Για προμελετημένο «έγκλημα» έκανε λόγο η Μερόπη Τζούφη αναφορικά με τον αποκλεισμό χιλιάδων υποψηφίων από τα ΑΕΙ λόγω του εξεταστικού συστήματος Κεραμέως, μιλώντας «Στο Κόκκινο 105,5» και το δημοσιογράφο Γιάννη Ανδρουλιδάκη.

Η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ανέφερε πως η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής σχεδιάστηκε για να αποκλείσει το 30% των υποψηφίων, επηρεάζοντας ταυτόχρονα μαθητές με μεσαίες και υψηλές επιδόσεις. Στο πλαίσιο αυτό κατηγόρησε την κυβέρνηση για αναλγησία και τιμωρητική διάθεση απέναντι στους μαθητές της πανδημίας.

Ειδικά για τους υποψήφιους των Αρχιτεκτονικών Σχολών, υπογράμμισε πως οι μαθητές αποκλείονται λόγω της επιπρόσθετης βάσης στα ειδικά μαθήματα (ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο), τα οποία αν και προαπαιτούμενα, καταργήθηκαν από το ωρολόγιο πρόγραμμα με απόφαση της Νίκης Κεραμέως, στέλνοντας στα φροντιστήρια όσους μαθητές έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Τέλος, η Μερόπη Τζούφη κατηγόρησε την κυβέρνηση πως επιχειρεί να αποδημήσει τη Δημόσια Εκπαίδευση και Κατάρτιση προς όφελος των κολλεγίων και των ιδιωτικών ΙΕΚ, θέτοντας διαρκώς εμπόδια στην κοινωνική κινητικότητα και «κόφτες» στα όνειρα των νέων παιδιών.

Εδώ το ηχητικό απόσπασμα:https://www.youtube.com/watch?v=siFVb5J_9lA

Στο 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο φοιτά ένας μαθητής Κουρδικής καταγωγής, ο Ζ. Είναι ένα από τα παιδιά μιας 7μελούς οικογένειας (2 γονείς και 5 παιδιά ηλικίας 1 έως 15 ετών) που ήρθαν ως πρόσφυγες-αιτούμενοι άσυλο από περίπου πριν δυόμισι χρόνια στη χώρα μας. +%CE%99%CF%81%CE%AC%CE%BA/@36.8544595,42.8548306,11z/data=!4m5!3m4!1s0x40088dc9f9b9c571:0xf62e38c72158c89b!8m2!3d36.8632107!4d42.9884805?hl=el">Η πατρίδα τους το +%CE%99%CF%81%CE%AC%CE%BA/@36.8544595,42.8548306,11z/data=!4m5!3m4!1s0x40088dc9f9b9c571:0xf62e38c72158c89b!8m2!3d36.8632107!4d42.9884805?hl=el">Dohuk βρίσκεται στο Βόρειο Ιράκ. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Γραφείο Υποστήριξης Ασύλου «κατά τη διάρκεια του 2019 και του 2020, η κατάσταση ασφαλείας στις βόρειες παραμεθόριες περιοχές του Dohuk Governorate επιδεινώθηκε λόγω τουρκικών και PKK δραστηριοτήτων… Η Τουρκία έχει δημιουργήσει στρατιωτικές βάσεις στο Ντόχουκ για να στοχεύσει στα οχυρά του PKK. Αναφέρθηκαν αεροπορικές επιδρομές, επίγειες επιθέσεις και βομβαρδισμούς που στοχεύουν χωριά και παραμεθόριες περιοχές στο KRI όπου φέρεται να υπήρχαν στοιχεία PKK. Αυτές οι επιθέσεις επηρέασαν μη στρατιωτικές περιοχές και οδήγησαν σε εκκένωση χωριών. Η Ιρακινή Δύναμη Συνοριακής Φρουράς 1 δημιούργησε βάσεις για την κλιμάκωση της κατάστασης μεταξύ της Τουρκίας και του ΡΚΚ και για την αποτροπή απώλειας αμάχων. Άλλες ένοπλες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων Κουρδικών αντάρτων, αναφέρθηκαν επίσης να λειτουργούν στο Κυβερνείο του Ντόχουκ. Η εγκληματικότητα, οι αστικές αναταραχές και το διασταυρούμενο λαθρεμπόριο αποτελούν περιορισμένη αλλά επίμονη απειλή για την ασφάλεια. Καταγράφηκαν επίσης διαμαρτυρίες ενάντια σε τουρκικές αεροπορικές επιθέσεις…»Αυτή η κατάσταση, ανάγκασε την οικογένεια να πάρει τον δρόμο της προσφυγιάς και να βρει ένα ήσυχο και ασφαλές λιμάνι στον τόπο μας.

Ο μαθητής μας ο Ζ., έχει διαγνωσθεί με αυτισμό (ΚΕΣΥ) και η κατάσταση της υγείας του ήταν ο δεύτερος βασικός παράγοντας (μετά τον πόλεμο) που ανάγκασε τη οικογένεια να ξεριζωθεί από την πατρίδα της. Όταν πρωτοήρθε στο σχολείο, είδαμε ένα φοβισμένο παιδί που τρόμαζε ακόμη και με τα πουλιά που πετούσαν στην αυλή του σχολείου. Χάρη στο εξατομικευμένο-δομημένο πρόγραμμα που εφάρμοσε το σχολείο και στη συνολική υποστήριξη που παρείχε στον ίδιο και την οικογένειά του, ο μαθητής έκανε άλματα ως προς την εκπαίδευση και κοινωνικοποίησή του. Σήμερα είναι ένα χαρούμενο παιδί που μιλάει και συνεννοείται στα Ελληνικά, ενώ ο ένας αδελφός του φοιτά στο συστεγαζόμενο διαπολιτισμικό σχολείο.

