέρεια Ηπείρου,

  3. Την μη ύπαρξη πλήρους καταγραφής και αποτύπωσης του υφιστάμενου δικτύου ηλεκτροφωτισμού και, κατ΄επέκταση, τη μη ύπαρξη ούτε του σχεδιασμού με τις ανάγκες που προκύπτουν, όπως έχει δηλώσει, σε πρόσφατη συνέντευξή του, και ο Δήμαρχος,

  4. Την παράκαμψη των Τεχνικών Υπηρεσιών του 10ου μεγαλύτερου Δήμου της χώρας, οι οποίες θεωρούμε ότι επιβαλλόταν –εάν όχι να εκπονήσουν- να συμμετέχουν, τουλάχιστον, στον σχεδιασμό θέτοντας τις προδιαγραφές του έργου, στην επίβλεψη, στην έγκριση των μελετών και των τευχών δημοπράτησης του έργου και

  5. Την, επί της ουσίας, ματαίωση των εννόμων αποτελεσμάτων της πρόσφατης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου (σημείο 1 της παρούσης), για το ίδιο ακριβώς θέμα, με νέα απόφαση της

  6. Οικονομικής Επιτροπής, υπ’ αριθμ. 552/07.07.2020 (ΑΔΑ: 6Α0ΔΩΕΩ-1Ξ0),

με αποτέλεσμα, ο Κύριος του Έργου, ο Δήμος, σήμερα, να μην γνωρίζει τί έργο θα κατασκευαστεί, και θα παραλάβει, παρά ταύτα θα κληθεί να το αποπληρώσει από τα δημοτικά τέλη που θα εισπράττει από

τους δημότες του,

ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ:

Οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου να αναλάβουν τη σύνταξη, εκπόνηση, πλήρη έλεγχο, εποπτεία, και έγκριση όλων τα απαιτούμενων μελετών (καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, σχεδιασμό του

οδοφωτισμού, ταξινόμηση προτεινόμενων παρεμβάσεων και κοστολόγησή τους) και τευχών δημοπράτησης του έργου.

Στην περίπτωση, κατά την οποία, οι υπηρεσίες δηλώσουν με σχετικό έγγραφό τους, ότι δεν δύνανται να προβούν στην υλοποίηση των προαναφερομένων, προτείνουμε:

Α. Να κατατεθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου, οι, μέχρι σήμερα, εκπονηθείσες τεχνικές μελέτες που έχουν συνταχθεί με ευθύνη της Περιφέρειας Ηπείρου, σύμφωνα με

το υπ. αριθμ. 199774/1566/13.12.2019 έγγραφο του Περιφερειάρχη Ηπείρου,

B. Οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου να ελέγξουν, συμπληρώσουν και να επικαιροποιήσουν τις μελέτες αυτές, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους, για την υφιστάμενη κατάσταση σε όλη

την έκταση του Δήμου, αφού λάβουν υπ’ όψιν και τις προβλέψεις των, υπό κατασκευή ή υπό δημοπράτηση, έργων, και σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Τεχνική Οδηγία με τίτλο: Οδηγίες Σχεδιασμού και

Ελέγχου Εγκαταστάσεων Οδοφωτισμού, του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, όπως ισχύει από τον Απρίλιο του 2018, στην οποία καλύπτονται όλες τις επιστημονικές, τεχνικές, περιβαλλοντικές,

και οικονομικές πτυχές που συνδέονται με τον φωτισμό οδών, πλατειών και κοινόχρηστων χώρων.

Γ. Ακολούθως, να υπολογιστεί με σαφήνεια και ακρίβεια το οικονομικό αντικείμενο της προβλεπόμενης παρέμβασης (κατασκευή – λειτουργία). Οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου να προβούν σε εκτίμηση του

κόστους του έργου με τις κατάλληλες τιμές μονάδας. Η εκτίμηση του κόστους και η σύνταξη του προϋπολογισμού του έργου, πρέπει να γίνει σύμφωνα με τις προτεινόμενες παρεμβάσεις του σχεδιασμού σε

συνδυασμό με επιπλέον παρεμβάσεις, όπως συντήρηση ή/και αντικατάσταση ιστών, πύκνωση ή αραίωση ή καθαίρεση ιστών και φωτιστικών σωμάτων, pillars, εγκατάσταση συστημάτων τηλεδιαχείρισης και

συνυπολογίζοντας προτάσεις σχετικά με δράσεις και εφαρμογές λειτουργιών αποτύπωσης, καταγραφής και επεξεργασίας πληροφοριών δημοσίου ενδιαφέροντος (εφαρμογές smart city).