Από την πρώτη στιγμή που ο μαθητής εγγράφηκε στο σχολείο μας, είχαμε άριστη συνεργασία με την οικογένεια, καθώς πρόκειται για ευγενικούς, προσιτούς, χαμογελαστούς ανθρώπους, με μεγάλο ενδιαφέρον για την ανατροφή και τη μόρφωση των παιδιών τους, με εκτίμηση στη χώρα που τους φιλοξενεί σήμερα. Ο πατέρας, από την πρώτη στιγμή αναζήτησε εργασία και δουλεύει ανελλιπώς. Σήμερα απασχολείται ως εργάτης σε οικοδομές.

Πριν λίγες μέρες πληροφορηθήκαμε με έκπληξη, ότι σύμφωνα με δικαστήριο που έγινε πριν λίγο καιρό, δεν παραχωρήθηκε άσυλο στην οικογένεια και τους ζητήθηκε μέχρι τέλους Ιουλίου να εγκαταλείψουν το σπίτι που διαμένουν (τους έχει παραχωρηθεί από την ΜΚΟ «INTERSOS») και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους άμεσα. Ως εκπαιδευτικοί που γνωρίζουμε πολύ καλά τα προβλήματα και την κατάσταση της οικογένειας, θεωρούμε ότι αυτό θα είναι απάνθρωπο και καταστροφικό για την ψυχοσωματική υγεία του μαθητή μας Ζ, αλλά και για ολόκληρη την οικογένεια. Η επιστροφή σε μια περιοχή η οποία – παρότι χαρακτηρίζεται ασφαλής σήμερα (;;;;) – δεν παύει να είναι εμπόλεμη και δεν διαθέτει καμιά υποδομή υποστήριξης παιδιών με αυτισμό, θα σημάνει το τέλος στην θετική πορεία που έχει σημειώσει ο μαθητής μας, θα τον σημαδέψει ανεπανόρθωτα σε όλη του τη ζωή.

Για όλους τους παραπάνω λόγους αιτούμαστε με την παρούσα επιστολή μας:

  • Να εκτιμηθεί από την πολιτεία η ιδιαίτερη κατάσταση της οικογένειας που δίνει έναν τιτάνιο αγώνα για την υποστήριξη του Ζ. που είναι ΑμΕΑ, όντας πολύτεκνη, με όλα τα τέκνα της να είναι ανήλικα και να τους δοθεί άσυλο στη χώρα μας. Η αποδειγμένη εργατικότητα των γονέων, δείχνει ότι κάθε άλλο παρά θα είναι οικονομικό βάρος για την πατρίδα μας.

  • Να πάρουν θέση το Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, συντασσόμενοι με το αίτημά μας να μην απελαθεί η οικογένεια και να τους δοθεί άσυλο στη χώρα μας.

  • Να μην γίνει έξωση της οικογένειας από τη σημερινή τους κατοικία.

ΥΓ. Πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχει και μια άλλη οικογένεια στην πόλη μας, ίδιας καταγωγής, με παιδί με τετραπληγία που φοιτά στο Ειδικό Σχολείο ΣΑΠ Ιωαννίνων. Ίσως είναι καιρός, η πολιτεία να επανεκτιμήσει τα κριτήρια απόδοσης ασύλου, δίνοντας τη δυνατότητα σε οικογένειες προερχόμενες από εμπόλεμες ζώνες με παιδιά ΑμΕΑ, να παίρνουν άσυλο άμεσα στη χώρα μας, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι η ανθρωπιά, επιβάλλεται να υπερτερεί της αυστηρότητας των νομικών και πολιτικών ενεργειών.

H Διεύθυνση και οι Εκπαιδευτικοί του

2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων

Το 1ο ΕΠΑ.Λ.  Κόνιτσας μετά το πρώτο βραβείο στο Μαθητικό Διαγωνισμό Επιχειρηματικότητας που απέσπασε με το  καινοτόμο σχέδιο “Action Nature Park”  σε διαδικτυακή τελετή  που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων συνεχίζει τη δημιουργική του  πορεία.

Κατακτά  δύο  ακόμη υψηλούς εκπαιδευτικούς στόχους με τους οποίους διεκδικεί την ενεργό συμμετοχή του στη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια των κοινών αναγκών, στόχων και προοπτικών:

1.  Στο πλαίσιο  της πρόσκλησης Υποβολής Προτάσεων Στρατηγικών Συμπράξεων Erasmus+ ΚΑ226 για την αντιμετώπιση της κρίσης του  COVID-19, εγκρίθηκε για χρηματοδότηση η αίτηση που υπέβαλε το 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας  με τίτλο «Educational Approaches to Strengthening Vocational Schools’ Readiness for Digital Learning”.  Το 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας, το μοναδικό Eπαγγελματικό Λύκειο στην Ελλάδα που εγκρίθηκε στο πρόγραμμα αυτό διάρκειας δύο ετών, είναι ο Συντονιστής της Σύμπραξης  η οποία αποτελείται από άλλους 5  Ευρωπαϊκούς  Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς από την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ιταλία, τη Ρουμανία και τη  Λιθουανία.

Εκπαιδευτικοί και μαθητές θα ταξιδέψουν σε όλες τις χώρες του προγράμματος, θα συνεργαστούν, θα ανταλλάξουν καλές πρακτικές, θα μεταφέρουν τεχνογνωσία, εμπειρίες, πρακτικές, και προτάσεις για ψηφιακές μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές που αφορούν στην παροχή Διαδικτυακής Εκπαίδευσης, με στόχο την προαγωγή της μάθησης και της γνώσης. 

 2. Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών/Εθνική Μονάδα Συντονισμού για το πρόγραμμα Erasmus+, απένειμε τη Διαπίστευση Erasmus στο 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας προκειμένου να έχει απλουστευμένη πρόσβαση σε ευκαιρίες χρηματοδότησης στο πλαίσιο της βασικής δράσης 1 του μελλοντικού προγράμματος (2021-2027) στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.  H Διαπίστευση Erasmus ισχύει από 1 Μαρτίου 2021 και λήγει την 31 Δεκεμβρίου 2027, γεγονός που σημαίνει ότι στην περίοδο αυτή το 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας θα έχει την ευκαιρία να υλοποιήσει νέα και δημιουργικά  προγράμματα Erasmus, καθώς και να αναπτύξει τη δυναμική και την ευρωπαϊκή του προοπτική, σύμφωνα με το  Ευρωπαϊκό του Σχεδίου Ανάπτυξης  που έχει τεθεί και υλοποιείται από το 2016.

Στόχος του 1ου ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας είναι η διεθνοποίηση του οργανισμού, η υιοθέτηση διεθνών και ευρωπαϊκών προτύπων στην επαγγελματική και εκπαιδευτική πραγματικότητα, η ανάπτυξη γλωσσικών, κοινωνικών, πολιτιστικών και εκπαιδευτικών δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων, η εμφύσηση των ευρωπαϊκών αρχών και αξιών και τέλος, η δημιουργία ενός σχολείου πιο δημιουργικού και ελκυστικού, ενός σχολείου που θα φέρει ξανά τους μαθητές, ενεργούς στα θρανία.

Η βουλευτής ΣΥΡ ΙΖΑ Π.Σ. Ν. Άρτας κα Όλγα Γεροβασίλη, σε δήλωσή της για την απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει την Ανώτατη Εκκλησιαστική Σχολή Βελλάς Ιωαννίνων, υπογράμμισε: "Νέο χτύπημα στην περιφερειακή εκπαίδευση και την ανάπτυξη, η Κυβέρνηση κλείνει την Ανώτατη Εκκλησιαστική Σχολή Βελλάς Ιωαννίνων.
Μετά από πολλά βήματα που έκανε η Κυβέρνηση για να υποβαθμίσει την Παιδεία και την Ανάπτυξη στην Ήπειρο, τώρα θέλει να καταργήσει και την Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Βελλάς με πάνω από έναν αιώνα ιστορίας και προσφοράς!
Mε αναφορά μας στη Βουλή, ήδη από 22.4.2021, είχαμε θέσει το ζήτημα με βάση τις μεθοδεύσεις του Υπουργείου Παιδείας.
Η Κυβέρνηση, βέβαια, δεν απάντησε, προφανώς γιατί σκόπευε να προχωρήσει με το σχέδιο κατάργησης της Α.Ε.Α. Βελλάς. Πράγματι, με νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, καταργείται λοιπόν η Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία και το Λύκειο Βελλάς Ιωαννίνων.
Με τέτοιες "πρωτοβουλίες" όμως, η Κυβέρνηση, υποτιμώντας την Παιδεία, υποτιμά και την μακρά παράδοση και την ιστορική διαδρομή και επιχειρεί να ξαναγράψει την Ιστορία της Χώρας".

Σε ανακοίνωσή της η Τ.Ο. ΚΚΕ Ιωαννίνων, αναφέρει: "Δεν έχουμε προλάβει να κλείσουμε δυο μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και ο συνολικός αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων σε αυτά καθημερινά μακραίνει, οδηγώντας σε αναστολή λειτουργίας ολόκληρες σχολικές μονάδες και τμήματα!

Αποδεικνύοντας γι’ ακόμη μια φορά τις υποκριτικές δηλώσεις του πρωθυπουργού και της υπ. Παιδείας ότι τα σχολεία είναι ασφαλή. Τα κρούσματα στα σχολεία είναι σίγουρο ότι είναι πολλαπλάσια, αλλά δεν φαίνονται, γιατί με κρατική ευθύνη δεν πραγματοποιούνται τεστ. Οι ουσιαστικές ιχνηλατήσεις των επαφών απουσιάζουν, επιβεβαιώνοντας τις καταγγελίες γονέων, εκπαιδευτικών, μαθητών αλλά και φορέων ότι τα σχολεία άνοιξαν όπως ακριβώς έκλεισαν, παραμένοντας αθωράκιστα απέναντι στην πανδημία. Οι οδηγίες του ΕΟΔΥ καταλήγουν άλλη μια φορά στην επίκληση της ατομικής ευθύνης για τη διεξαγωγή τεστ και έτσι εκατοντάδες γονείς, εκπαιδευτικοί αφήνονται αβοήθητοι να ψάχνουν μόνοι τους για τεστ με δικά τους έξοδα. Η κατάσταση αυτή επιτείνεται και από το μπάχαλο που προκαλείται από τις αμφισημίες των πρωτοκόλλων του ΕΟΔΥ με αποτέλεσμα να γενικεύεται η ανησυχία και η ανασφάλεια, που δεν ξέρουν τι να κάνουν και από πού να λάβουν υπεύθυνη ενημέρωση.

Κι όλα αυτά όταν: Οι σχολικές αίθουσες παραμένουν ασφυκτικά γεμάτες. Οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό, εν μέσω πανδημίας, καλά κρατούν! Έτσι γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές βρίσκονται σε μεγάλη αναστάτωση και προβληματισμό, καθώς διαπιστώνουν ότι, παρά τις επίσημες διαβεβαιώσεις πως έχουν παρθεί όλα τα μέτρα υγειονομικής προστασίας στις σχολικές μονάδες, κανένα ουσιαστικό μέτρο δεν πάρθηκε, ενόψει του 3ου κύματος της Πανδημίας. Εκπαιδευτικοί λείπουν. Καθαρίστριες λείπουν. Υποδομές λείπουν. Μέτρα προστασίας λείπουν.