Δ. Η οικονομική υπηρεσία του Δήμου να προσκομίσει επίσημα στοιχεία με τον υπολογισμό του κόστους ηλεκτρικού ρεύματος για ΦΟΠ. Τα στοιχεία αυτά να ληφθούν υπόψιν στους υπολογισμούς κατά την

μελέτη.

Ε. Στη συνέχεια, να κατατεθεί το σύνολο των μελετών με τις θεωρήσεις και εγκρίσεις των υπηρεσιών του Δήμου, να παραληφθούν από το Δημοτικό Συμβούλιο και να ληφθεί απόφαση περί του συστήματος

δημοπράτησης του έργου.

ΣΤ. Ακολούθως, και μετά από τον έλεγχο και τη θεώρηση των τευχών δημοπράτησης του έργου, από τις αρμόδιες υπηρεσίες, η Οικονομική Επιτροπή να εγκρίνει τα τεύχη δημοπράτησης και τη δημοπράτηση

του έργου.

Εν κατακλείδι, θεωρούμε ότι το σχέδιο της Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ Δήμου Ιωαννιτών και Περιφέρειας Ηπείρου για την ωρίμανση και δημοπράτηση του έργου: «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ» που εγκρίθηκε με την, υπ’ αριθμ. 552/07.07.2020,

απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, δεν πρέπει να υπογραφτεί, διότι δεν λαμβάνει υπ’ όψιν του τα προαναφερόμενα και δεν προασπίζει τα συμφέροντα των συνδημοτών μας.

 

More Articles ...

e horos logo

  tsiolis

podilata

 Karta

 KarzPreveza

 

Το έθιμο με τα κάλαντα του Λαζάρου αναβίωσε και φέτος, παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, στο Δημαρχείο Ιωαννίνων.

Ο Γιώργος Μακρίδης μαζί με τον Δημήτρη Ξαξίρη κρατώντας ζωντανή την παράδοση και τα έθιμα του τόπου, με ένα καλάθι στολισμένο με λουλούδια και με τη συνοδεία των κουδουνιών, έψαλλαν πτυχές της ζωής του Λαζάρου στο Δήμαρχο Μωυσή Ελισάφ.

Πρόκειται για ένα συμβολικό έθιμο που υμνεί την ανάσταση, τη νίκη της ζωής, την επικράτηση του φωτός στο σκοτάδι και την Άνοιξη.

Ο Δήμαρχος από την πλευρά του, ευχαρίστησε τους κ. Μακρίδη και Ξαξίρη για την κίνηση αυτή, σημειώνοντας ότι «Μας δίνουν τη δυνατότητα να γιορτάσουμε τα έθιμα μας, ενόψει Πάσχα σε δύσκολες στιγμές για τον τόπο μας. Εύχομαι του χρόνου να γιορτάσουμε πιο πανηγυρικά».

Ο Βουλευτής και Τομεάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Σταύρος Αραχωβίτης, την Παρασκευή 18-09-2020 θα επισκεφτεί τα Ιωάννινα, όπου θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με παραγωγικούς φορείς και εκπροσώπους συνεταιριστικών οργανώσεων. Την ίδια μέρα στις 11:00, θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου, στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Ιωαννίνων, Ν. Ζέρβα 2 (3ος όροφος, γρ.17).

Όπως ανακοίνωση η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδας "Πραγματοποιήθηκε (Τρίτη 16 Απριλίου 2019) συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΣΕ με εκπροσώπους των Ομοσπονδιών – μελών της ΠΣΕ μετά από πρόσκληση του ΔΣ της Πανηπειρωτικής «για μια πρώτη ανταλλαγή απόψεων, για τα προβλήματα της Ηπείρου και τα θέματα που απασχολούν την Ηπειρωτική αποδημία».