Αντί να διασφαλιστούν πραγματικά μέτρα προστασίας της υγείας μέσα στα σχολεία, πάνε να την βγάλουν τζάμπα, με… μια μάσκα (πότε αερόστατο και πότε μισή) κι ένα αντισηπτικό και με αμίμητα «επιστημονικά» σκαριφήματα, που πάλευαν να μας πείσουν πριν από τη νέα σχολική χρονιά, ότι εν μέσω πανδημίας το στρίμωγμα των μαθητών σε 25άρια τμήματα είναι το ίδιο με τη διασφάλιση λειτουργίας των σχολείων με 15 μαθητές ανά τάξη!

Αποτέλεσμα…. Χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί και φυσικά οι οικογένειές τους να κινδυνεύουν κάθε μέρα να μολυνθούν από κορωνοϊό, κάτι που έμπρακτα αποδεικνύεται με την ημερήσια αύξηση των κρουσμάτων και εδώ στο νομό μας.

Αντίστοιχα, αναπαράγονται από «επίσημα» χείλη απαράδεκτα και αντιδραστικά διλήμματα του τύπου «σχολεία ή λιανεμπόριο», «μόρφωση των παιδιών ή ψωμί στο τραπέζι» (!), την ίδια ώρα που η αντιλαϊκή πολιτική αφήνει τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους, τη νεολαία και όλο το λαό εκτεθειμένους από όλες τις μπάντες στην πανδημία και τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης.

Οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν την κρισιμότητα των αιτημάτων για πραγματικά μέτρα προστασίας.

Απαιτούμε:

-Άμεσα και δωρεάν τεστ covid στα σχολεία για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μέτρα για την ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και όχι φόρτωμα αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς.

-Κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου εξοπλισμού για την εξ αποστάσεων εκπαίδευση των μαθητών, που βρίσκονται σε καραντίνα. Επιπλέον προσωπικό για τις ανάγκες διαμόρφωσης έκτακτου σχολικού προγράμματος και της τηλεκπαίδευσης.

-Να παρθούν άμεσα μέτρα, προκειμένου να μη χρεωθεί καμιά ημέρα κανονικής άδειας σε εργαζόμενους γονείς, να μη χαθεί κανένα μεροκάματο.

-Με ευθύνη των Δήμων να πραγματοποιούνται άμεσα απολυμάνσεις στο σύνολο του σχολικού χώρου.

-Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών, εξεύρεση νέων αιθουσών, άμεσες επιπλέον προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας.

Αυτή η κατάσταση πρέπει να τελειώσει εδώ και τώρα. Κανείς δεν μπορεί να παίζει με την υγεία και τη μόρφωση των μαθητών και του λαού!

Στα πλαίσια του έργου «Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα παρακολούθησης, πρόληψης,

διαχείρισης και έγκαιρης ενημέρωσης για τον κίνδυνο πλημμυρικών επεισοδίων στην ευρύτερη

περιοχή Αράχθου»- WatchArachthos,του Ε.Π «Ήπειρος 2014‐2020», που συγχρηματοδοτείται από την

Ευρωπαϊκή Ένωση και Εθνικούς πόρους, πραγματοποιήθηκαν στις 29 & 30 Ιουνίου 2021 επιμορφωτικά

σεμινάρια

ενημέρωσης και εκπαίδευσης προς τις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες Ιωαννίνων και Άρτας, από την ερευνητική

ομάδα

του Εργαστηρίου Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής (ΕΓΕΠ) του Τμήματος Πληροφορικής Τηλεπικοινωνιών

του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

                Το πρώτο σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιουνίου 2021, στις εγκαταστάσεις της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης (ΠΕ.ΠΥ.Δ) Ηπείρου, στα Ιωάννινα. Το προσωπικό της ΠΕ.ΠΥ.Δ. ενημερώθηκε για το Πληροφοριακό Σύστημα Παρακολούθησης και το Σύστημα Υποστήριξης Αποφάσεων για την πρόληψη και διεκπεραίωση πλημμυρικών καταστάσεων. Η ερευνητική ομάδα του ΕΓΕΠ είχε την την τιμή να συνεργαστεί με τον Συντονιστή Επιχειρήσεων Ηπείρου - Δυτ. Μακεδονίας και Νήσων (Κέρκυρα, Λευκάδα, Παξοί), Υποστράτηγο Π.Υ. κ. Δημήτριο Κοντογιάννη, τoν Περιφερειακό Διοικητή Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ηπείρου, ταξίαρχο κ. Απόστολο Βασδέκη, και τον Αντιπύραρχο κ. Δημήτριο Τσουμάνη για ζητήματα αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στην πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών. Η ομάδα του ΕΓΕΠ και το προσωπικό του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Κέντρου (ΠΕΚΕ) της Ηπείρου συζήτησαν τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το πυροσβεστικό σώμα στο παρελθόν στην αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων και πώς αυτά επιλύθηκαν χάρη στην τεχνολογία αλλά και πώς θα μπορούσε περαιτέρω να εξελιχθεί η συνεργασία με το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ώστε να υποστηριχθεί ο ρόλος της Π.Υ. και να προσφέρει περισσότερο στον πολίτη και το περιβάλλον.

Το δεύτερο σεμινάριο ενημέρωσης και εκπαίδευσης διοργανώθηκε στο κτίριο της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στη Πανεπιστημιούπολη Άρτας. Στο σεμινάριο συμμετείχαν τα στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Άρτας: ο Αντιπύραρχος κ. Απόστολος Παπαποστόλου Διοικητής πόλεως Άρτας, ο Αντιπύραρχος κ. Γεώργιος Δημητρίου Αναπληρωτής Διοικητής πόλεως Άρτας, η επιπυραγός κα Ουρανία Μήτσιου, ο πυραγός κ. Γεώργιος Μέγας, ο κ. Κων/νος Κοτσιάνης Διοικητής Π.Κ. Αθαμανίου και ο κ. Σωτήρης Νάκας, Διοικητής Π.Κ. Αστροχωρίου. Ο Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, κ. Χρυσόστομος Στύλιος παρουσίασε το στόχο του έργου, τα αποτελέσματά του και το σκοπό της διοργάνωσης του σεμιναρίου αυτού. Στη συνέχεια ο Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος κ. Πέτρος Καρβέλης και οι ερευνητές του ΕΓΕΠ παρουσίασαν λεπτομερώς στους παρευρισκόμενους τη λειτουργία του συστήματος παρακολούθησης, πρόληψης, διαχείρισης και έγκαιρης ενημέρωσης για τον κίνδυνο πλημμυρικών επεισοδίων στην ευρύτερη περιοχή του Άραχθου “WatchArachthos”.

   Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης τηρώντας όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του έργου www.watcharachthos.eu, καθώς και τον ιστότοπο του Εργαστηρίου Γνώσης & Ευφυούς Πληροφορικής kic.uoi.gr.

Ο Δήμος Κόνιτσας συγχαίρει το ΕΠΑΛ της πόλης για την σπουδαία διάκριση της κατάκτησης του 1ου βραβείου στον μαθηματικό διαγωνισμό Επιχειρηματικού Σχεδίου. Πιο συγκεκριμένα στην ανακοίνωση του Δήμου αναφέρονται τα εξής: "Εκφράζουμε θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Επαγγελματικού Λυκείου Κόνιτσας για τη συμμετοχή και τη διάκρισή τους στον Μαθητικό Διαγωνισμό Επιχειρηματικού Σχεδίου που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Young Entrepreneurs Statup School – YESS - Πρόγραμμα Ελλάδα- Ιταλία, αφού απέσπασαν το 1ο βραβείο με το επιχειρηματικό σχέδιο “Action Nature Park”.
Κάθε διάκριση των παιδιών μας μας γεμίζει χαρά και περηφάνια. Σ’ αυτή την προσπάθεια καθοριστική υπήρξε και η συμβολή των εκπαιδευτικών, τους οποίους επίσης συγχαίρουμε.
Ευχόμαστε ολόψυχα να συνεχίσετε τη δημιουργική σας προσπάθεια και πάντοτε να κατακτάτε κορυφές.
Συγχαρητήρια παιδιά!!!
Από το Γραφείο Δημάρχου"
 
Σε Δελτίο Τύπου του ΕΠΑΛ ΚΟΝΙΤΣΑΣ, σημειώνονται τα εξής:
 
Το 1ο ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας συμμετείχε στο Μαθητικό Διαγωνισμό Επιχειρηματικότητας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Young Entrepreneurs Startup School - YESS (http://yessincubation.eu/) που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Interreg Ελλάδα-Ιταλία και κέρδισε το Πρώτο Βραβείο. Το Σάββατο 13.02.2021 στη διαδικτυακή τελετή παρουσίασης των επιχειρηματικών σχεδίων που οργάνωσε το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, συμμετείχαν 20 ομάδες μαθητών της Β’θμιας εκπαίδευσης με αντίστοιχες επιχειρηματικές ιδέες, οι οποίες αναπτύχθηκαν και συντάχθηκαν υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση των καθηγητών τους.
Οι μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ Κόνιτσας:
1. Βουρδούκα Γαλάτεια
2. Θοδόση Ευγενία
3. Καρακατσάνη Φρειδερίκη
4. Κρομμύδα Μαριέττα
5. Μπόλου Ελένη
6. Παπανικολάου Μαρίνα,
υπό την καθοδήγηση και συντονισμό των εκπαιδευτικών:
Γούσια Βασιλικής ΠΕ 80 και
Παπαβασιλείου Βασίλειου ΠΕ86,
παρουσίασαν το καινοτόμο και ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο “Action Nature Park” που αφορά σε μια νέα επιχειρηματική ιδέα, η οποία θα μπορούσε να υλοποιηθεί στην περιοχή της Κόνιτσας και θα συνέβαλλε στην ανάπτυξη της περιοχής.
“ACTION NATURE PARK”
Κόνιτσα Ιωαννίνων"
 
Στα συγχαρητήρια του Δήμου Κόνιτσας προσθέσθε και τα δικά μας! Μας κάνετε υπερήφανους!

Στις 2 Ιουνίου του 2021 διδάχθηκε το μάθημα της Κοινωνιολογίας για τελευταία φορά στα Λύκεια της χώρας, καθώς αυτό καταργήθηκε μετά από 39 χρόνια ανελλιπούς παρουσίας. Σε ανακοίνωσή του το τμήμα Παιδείας ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Άρτας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: "Σύμφωνα με  τον  Ν.  4692/2020, «Αναβάθμιση  του  σχολείου  και  άλλες διατάξεις», επέρχονται δραματικές αλλαγές στα διδασκόμενα μαθήματα του Γενικού Λυκείου, ιδιαίτερα σ’ αυτά των Κοινωνικών Επιστημών, που αποτελούν το αντικείμενο του εν λόγω κλάδου.

Συγκεκριμένα:  

1) καταργήθηκε το μάθημα της Κοινωνιολογίας, όχι μόνο από πανελλαδικώς εξεταζόμενο, αλλά και εξαφανίστηκε από το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου, χωρίς  κάποια επιστημονική ή παιδαγωγική αιτιολόγηση, και χωρίς να ληφθούν υπόψη τα σχόλια της δημόσιας διαβούλευσης,  όπου η πλειονότητα  της εκπαιδευτικής κοινότητας εξέφραζε την διαφωνία  της για την αφαίρεση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας.  