Στη συνάντηση κυριάρχησε η διάθεση και θέληση όλων να συμβάλουν αποφασιστικά, όχι μόνο στη σφυρηλάτηση δεσμών συνεργασίας και δράσης, αλλά και αγωνιστικής τακτικής για την επίλυση των προβλημάτων που αφορούν τα σωματεία και εν γένει την ηπειρώτικη αποδημία.
Από την Ομοσπονδία Ραδοβιζινών Άρτας συμμετείχε ο Γεώργιος Κουρτέσας, πρόεδρος της Ομοσπονδίας, ο οποίος τόνισε την αναγκαιότητα προβολής των θεμάτων της περιοχής, καθώς επίσης και την αναγκαιότητα ανάδειξης των πολιτιστικών μνημείων της. Επίσης πως αναγκαία καθίσταται η συμμετοχή της Πανηπειρωτικής στις εκδηλώσεις της περιοχής (Σέλτσο, Καραϊσκάκεια κλ.). Ενημέρωσε την Πανηπειρωτική για την προσπάθεια αναστήλωσης της γέφυρας του Κοράκου και ζήτησε οι σχέσεις της Πανηπειρωτικής με την τοπική διοίκηση να είναι άμεσες και συχνές.
Ακολούθησε ο Χρήστος Λαναράς, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Τζουμερκιωτών, ο οποίος αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Τζουμέρκα και ιδιαίτερα το πρόβλημα της συγκοινωνίας και την αναγκαιότητα κατασκευής νέου οδικού δικτύου. Επίσης τόνισε πως φέτος «…θα περπατήσουμε, θα διαβούμε το γεφύρι της Πλάκας που άρχισαν ήδη οι εργασίες αναστήλωσής του», και στάθηκε στην ιδιαίτερη συμβολή της ΠΣΕ στις διαδικασίες λήψης απόφασης για τα έργα. Επίσης ζήτησε, αναφερόμενος και στην προηγούμενη θετική εμπειρία, να συμμετέχουν τα μέλη του ΔΣ της ΠΣΕ στα ΔΣ και τις Γενικές Συνελεύσεις των Ομοσπονδιών και των Συλλόγων.
Από την Ομοσπονδία Καλαμά μίλησε ο πρόεδρος Κώστας Στεργίου και τόνισε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή, κυρίως περιβαλλοντικά, εξόρυξης υδρογονανθράκων, εγκατάστασης ανεμογεννητριών και μόλυνσης του Καλαμά. Τα χαρακτήρισε μείζονα προβλήματα, ζοφερά, που αφορούν το μέλλον του τόπου και ζήτησε την ενεργή συμμετοχή της Πανηπειρωτικής για την επίλυση αυτών των προβλημάτων.
Από την Ομοσπονδία Μουργκάνας μίλησε ο Γενικός Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου Δημήτρης Κανακόπουλος. Πρότεινε τα ψηφίσματα της Γενικής Συνέλευσης και του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανηπειρωτικής να κοινοποιούνται στις Ομοσπονδίες και αυτές ακολούθως να ενημερώνουν τα σωματεία. Επίσης, να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στο τμήμα της νεολαίας αναδεικνύοντας την θετική εμπειρία από τα 2 τουρνουά ποδοσφαίρου 5x5, που διοργάνωσαν αδελφότητες και κατέθεσε προτάσεις για την προώθηση βιβλίων που αφορούν την Ήπειρο και ιδιαίτερα την περιοχή της Μουργκάνας.
Τέλος, από την Ομοσπονδία Κόνιτσας μίλησε ο πρόεδρος Μιχάλης Μαρτσέκης, ο οποίος αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα διάσωσης των Κοινοτικών Αρχείων, στο σοβαρότατο ζήτημα της αξιοποίησης των Κληροδοτημάτων και στην άμεση επαφή της Συνομοσπονδίας με όλες τις αποδημικές οργανώσεις του ελληνισμού, όπου γης.
Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση και ο πρόεδρος της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδας τόνισε πως ο ίδιος προσωπικά και όλο το Διοικητικό Συμβούλιο είναι πάντα στη διάθεση όλων των πατριωτών και οπωσδήποτε με πνεύμα κατανόησης και ηπειρώτικης ομοθυμίας από κοινού θα «παλέψουμε και θα επιλύσουμε τα προβλήματα μέσα στα πλαίσια της δημοκρατικής και αγωνιστικής συμπεριφοράς». Δεσμεύτηκε δε, για την συστηματική και οργανωμένη θεματική συνέχιση της επαφής με τις Ομοσπονδίες.
 