2) καταργήθηκαν  δύο  ακόμη  μαθήματα  Κοινωνικών  Επιστημών από τη B΄ Λυκείου. Το  μάθημα γενικής παιδείας  «Σύγχρονος  Κόσμος,  Πολίτης και Δημοκρατία» και το μάθημα  κατεύθυνσης «Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών». 

Έτσι, το 2020 και  το 2021 τα παιδιά της Β΄ Λυκείου, που αποκτούν δικαίωμα ψήφου ΔΕΝ διδάσκονται το μάθημα "Πολίτης και Δημοκρατία", που αναφέρεται στις εκλογές, τα όργανα και τις λειτουργίες του κράτους, το Σύνταγμα, τα δικαιώματα, το Διεθνές Δίκαιο. Επίσης, μειώθηκε κατά μία ώρα η διδασκαλία της «Πολιτικής Παιδείας», στην Α’ Λυκείου.  

Πρόκειται, στην ουσία, για  εξοστρακισμό από το Λύκειο των Κοινωνικών Επιστημών και της Πολιτειακής Αγωγής των Ελλήνων μαθητών και την αρχή της εξαφάνισης ενός ολόκληρου κλάδου από τη Δημόσια  Εκπαίδευση,  του ΠΕ78, ο οποίος  αποτελείται  από  Κοινωνιολόγους, Πολιτικούς επιστήμονες και Νομικούς. 

Άμεσο αποτέλεσμα της παραπάνω εξέλιξης ήταν να γεμίσουν οι πίνακες των ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας με υπεράριθμους συναδέλφους ΠΕ78- ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.

Ακόμη, θίγεται και ο κλάδος των Οικονομολόγων ΠΕ 80, οι οποίοι είχαν κοινή ανάθεση με τους Κοινωνικούς Επιστήμονες τα παραπάνω τρία μαθήματα.

Ως ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία θεωρούμε αυτή την εξέλιξη ως μια οπισθοδρόμηση και μια αναχρονιστική και βαθύτατα συντηρητική επιλογή της κυβέρνησης, που απαξιώνει έναν ολόκληρο κλάδο και τον οδηγεί στον εξοβελισμό του από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Είναι τραγικό οι μαθητές και οι μαθήτριες της ανθρωπιστικής κυρίως κατεύθυνσης να εισάγονται σε σχολές και τμήματα κοινωνικών επιστημών χωρίς να έχουν διδαχθεί τις κοινωνικές επιστήμες και πολλές φορές χωρίς να γνωρίζουν καν ποιες είναι.

Είναι απαράδεκτο και συγχρόνως άδικο οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην έρχονται σε επαφή με τους όρους και τα θέματα που πραγματεύεται η Κοινωνιολογία. Θέματα διαχρονικά, αλλά και σύγχρονα, που βιώνει ο κάθε άνθρωπος στην καθημερινότητά του (οικογένεια, εκπαίδευση, κράτος, εργασία, θρησκεία, φτώχεια, ανεργία, έγκλημα, πόλεμος, ανομία, κοινωνικός έλεγχος, κοινωνικά κινήματα, ΜΜΕ, στερεότυπα, ρατσισμός και πολλά άλλα). 

Και όλα αυτά χωρίς καμία επιστημονική και παιδαγωγική εξήγηση. 

Σήμερα συντελείται κοινωνικό έγκλημα!

 

Άρτα, 3 Ιουνίου 2021

 

Τμήμα Παιδείας ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Ν. Άρτας"

Αυτές τις ώρες, η Σύγκλητος και οι φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων υπερασπίζονται την τιμή και την αξιοπρέπεια όλης της Ακαδημαϊκής κοινότητας της Ελλάδας ! Έχουνε ποιους να μοιάσουν ! Οι

 

μνήμες του Πολυτεχνείου, παραμένουν πάντοτε ζωντανές. Το Μέρα 25 Ιωαννίνων στέκεται στο πλευρό τους.

Όσες ανακοινώσεις και να εκδώσει το υπουργείο Παιδείας, οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και η θέσπιση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής σχεδιάστηκε από την κυβέρνηση της ΝΔ για να αφήσει περίπου 30.000 φοιτητές εκτός ΑΕΙ, ήδη από την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά.
Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουν όλες οι μελέτες των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών (ΟΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ), άρθρα και αναλύσεις στον έντυπο τύπο (Καθημερινή, Ελεύθερος Τύπος, Έθνος, Τα Νέα), όπως και σχετική μελέτη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, η οποία δημοσιεύτηκε και κατατέθηκε στη Βουλή το Φεβρουάριο του 2021 (εδώ η σχετική δημοσίευση).
Τι απαντά η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας στις τεκμηριωμένες αυτές αναλύσεις; Τίποτα απολύτως! Κατηγορούν το ΣΥΡΙΖΑ για… λαϊκισμό και ψηφοθηρία και αναμασούν φτηνά επιχειρήματα περί μαθητών που περνούν στο πανεπιστήμιο με «1 και 2 στα 20». Με τον τρόπο αυτό, διαχέουν στην κοινωνία το τερατώδες ψέμα ότι δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι εισέρχονται κάθε χρόνο στο Πανεπιστήμιο με «λευκή κόλλα».
Ταυτόχρονα, για να «θολώσουν τα νερά» ανακοινώνουν 77.415 θέσεις εισακτέων, δημιουργώντας την εντύπωση ότι τόσοι θα είναι οι επιτυχόντες μαθητές. Κρύβουν όμως πως το νέο εξεταστικό τους σύστημα, θα αφήσει χιλιάδες κενές θέσεις στα Πανεπιστήμια ώστε οι «αποτυχόντες» να κατευθυνθούν προς τα ιδιωτικά Κολλέγια και τη φτηνή κατάρτιση.
Επειδή όμως το ζήτημα αφορά τουλάχιστον 100.000 οικογένειες, ας απαντήσει επιτέλους το υπουργείο Παιδείας με τη δική του «εκτίμηση» για τις συνέπειες του νέου συστήματος και τον αριθμό των υποψηφίων που θα βρεθούν εκτός πανεπιστημίων από το Σεπτέμβριο του 2021. Επίσης, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αντί να φυγομαχεί και να κρύβεται, ας τολμήσει να εμφανιστεί στη Βουλή και να απαντήσει τη σχετική επίκαιρη ερώτηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξη Τσίπρα.
Αντί λοιπόν το υπουργείο Παιδείας να καταναλώνεται σε μικροπολιτική προπαγάνδα με ημερομηνία λήξης τη μέρα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, ας απαντήσει:
1.Πόσοι και πόσες θα αποκλειστούν φέτος από τα πανεπιστήμια λόγω της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.
2.Πόσοι και πόσες εισέρχονταν στα ΑΕΙ τα τελευταία χρόνια με «1 και 2 στα 20»;
3Το «εξεταστικό Κεραμέως» αποκλείει μαθητές με «12 ή 13» αν τα θέματα είναι εύκολα και ο μέσος όρος διαμορφωθεί σε «15 ή 16», ενώ επιτρέπει την εισαγωγή με «5, 6 ή 7» -δηλαδή με «λευκή κόλλα» σύμφωνα με τη «μαύρη προπαγάνδα» της ΝΔ- αν τα θέματα είναι δύσκολα και ο μέσος όρος διαμορφωθεί στο «8 ή στο 9»;
4.Θα καλυφθούν οι 77.415 θέσεις εισακτέων που ανακοινώθηκαν και αν όχι, γιατί εξαγγέλθηκαν;
5.Σχεδιάζει η κυβέρνηση να θεσπίσει Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και για τα ιδιωτικά κολέγια;

Οι Δήμαρχοι Ηγουμενίτσας κ. Ιωάννης Λώλος, Σουλίου κ. Ιωάννης Καραγιάννης και Φιλιατών κ. Σπυρίδων Παππάς, καθώς και ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσπρωτίας κ. Πέτρος Οικονομίδης, απέστειλαν στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και στον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κ. Νικόλαο Χαρδαλιά την ακόλουθη επιστολή, ζητώντας την αναστολή της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ,

Τις τελευταίες ημέρες, όπως κι εσείς γνωρίζετε, παρατηρείται ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων σε αναλογία με τον πληθυσμό της Θεσπρωτίας. Ωστόσο, με έκπληξη διαπιστώνουμε από τις ανακοινώσεις, ότι τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας, καθώς και τα Γυμνάσια της Θεσπρωτίας θα παραμείνουν ανοιχτά.

Έχοντας υπόψη το γεγονός ότι τα περισσότερα κρούσματα σχετίζονται με το σχολικό περιβάλλον (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί κλπ), τις ανησυχίες του ιατρικού κόσμου της Θεσπρωτίας, καθώς και ότι καθημερινά προσέρχονται ελάχιστοι μαθητές στα σχολεία, σας καλούμε όπως λάβετε άμεσα την απόφαση να αναστείλετε την διά ζώσης εκπαίδευση όλων των σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Ενότητας, μέχρι τα δεδομένα να επανέλθουν στο φυσιολογικό. Εξάλλου, έχει διαπιστωθεί ότι και στο Νομό μας η μέθοδος της τηλεκπαίδευσης λειτούργησε αποτελεσματικά.

Παραμένουμε στη διάθεση σας προκειμένου από κοινού να αντιμετωπίσουμε την πανδημία του κορωνοϊού.

Με εκτίμηση,

Ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας

Ιωάννης Λώλος

Ο Δήμαρχος Σουλίου

Ιωάννης Καραγιάννης

 

Ο Δήμαρχος Φιλιατών

Σπυρίδων Παππάς

 

Ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσπρωτίας

Πέτρος Οικονομίδης

More Articles ...

e horos logo

  tsiolis

podilata

 Karta

 KarzPreveza

 

Το έθιμο με τα κάλαντα του Λαζάρου αναβίωσε και φέτος, παρά τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε, στο Δημαρχείο Ιωαννίνων.

Ο Γιώργος Μακρίδης μαζί με τον Δημήτρη Ξαξίρη κρατώντας ζωντανή την παράδοση και τα έθιμα του τόπου, με ένα καλάθι στολισμένο με λουλούδια και με τη συνοδεία των κουδουνιών, έψαλλαν πτυχές της ζωής του Λαζάρου στο Δήμαρχο Μωυσή Ελισάφ.

Πρόκειται για ένα συμβολικό έθιμο που υμνεί την ανάσταση, τη νίκη της ζωής, την επικράτηση του φωτός στο σκοτάδι και την Άνοιξη.

Ο Δήμαρχος από την πλευρά του, ευχαρίστησε τους κ. Μακρίδη και Ξαξίρη για την κίνηση αυτή, σημειώνοντας ότι «Μας δίνουν τη δυνατότητα να γιορτάσουμε τα έθιμα μας, ενόψει Πάσχα σε δύσκολες στιγμές για τον τόπο μας. Εύχομαι του χρόνου να γιορτάσουμε πιο πανηγυρικά».

 Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Πρέβεζας ενημερώνει ότι την Δευτέρα 5-7-2021 θα ξεκινήσει ο πρώτος ψεκασμός των ελαιοδένδρων στα πλαίσια του προγράμματος Δακοκτονίας 2021, στην Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας
Η εποχή αυτή συμπίπτει με την περίοδο που ολοκληρώνεται η πήξη του πυρήνα του ελαιοκάρπου στις βρώσιμες ελιές ενώ έχει ξεκινήσει η πήξη του πυρήνα και στις ελαιοποιήσιμες, και επομένως έχουν ξεκινήσει οι “γόνιμες” δακοπροσβολές. 
 