Το Γραφείο Τύπου της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδας"

 

Ο ΑΟ BUDO σε συνεργασία με την ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ , διοργανώνει το προσεχές τριήμερο 24-26/7 τρείς Πανελλήνιους αγώνες σκοποβολής IPSC μόνο για εφήβους και νεανίδες. Οι αγώνες αυτοί ήταν αρχικά

προγραμματισμένοι να γίνουν με πλήρεις τις κατηγορίες και σε διαφορετικές ημερομηνίες , αλλά ο COVIT 19 επέφερε την αναβολή τους. Η ΣΚ.Ο.ΕΛΛΑΔΟΣ και ο ΑΟ ΜΠΟΥΝΤΟ συνειδητοποιώντας το πρόβλημα που θα επέφερε στους εφήβους και

νεανίδες σκοπευτές – μαθητές η αναβολή τους , αποφάσισαν να τους διοργανώσουν τηρώντας με αυστηρότητα το υγειονομικό πρωτόκολλο . Έτσι οι νεαροί σκοπευτές όλης της χώρας θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν τις προνομιούχες

πανελλήνιες διακρίσεις που θα τους εξασφαλίσουν και πρόσθετα μόρια για την εισαγωγή τους στα πανεπιστημιακά ιδρύματα μέσω των ειδικών πινάκων επιτυχόντων της ΓΓΑ. Βέβαια το εγχείρημα πολύ δύσκολο λόγω των ειδικών συνθηκών , κάτι

που η Ομοσπονδία το γνωρίζει καλά και γι αυτό ανέθεσε στον ΑΟ BUDO την διοργάνωση λόγω των μεγάλων δυνατοτήτων του , της εμπειρίας του και της μεγάλης σημασίας που δείχνει στους σκοπευτές των μικρών ηλικιών. Το ότι κάθε χρόνο ο

Όμιλος διοργανώνει από 2-3 διαφορετικών όπλων Πανελληνίους σίγουρα κάτι σημαίνει ,μάλιστα χωρίς την στήριξη και βοήθεια των τοπικών αρχών , παρότι εξ αιτίας των δραστηριοτήτων του είναι μία συνεχής αιμοδοσία προς τον τοπικό αθλητικό

και όχι μόνον τουρισμό.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι παρ όλες τις αντιξοότητες υπάρχουν και σταθεροί υποστηρικτές των προσπαθειών του Ομίλου , όπως ο Ταξίαρχος κ. Χρήστος Σιόρεντας , Δ/κτης της 8ης Μ/Π ΤΑΞ , ο Αν/χης κ. Μάριος Σταμέλος , Δ/κτης του 625 ΤΠ

,καθώς και ανελλιπώς οι προκάτοχοί τους ,τους οποίους ευχαριστούν θερμά η ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ,ο ΑΟ ΜΠΟΥΝΤΟ και όλοι οι γονείς των μικρών σκοπευτών που θα συμμετάσχουν στους αγώνες , γνωρίζοντας ότι χωρίς τις

προσπάθειές τους και την αμέριστη συμπαράστασή τους δεν θα ήταν δυνατή υπό τις σημερινές συνθήκες η πραγματοποίηση των αγώνων.

ΑΠΟ ΤΟ BUDO ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

Δίνεται άδεια Πρακτορείου ΟΠΑΠ στην οδό Ποντοηρακλείας 1 -3 όπισθεν Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Αθηνών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλ.: 6974144369