 Ο ψεκασμός θα είναι δολωματικός, θα γίνει σε όλες τις Τοπικές και Δημοτικές Κοινότητες που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα και θα διαρκέσει περίπου μία εβδομάδα. Οι ακριβείς ημερομηνίες των ψεκασμών στις διάφορες Τοπικές Κοινότητες καθώς και η συνολική διάρκεια θα εξαρτηθούν και από τις καιρικές συνθήκες. 
 
 Οι περιοχές στις οποίες θα εφαρμοσθεί το πρόγραμμα είναι: 
Άγιος Γεώργιος, Άνω & Κάτω Ρευματιά, Άνω Ράχη, Αρχάγγελος, Άσσος, Βρυσούλα, Γαλατάς, Εκκλησιές, Θεσπρωτικό, Καμαρίνα, Κανάλι, Καστροσυκιά, Κοτσανόπουλο, Κρανιά, Κρυοπηγή, Λούρος, Μεγαδένδρο, Μελιανά, Μιχαλίτσι, Μυρσίνη, Μύτικας, Νέα Κερασούντα, Νέα Σαμψούντα, Νέα Σινώπη, Νικολίτσι, Νικόπολη, Παπαδάτες, Πολυστάφυλο, Ριζά, Ριζοβούνι, Ρωμιά, Σκιαδάς, Σφηνωτό, Τρίκαστρο, Φλάμπουρα, Χειμαδιό, Ωρωπός.  
 Καλούμε τους ελαιοπαραγωγούς: 
1. Να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις των συνεργείων στις Τοπικές Κοινότητες για τις ακριβείς ημερομηνίες ψεκασμού των περιοχών τους. 
2. Να έχουν ανοιχτά τα ελαιοκτήματα για να υπάρχει πρόσβαση των συνεργείων ψεκασμού.  
3. Να συνεργάζονται με οποιονδήποτε τρόπο με τα συνεργεία και με την υπηρεσία για την αποτελεσματικότερη εκτέλεση του προγράμματος.  
 
 Ο Προϊστάμενος Δ/νσης
 
 ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΥΓΕΡΗΣ
 

Στις 24 Ιανουαρίου 2021 συναντήθηκε ο πρόεδρος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικού κ. Χρυσόστομος Δήμου με τον Ελληνο-αμερικανό γερουσιαστή της πολιτείας του RhodeIsland κ. Λεωνίδα Ραπτάκη. Η συνάντηση έγινε σε κεντρικό ξενοδοχείο στην πόλη Westerly, RI. Ο κ. Δήμου ενημέρωσε τον κ. Ραπτάκη για το 1ο Παγκόσμιο Συνέδριο που ετοιμάζει η ΄Ενωση Παγκοσμίων Ελληνικών Εθνικοτοπικών Οργανώσεων (ΠΣΕΕΟ) και το οποίο προγραμματίζεται για την 1η Αυγούστου 2021 στην Αθήνα. Ακόμη ο κ. Δήμου ενημέρωσε τον κ. Ραπτάκη για τις προσπάθειες που κάνει το Συμβούλιο στον χώρο της προώθησης των νεοφυών επιχειρήσεων. Οι δύο άντρες συζήτησαν και για το θέμα της συνεργασίας της ΠΑΔΕΕ και του Συμβουλίου.

Ο κ. Ραπτάκης από την πλευρά του ενημέρωσε τον κ. Δήμου για την συμμετοχή κυβερνητικών αξιωματούχων από το κρατίδιο του RhodeIsland στη νέα κυβέρνηση του νέου Προέδρου των ΗΠΑ JoeBiden, για τον οποίο είναι πεπεισμένος ότι θα έχει θετική επίδραση στις Ελληνοαμερικανικές σχέσεις.

 

 

Γραφείο Τύπου και επικοινωνίας

Παγκοσμίου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικού (ΠΣΗΕ)

Την Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021 πραγματοποιήθηκε, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση και διενεργήθηκαν οι αρχαιρεσίες, για εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Ελεγκτικής Επιτροπής της Ένωσης Τουριστικών Επιχειρήσεων Ζαγορίου. Μετά τη λήξη των αρχαιρεσιών τα νεοεκλεγέντα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου συγκροτήθηκαν σε σώμα, με την θέση του Προέδρου να καταλαμβάνει ο Γιώργος Κωστάκης, ενώ Αντιπρόεδρος εξελέγη ο Βασίλης Ρέμος, Γραμματέας η Λένα Καραγιάννη, Ταμίας η Λίνα Μπέκα και μέλη οι Νίκος Κουτσούπας, Ελεάννα Τσουμάνη και Χρήστος Μουρεχίδης. Σε κοινή τους δήλωση, όλα τα μέλη του νέου ΔΣ, τόνισαν ότι θα τιμήσουν την ψήφο των συναδέλφων και με όρεξη, επιμονή και με την βοήθεια καθενός μέλους της Ένωσης, οραματίζονται να υλοποιήσουν γρήγορα και ευέλικτα προτάσεις και ιδέες, από όπου και αν προέρχονται, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του συνόλου των τουριστικών επιχειρήσεων του Ζαγορίου. Τέλος, ευχαρίστησαν τα απερχόμενα μέλη του ΔΣ για την προσφορά τους στην Ένωση και δεσμεύτηκαν να συνεχίσουν την προσπάθεια και την συνεργασία σε όλα τα σημεία για την επίλυση των προβλημάτων του κλάδου στην περιοχή.

Πωλείται οικοδομήσιμο γωνιακό οικόπεδο 1.300 τ.μ. στην Ελεούσα Ιωαννίνων επί της οδού Σωκράτη Νο 16 στην τοποθεσία Πλήχτες. 

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο Τηλ.6947373713.
._2.jpg._3_1.jpg